Jump to content

European Super League


Gunners68

Recommended Posts

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

25 minutes ago, Tony said:

Ed Woodward har sagt opp i utd.

Var det dette her som skulle til for at vi endelig skal klare å få Kroenke ut av klubben. 

Nei, det er forskjell på en eier og en klubbdirektør

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tony said:

Skjønner det. 

Det æ mente var om ESL var det som skulle til for å bli kvitt Kroenke. 

D om woodward var bare en fakta 

Jeg vil svært gjerne bli kvitt Kroenke, men hvem har penger nok til å kjøpe han ut?

Tro det eller ei, det finnes verre alternative eiere der ute. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Polljen said:

Jeg vil svært gjerne bli kvitt Kroenke, men hvem har penger nok til å kjøpe han ut?

Tro det eller ei, det finnes verre alternative eiere der ute. 

Gjør det det. Vi må få han ut før han får tid til å sette i gang et sånt stunt igjen.

Link to comment
Share on other sites

Just now, sas2002 said:

David Dean trenger noen investorer. Ring han! 

Hadde jeg hatt pengene. Norsk Tipping synes å være uvenner med meg (noe derfra ville uansett knapt holdt til første avdrag 🙂

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tony said:

Gjør det det. Vi må få han ut før han får tid til å sette i gang et sånt stunt igjen.

Ja, det tror jeg..... Nå tar det nok uansett mange år før den gjengen prøver seg på noe liknende igjen..... Men jeg er selvsagt enig i at Kroenke Må ut. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

David Dein var en av hoved arkitektene bak Premier league. En av de beste vi  har hatt i styre og stell. Han kunne kanskje fortsatt ha tilført noen gode ideer.

Han var også en av de som ikke ønsket at vi skulle bygge Emirates. Han ønsket også Usmanov inn.

David Dein ville vinne og gjøre Arsenal til verdens største. På godt og vondt.

Jeg digger han, men han er nok litt for gammel nå.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners68 said:

David Dein var en av hoved arkitektene bak Premier league. En av de beste vi  har hatt i styre og stell. Han kunne kanskje fortsatt ha tilført noen gode ideer.

For de som er interessert så kommer det spennende nyheter vedr skandinavisk satsing og samarbeid med https://www.dialsquarefc.com/ 

Turer, eierskap ol 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Han var også en av de som ikke ønsket at vi skulle bygge Emirates. Han ønsket også Usmanov inn.

David Dein ville vinne og gjøre Arsenal til verdens største. På godt og vondt.

Jeg digger han, men han er nok litt for gammel nå.

Alderen er nok som du sier - ikke på Deins side , men han kan nok komme med gode råd og ideer fortsatt.

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Gunners68 said:

David Dein var en av hoved arkitektene bak Premier league. En av de beste vi  har hatt i styre og stell. Han kunne kanskje fortsatt ha tilført noen gode ideer.

Dein er mannen som hentet inn Kroenke. Hvis Kroenke er så ille, hvorfor er da Dein så bra? 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Tapapa said:

Dein er mannen som hentet inn Kroenke. Hvis Kroenke er så ille, hvorfor er da Dein så bra? 

Dein innså jo også at han hadde gjort en feil der og prøvde å få Usmanov inn i stedet.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...