Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2021/22


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 557
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

58 minutes ago, Polljen said:

Mat Ryan skal være klar for Arsenal på free transfer, ryktes det, avtalen kan kanskje bli offentliggjort allerede i dag.

Flott. Hvis der er sant, så har vi en kompetent keeper duo. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Verminator5 said:

Godt å se at det tidlig tas grep. En bekymring ute av verden, videre til neste!

Hadde håpet vi gikk for DeGea. Vi kunne trenge en keeper som er spesialist på straffer - både for og imot. 
 

 

Ryan er knallgod - og dersom vi skulle få en forespørsel på Leno, og en god pris så kan vi selge og satse på Ryan. Det er han god nok til

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ben Elfen said:

Hadde håpet vi gikk for DeGea. Vi kunne trenge en keeper som er spesialist på straffer - både for og imot. 
 

 

Ryan er knallgod - og dersom vi skulle få en forespørsel på Leno, og en god pris så kan vi selge og satse på Ryan. Det er han god nok til

Da henter vi gjerne tilbake Szczesny i mine øyne. Alltid digget polakken.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Ben Elfen said:

Nei takk. Ok, ikke noe mer

Var fantastisk i Roma og fantastisk i Juventus til hele laget kollapset sammen denne sesongen. Ryan er grei, men Wojciech er milevis bedre (sammen med Leno) i mine øyne. :) 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Stefanb said:

Var fantastisk i Roma og fantastisk i Juventus til hele laget kollapset sammen denne sesongen. Ryan er grei, men Wojciech er milevis bedre (sammen med Leno) i mine øyne. :) 

For forumets skyld, hadde det vært gøy om vi hentet en keeper Ben Elfen misliker. Det blir rabalder av den slags.

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Verminator5 said:

For forumets skyld, hadde det vært gøy om vi hentet en keeper Ben Elfen misliker. Det blir rabalder av den slags.

Hent Almunia så skal jeg nok klare å bli «bænna» fra forumet igjen

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Ben Elfen said:

Hadde håpet vi gikk for DeGea. Vi kunne trenge en keeper som er spesialist på straffer - både for og imot. 
 

 

Ryan er knallgod - og dersom vi skulle få en forespørsel på Leno, og en god pris så kan vi selge og satse på Ryan. Det er han god nok til

Det har jeg hevdet lenge! Jeg ser at vi er linket til Onana fra Ajax. Han er midlertid utestengt for at han angivelig hsr brukt tabletter som tilhørte kona hans. Ergo kommer han eventuelt billig. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Tapapa said:

Det har jeg hevdet lenge! Jeg ser at vi er linket til Onana fra Ajax. Han er midlertid utestengt for at han angivelig hsr brukt tabletter som tilhørte kona hans. Ergo kommer han eventuelt billig. 

 

 

Og Onana vil ikke bli spilleberettiget før i februar/mars neste år. Dvs et eventuelt kjøp av han er for fremtiden ikke nær nåtid. 

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Polljen said:

Og Onana vil ikke bli spilleberettiget før i februar/mars neste år. Dvs et eventuelt kjøp av han er for fremtiden ikke nær nåtid. 

Kan godt la Ryan spille frem til Onana er spilleklar. Ryktes om så lite som 2 millioner pund for Onana. Det er faktisk ganske sjukt.

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Stefanb said:

Kan godt la Ryan spille frem til Onana er spilleklar. Ryktes om så lite som 2 millioner pund for Onana. Det er faktisk ganske sjukt.

Joda, men så er et sjukt dumt å ta konas piller også. Hvis det var det han virkelig gjorde. Var der ikke Kolo Toure som angivelig tok konas slankepiller? Det er mulig det er slik at fotballspillere har wags som bruker mye suspekte piller. Eller er det wags som har  kjærester som skylder på dem når de blir tatt. Hva vet vel jeg? 

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har sett av Bissouma er det en spiller jeg ønsker til Arsenal. Men siden han er afrikansk er jeg redd Arsenal ikke kommer til å gå for han. Da vil vi ha 4 viktige spillere som forsvinner til afrikamesterskspet. Hva tenker dere andre her på forumet?

Link to comment
Share on other sites

Kan vi ikke bare hente Depay på free transfer da!? En av Ligue 1s aller beste spillere. Klasseangriper, som kanskje ikke viste seg fra sin beste side i United, men som har utviklet seg mye siden den gangen. Hent han gjerne før EM, hvor jeg tror han kommer til å gjøre det stort.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Stefanb said:

Kan godt la Ryan spille frem til Onana er spilleklar. Ryktes om så lite som 2 millioner pund for Onana. Det er faktisk ganske sjukt.

Hadde vært en drøm å få Onana til Arsenal. Ajax supporterne rater han som en av de 3 beste keeperne de har hatt gjennom tidene. De har hatt mange gode keepere. Husker sjøl som en ung 15 år gammel jypling i 1988 der jeg fikk trene med Jong Ajax i 14 dager. Fikk trene med keeperne til Ajax der blant annet Stanley Menzo var på den tiden. Fikk også trene med Jong PSV 14 dager, der Hans von Breukelen var. Fikk de treningsoppholdene etter å ha vært på keeperskole med Franck Hoek i Stavanger.

Edited by Tony
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ben Elfen said:

Har allerede fått beskjed om å roe meg ned en gang av brodern 😂😂😂

Joda og det var fortjent nok. Jeg har ikke utestengt noen, kun tatt en prat med enkelte forumister fra tid til annen. Bruk av ordet kjegle er helt klart innafor. Du får tommel opp for bruken av ordet og jeg skulle gjerne innført tommel opp og ned også, hvis jeg hadde hatt tilgang. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Tapapa said:

Joda og det var fortjent nok. Jeg har ikke utestengt noen, kun tatt en prat med enkelte forumister fra tid til annen. Bruk av ordet kjegle er helt klart innafor. Du får tommel opp for bruken av ordet og jeg skulle gjerne innført tommel opp og ned også, hvis jeg hadde hatt tilgang. 

+1

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Tapapa said:

Joda og det var fortjent nok. Jeg har ikke utestengt noen, kun tatt en prat med enkelte forumister fra tid til annen. Bruk av ordet kjegle er helt klart innafor. Du får tommel opp for bruken av ordet og jeg skulle gjerne innført tommel opp og ned også, hvis jeg hadde hatt tilgang. 

Sikkert fortjent. 

 

LIker at karakteristikker som kjegle og dverg er innafor. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...