Jump to content

Etter den søte kløe, kommer den sure svie


Larsenal76

Recommended Posts

;) Etter at rusen har lagt seg litt etter cup finalen så kommer verdagen tilbake i form av å gå på arbeid. Jeg entret arbeidsplassen min med Arsenal drakta på meg og forventet noen gratualsjoner i det minste, men nei. Det jeg har fått høre idag er ett unisont ; Dette fortjente dere ikke, det burde vært spilt omkamp osv osv. Dette kommer dog heller ikke fra Manu sup, men fra sup fra andre lag.

 

Kan jo forsåvidt være enig i at det var ett ran på høylys dag, men av alle klubber jeg gjerne raner er det nettop manu.

 

 

Hvordan har deres dag vært da?

Link to comment
Share on other sites

Har hatt fri jeg ;)

Tiende klasse har eksamen ;)

Men forventer nok å høre at Gunners "suger" på skolen, for det er nesten kun jeg og en kamerat som er Arsenal-fans!

 

Men tro meg på mine ord, jeg skal faen meg ta igjen så inni hælv*tt* for den mobbinga som har skjedd etter de to tapene!

Link to comment
Share on other sites

;)  Etter at rusen har lagt seg litt etter cup finalen så kommer verdagen tilbake i form av å gå på arbeid. Jeg entret arbeidsplassen min med Arsenal drakta på meg og forventet noen gratualsjoner i det minste, men nei. Det jeg har fått høre idag er ett unisont ; Dette fortjente dere ikke, det burde vært spilt omkamp osv osv. Dette kommer dog heller ikke fra Manu sup, men fra sup fra andre lag.

 

Kan jo forsåvidt være enig i at det var ett ran på høylys dag, men av alle klubber jeg gjerne raner er det nettop manu.

 

 

Hvordan har deres dag vært da?

9741[/snapback]

 

 

Har opplevd det samme som deg, entret fellesrommet med Arsenaldrakt og smil rundt munn og ble møtt med: jaja, det var litt av et ran.

Jeg driter egentlig lang marsj i hva folk synes bare jeg kan gå stolt rundt med den røde drakta å markere hvem som tross alt vant! ;)

Link to comment
Share on other sites

Overhodet ikke noe problem. Har blitt gratulert både på arbeidsplassen og blant venner (også ivrige Man U-fans). Argumentet for de fleste har vært at når ikke Man U klarer å score, så har de seg selv å takke. Lehmann + straffene har også fått mye gode omtale.

 

Alltid gøy med gratulasjoner. Men jeg skulle jaggu ha klart å leve uten gratulasjoner etter en heldig seier ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei! ;)

 

jeg har hatt en fin dag på SKOLEN! ;)

 

Det er en Manshit supporter i klassen min...og han går bare rundt å gnåler på...:

"Heldig", "Flaks" osv. ;)

(Og det gjør alle andre Manshit supportere på skolen også... ;) )

 

 

Men det er jo mange Arsenal supportere også da...!

 

Så alt i alt...:

FIN DAG PÅ SKOLEN! ;) ;)

 

 

(Men jeg må si at de har litt rett i det med "flaks" osv. også... ;) )

MEN IKKE MISFORSTÅ, jeg er Arsenal-fan så det holder! ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

hatt fri fra skolen jeg. regner med å få noen kommentarer på skolen i morra, så jeg lader opp noen gode kommentarer for å forsvare meg.

 

"VI FORTJENTE DEN SEIEREN", bare så det er sagt. Manshit har vunnet på dommeren uttalige ganger før. nå var det vår tur.

Link to comment
Share on other sites

Hei! :D

 

jeg har hatt en fin dag på SKOLEN! ;)

 

Det er en Manshit supporter i klassen min...og han går bare rundt å gnåler på...:

"Heldig", "Flaks" osv.  :P

(Og det gjør alle andre Manshit supportere på skolen også... :P )

 

 

Men det er jo mange Arsenal supportere også da...!

 

Så alt i alt...:

FIN DAG PÅ SKOLEN!  :D  ;)

 

 

(Men jeg må si at de har litt rett i det med "flaks" osv. også... :huh: )

MEN IKKE MISFORSTÅ, jeg er Arsenal-fan så det holder!  B)  :)

9766[/snapback]

går ikke alle Manu supportere på skolen a? barneskolen? de går ihvertfall på barneskolen mentalt. :D

Link to comment
Share on other sites

Har hatt fri jeg  ;)

Tiende klasse har eksamen ;)

Men forventer nok å høre at Gunners "suger" på skolen, for det er nesten kun jeg og en kamerat som er Arsenal-fans!

 

Men tro meg på mine ord, jeg skal faen meg ta igjen så inni hælv*tt* for den mobbinga som har skjedd etter de to tapene!

9744[/snapback]

 

JAA! Samma her!

Har du blitt mobbet på grunn av RBK 1 - 1 Arsenal... i CL gruppespill kampen?

Det har jeg...

 

 

Who the fuck are man utd...!?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...