Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2021/22


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 557
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

16 minutes ago, Simbad said:

Sky Sports Italia melder at Juve ønsker Partey hvis de skal la Melo gå til oss. Nei takk. 

Bare piss.

Sies at vi har lagt inn et bud på €50m + Torreira for Vlahovic.

Ellers er det synd med Marseille sin transfer ban. Kolasinac var visstnok på nippet til å signere for de..

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Stefanb said:

Bare piss.

Sies at vi har lagt inn et bud på €50m + Torreira for Vlahovic.

Ellers er det synd med Marseille sin transfer ban. Kolasinac var visstnok på nippet til å signere for de..

Kola er på plass når neste sesong starter også - vet forresten ikke hvor lang kontrakt han har. Merkelig at ingen andre lag i PL prøver å signere ham. Tenker spesielt på lag som sliter i nedre del av  PL. Svaret er vel at han ikke er god nok.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Gunners68 said:

Kola er på plass når neste sesong starter også - vet forresten ikke hvor lang kontrakt han har. Merkelig at ingen andre lag i PL prøver å signere ham. Tenker spesielt på lag som sliter i nedre del av  PL. Svaret er vel at han ikke er god nok.

Nja. Kolasinac holder et ganske greit nivå, men problemet er at siden han ble signert som en bosman spiller så har han veldig høye lønninger.

Når man skal betale både en overgangssum og høye lønninger for en spiller som Kolasinac (som er ganske middelmådig) så er det ikke mange kjøpere dessverre.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Stefanb said:

Nja. Kolasinac holder et ganske greit nivå, men problemet er at siden han ble signert som en bosman spiller så har han veldig høye lønninger.

Når man skal betale både en overgangssum og høye lønninger for en spiller som Kolasinac (som er ganske middelmådig) så er det ikke mange kjøpere dessverre.

Nei , det du sier der har jo vært et evigvarende problem i Arsenal. Har hatt nok av de som har signert med høye lønn , lite spilletid og sitter kontrakt tiden nærmest ut. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Gunners68 said:

Nei , det du sier der har jo vært et evigvarende problem i Arsenal. Har hatt nok av de som har signert med høye lønn , lite spilletid og sitter kontrakt tiden nærmest ut. 

Jepp. Virker heldigvis som om dette er i ferd med å endres nå :) 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Gunners68 said:

Hva tenker dere om  Martin Keowns utspill om at Arsenal bør kaste seg inn i kampen om å signere Adama Traore fra Wolves. Spurs skal være interessert i ham.

Jeg syns han er en helt uinteressant spiller. Løper fort som fan, avslutter som ei ku. Nei takk, la han gå til spurs.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Gunners68 said:

Hva tenker dere om  Martin Keowns utspill om at Arsenal bør kaste seg inn i kampen om å signere Adama Traore fra Wolves. Spurs skal være interessert i ham.

Enig med Tapapa. Ønsker ham ikke. Fantastisk til å løpe med ball, men når han nærmer seg motstanders 16-meter virker det som han mister alt av spilleforståelse. 

Det er ganske bekymringsverdig at en av Wolves viktigste angrepsvåpen først nå etter halvspilt sesong scoret sitt første mål for sesongen, og at det beste han har klart er max 6 mål(2019-20) i alle turneringer i løpet av en hel sesong.

8 mål på 122 kamper for Wolves i serien skriker ikke akkurat kvalitet. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

På sitt beste er Adama Traore umulig å stoppe, men enig med dere andre her om at sluttproduktet er stort sett fraværende. Hadde han hatt det ville han ikke vært aktuell for Spurs, men for oss. Må jo også få større ermer på draktene og større shorts for å få plass til muskulatur som er helt hinsides for en fotballspiller. 

Edited by Bekkern
Link to comment
Share on other sites

Veldig stille rundt oss om dagen. Melo ser lite sannsynlig ut da juve ikke vil låne han ut, uten erstatter klar. Vlahovic tror jeg ikke vi lander, ser ikke veldig sånn ut Atm. 
 

Mari til udinese , blir vist bekreftet Ila dagen. Vi begynner å bli short på personell nå. Det må inn noen. Tviler på noen store navn, kanskje en rutinert cm på lån .

Link to comment
Share on other sites

Kolasinac er borte! 

Klubben og Kolasinac ble enige om å avslutte kontrakten, og han har offisielt signert for Marseille.

Hvordan Marseille har fått signert han mtp. overgangsutestengelsen vet jeg ikke.

Lykke til videre Sead!

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Stefanb said:

Kolasinac er borte! 

Klubben og Kolasinac ble enige om å avslutte kontrakten, og han har offisielt signert for Marseille.

Hvordan Marseille har fått signert han mtp. overgangsutestengelsen vet jeg ikke.

Lykke til videre Sead!

Ifølge det jeg kan lese, skjer ikke utestengelsen før til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Jeg likte Kolasinac. Bare synd han ikke var bedre. 

Jeg husker hans første kamper for oss hvor han kom inn som et frisk pust. Han viste seg frem som en tøff hardt spillende spiller. Men , som så mange andre som har signert for oss så sluknet han etter hvert og endte opp på benken. Hvorfor dette skjedde med Kola er ikke godt å gi noe svar på , men han er ikke den eneste som dette har skjedd med.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...