Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2021/22

Polljen
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...
  • Replies 362
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Di Marzio believes Arsenal have agreed an €80m (£68m) fee for the 12-cap Serbia international, after Fiorentina Directors Daniele Pradè and Joe Barone flew to London for talks.

Arsenal are willing to meet that sum, with a deal including bonuses.

Di Marzio adds that Edu and Mikel Arteta want Vlahovic at the Emirates Stadium in January, rather than the summer.

24 minutes ago, Tony said:

Di Marzio believes Arsenal have agreed an €80m (£68m) fee for the 12-cap Serbia international, after Fiorentina Directors Daniele Pradè and Joe Barone flew to London for talks.

Arsenal are willing to meet that sum, with a deal including bonuses.

Di Marzio adds that Edu and Mikel Arteta want Vlahovic at the Emirates Stadium in January, rather than the summer.

Det di Marzio selv skriver på twitter er at Arsenal virker å ønske å signere Vlahovic, men spillerens agent(er) ønsker å vente på bedre tilbud. 

Her

Jeg kan ikke se at verken David Ornstein eller Fabrizio Romano har twitret noe om dette. 

Edited by Simbad

31 minutes ago, Simbad said:

Det di Marzio selv skriver på twitter er at Arsenal virker å ønske å signere Vlahovic, men spillerens agent(er) ønsker å vente på bedre tilbud. 

Her

Jeg kan ikke se at verken David Ornstein eller Fabrizio Romano har twitret noe om dette. 

Ville bare slenge det ut på overgangsforumet for å få igang en diskusjon om hva vi trenger av nye spillere. La ikke med noen av mine egne ord eller meninger om muligheter for denne signeringen. Nå nærmer vi oss januar og ryktene begynner å svirre om spillere hit og dit. Men hadde ikke takket nei om Vlahovic kom til Arsenal i januar.

16 minutes ago, Tony said:

Ville bare slenge det ut på overgangsforumet for å få igang en diskusjon om hva vi trenger av nye spillere. La ikke med noen av mine egne ord eller meninger om muligheter for denne signeringen. Nå nærmer vi oss januar og ryktene begynner å svirre om spillere hit og dit. Men hadde ikke takket nei om Vlahovic kom til Arsenal i januar.

Ikke noe galt i det. Jeg er veldig usikker på om Vlahovic er riktig match for laget vårt(jeg har ikke sett ham spille). Han er 190 cm høy(Transfermarkt). Styrkene hans er i følge whoscored gjennombruddspasninger, hodedueller og avslutninger, mens svakhetene hans er å holde på ballen, pasninger og defensiv jobbing.

Han skal visstnok være overraskende kjapp, med tanke på høyden. 

Men som sagt, jeg har ikke sett noe på ham, så vet ikke om det jeg har lest stemmer. 

Det jeg tenker vi trenger, slik som vi spiller, er et oppspillspunkt som kan holde på ball samt kombinere med de andre offensive spillerne våre. Er aggressiv i presset og kan komme seg til avslutningsmuligheter både på egenhånd, men også i samspill med laget. 

Edited by Simbad

Vlahovic er et beist. Virkelig eksplodert denne sesongen etter mye gode visninger de siste sesongene.

Hadde vi fått tak i han ville det vært en signering på høyde med Håland.

• 2 weeks later...
6 minutes ago, Tony said:

Uten å få problemer med ffp så kan Arsenal bruke 201m£ på nye spillere i januar. Hvis det blir solgt noen spillere i januar så kan vi bruke ennå mer på nye spillere. 

Takker og bukker, men jeg personlig skjønner ingen ting av ffp. Hvor kommer alle disse pengene fra? Vi har ikke Europa og vi er/var gjennom en pandemi 

2 hours ago, Ben Elfen said:

Takker og bukker, men jeg personlig skjønner ingen ting av ffp. Hvor kommer alle disse pengene fra? Vi har ikke Europa og vi er/var gjennom en pandemi 

Skjønner ingenting sjøl av det der. Leser at spurvene kan bruke over 400m£ på nye spillere i januar.

24 minutes ago, Tony said:

Skjønner ingenting sjøl av det der. Leser at spurvene kan bruke over 400m£ på nye spillere i januar.

For den summen må de gjerne kjøpe Kolasinac eller Chambers (de får kun en av dem)

Nå skal dere høre godt etter folkens for dette med CL er veldig oppskrytt. Er du med i CL i 20 år på rad som Arsenal så er kistebunnen nær tom til en hver tid. Er du derimot utenfor alt i Europa så er banken utømmelig. Vi brukte mest av alle i siste vindu.

En veldig forenklet konklusjon er at 8 plassen i PL er den beste plassen å havne på 🙂 Ikke still meg spørsmål om dette , bare godta forklaringen 🙂 

46 minutes ago, Gunners68 said:

Nå skal dere høre godt etter folkens for dette med CL er veldig oppskrytt. Er du med i CL i 20 år på rad som Arsenal så er kistebunnen nær tom til en hver tid. Er du derimot utenfor alt i Europa så er banken utømmelig. Vi brukte mest av alle i siste vindu.

En veldig forenklet konklusjon er at 8 plassen i PL er den beste plassen å havne på 🙂 Ikke still meg spørsmål om dette , bare godta forklaringen 🙂 

Godtatt. Kom til en tilsvarende konklusjon selv

2 hours ago, Gunners68 said:

1 hour ago, Ben Elfen said:

Godtatt. Kom til en tilsvarende konklusjon selv

Mon tro om eiere, styret og ledelsen faktisk gjør en god jobb? Det har nesten vært allment vedtatt at samtlige overnevnte er udugelige.

Share

• Create New...