Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2021/22


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 557
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

27 minutes ago, Ben Elfen said:

Men Trippier er jo mye bedre? Skjønner ikke logikken her

Hvis vi skal kjøpe en spiller over 25 vil jeg kun at vi går etter noen med ekstreme lederegenskaper. Ellers vil jeg at vi skal satse så hardt vi kan på unggutter. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Ben Elfen said:

Ok. Jeg ønsker en som bedrer laget i dag. 

Og da kan man stille spørsmålet, hvor mange spillere i sin beste alder som er bedre enn de vi har i dag ønsker å gå til oss som er utenfor europaspill og langt bak de beste? Uten å få skyhøye lønninger? 

Nei, da vil jeg heller ha unge spillere med høyt potensial som ønsker å spille for oss og som kan vokse sammen med de vi allerede har. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Og da kan man stille spørsmålet, hvor mange spillere i sin beste alder som er bedre enn de vi har i dag ønsker å gå til oss som er utenfor europaspill og langt bak de beste? Uten å få skyhøye lønninger? 

Nei, da vil jeg heller ha unge spillere med høyt potensial som ønsker å spille for oss og som kan vokse sammen med de vi allerede har. 

Trippier? 
holder med en

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Ben Elfen said:

Trippier? 
holder med en

Vil han til oss? 30 år gammel(31 i september), tidligere Tottenhamspiller, vant La Liga i fjor, kontrakt som ikke går ut før sommeren 2023.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Jeg vet ikke

Urealistisk at vi henter ham. Og jeg vil ikke ha han uansett. Eneste som ville fått han til å velge oss nå, ville vært om vi la en skyhøy lønnsslipp på bordet. Men selv da tviler jeg sterkt. Han går inn i sine siste år på toppnivå og ønsker garantert ikke å spille utenfor CL nå. 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Simbad said:

Vil han til oss? 30 år gammel(31 i september), tidligere Tottenhamspiller, vant La Liga i fjor, kontrakt som ikke går ut før sommeren 2023.

Jeg mener ikke så mye om Tipper, Arons. fl., men syns det ikke betyr noe at han har spilt for Tottenham før, slik Sol Campbell også gjorde før han ble en legende for oss. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Selv om de ikke er gode?

Aarons ble kåret til Norwich's beste spiller i 19-20 og 20-21 sesongen. En dårlig kamp med et nyopprykket lag mot ligavinneren gjør deg ikke til en dårlig spiller.

I så fall er alle spillerne våre reinspikka dritt.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Tapapa said:

Jeg mener ikke så mye om Tipper, Arons. fl., men syns det ikke betyr noe at han har spilt for Tottenham før, slik Sol Campbell også gjorde før han ble en legende for oss. 

Det betyr ikke noe for oss, men kanskje det betyr noe for ham? Jeg tviler sterkt på at han vil til oss uansett. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Aarons ble kåret til Norwich's beste spiller i 19-20 og 20-21 sesongen. En dårlig kamp med et nyopprykket lag mot ligavinneren gjør deg ikke til en dårlig spiller.

I så fall er alle spillerne våre reinspikka dritt.

Et ekstremt talent, med skyhøyt potensial. Håper vi klarer å hente ham. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tony said:

Ser også ut som tottenshit vil peke nese til Arsenal på en annen overgang. De holder på å signere Bissouma.😠🖕

Det har liten hensikt å sammenligne oss med Tottenham. De er topplaget i serien, vi er det absolutte bunnlaget. 

Link to comment
Share on other sites

Da var det deadline day. Jeg har ikke helt troen på at vi får noen spillere inn, men jeg håper vi får noen ut. RN24 er klar for Feyenoord. Jeg har hatt et håp om at Nkhetia går til Crystal Palace, men nå ser det ut til at de går for Edouard i stedet. AMN ryktes på lån til Everton, og har skapt mye reaksjoner med sin aktivtet i sosiale medier det siste døgnet. Bellerin ser ikke ut til å ville spille mer for oss. Kolasinac har plutselig gjort sitt inntog i laget igjen, og forhandlingene med Fenerbache har ikke hatt den fremdriften man håpet på. Runarsson er det ingen som vil ta i med ildtang. Willian ut gir oss en stor økonomisk fordel, men etter pengebruken vår i sommer trenger vi mer salgsinntekter. Dette blir en lang og spennende dag. 

Link to comment
Share on other sites

Tottenham henter HB fra Barca. Vi selger/låner tydeligvis Bellerin til Real Betis og sitter igjen med Chambers og Cedrik. 

Slik jeg ser det så MÅ vi hente en HB idag, og da en som faktisk forsterker oss.  Tror jeg på det? Nei. 

Så noen rykter i går om at vi vil forsøke oss på Aouar idag, og prøver oss å få han på billigsalg/lån.  Det er jeg positiv til hvis det er noe hold i dette. Partey har vist seg å være skadeutsatt siden han kom til oss, og vi ser jo at Xhaka ikke fungerer når han ikke spiller i spann med Partey, så da må vi nok forsterke oss der og.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Tottenham henter HB fra Barca. Vi selger/låner tydeligvis Bellerin til Real Betis og sitter igjen med Chambers og Cedrik. 

Slik jeg ser det så MÅ vi hente en HB idag, og da en som faktisk forsterker oss.  Tror jeg på det? Nei. 

Så noen rykter i går om at vi vil forsøke oss på Aouar idag, og prøver oss å få han på billigsalg/lån.  Det er jeg positiv til hvis det er noe hold i dette. Partey har vist seg å være skadeutsatt siden han kom til oss, og vi ser jo at Xhaka ikke fungerer når han ikke spiller i spann med Partey, så da må vi nok forsterke oss der og.

 

Helt utrolig det med Emerson ja

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...