Jump to content

18.04.21 Fulham (H)


Simbad

Recommended Posts

42 minutes ago, Ray1955 said:

Skal bli interessant det som skjer med denne superligaen - kanskje det ikke blir noen neste sesong for oss. Håper de klarer å stanse dette stuntet.

Blir ikke noe av dette tullet, er prøvd før, planen er at silent Stan skal sitte i styret. Ser hva han bryr seg om.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

13 minutes ago, Stefanb said:

If you can't beat them, join them.

Personlig synes jeg det er overdramatisert. UEFA er forbanna fordi de kommer til å tape penger på dette.

Synes dette er noe forbanna dritt. UEFA har sine greier - men dette er ikke løsningen. 
kast alle involverte ut av divisjonssystemet

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Ben Elfen said:

Synes dette er noe forbanna dritt. UEFA har sine greier - men dette er ikke løsningen. 
kast alle involverte ut av divisjonssystemet

Hvorfor skal man kaste de ut av ligaen/divisjonen? De har startet egen turnering, men de har ikke noe ønske om å forlate hjemlig liga. Hvorfor skal ikke det være lov?

Sier ikke at jeg er positiv til dette for øvrig, bare påpeker at jeg synes det er urimelig når det er snakk om poengtrekk/utestengelse. Stenger man disse klubbene ute av PL f.eks. så er det ikke bare å skyte seg i foten, men drikke avløpsåpner drysset med asbest og rottegift.

En annen ting til ettertanke er kanskje bruken av VAR, dømming, korrupsjon etc. UEFA, FIFA etc. har virkelig sine svin i skogen.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Stefanb said:

Hvorfor skal man kaste de ut av ligaen/divisjonen? De har startet egen turnering, men de har ikke noe ønske om å forlate hjemlig liga. Hvorfor skal ikke det være lov?

Sier ikke at jeg er positiv til dette for øvrig, bare påpeker at jeg synes det er urimelig når det er snakk om poengtrekk/utestengelse. Stenger man disse klubbene ute av PL f.eks. så er det ikke bare å skyte seg i foten, men drikke avløpsåpner drysset med asbest og rottegift.

En annen ting til ettertanke er kanskje bruken av VAR, dømming, korrupsjon etc. UEFA, FIFA etc. har virkelig sine svin i skogen.

Fordi de bryter med reglene til FA. De har ikke lov å bli med i egen liga uten tillatelse av FA. 
real og Barca klmmer til å slite med å få gjennomslag. De må gjennom sine supportere for godkjenning da de er eid av supporterne

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Ben Elfen said:

Fordi de bryter med reglene til FA. De har ikke lov å bli med i egen liga uten tillatelse av FA. 
real og Barca klmmer til å slite med å få gjennomslag. De må gjennom sine supportere for godkjenning da de er eid av supporterne

Fair enough. Men, tviler på at de ikke får viljen sin mtp. at dette nok trolig er planlagt over en lang periode. Det som er mest forstyrrende med hele greia er at Tottenham er med.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ray1955 said:

Det blir jeg og, får begynne å se etter ny klubb å følge hvis dette blir noe av.

Selv om jeg er motstander av denne "superligaen" så er det for tidlig for meg å komme med en programerklæring rundt min framtid med Arsenal, men å følge en ny klubb er nok ikke aktuelt, det er Arsenal eller å gi totalt F i fotballen!!!

Skulle det mot formodning begynne å krible, så må det bli å følge en klubb i de lavere divisjonene. 

Jeg håper dog at FA-systemet (d.v.s. resten av klubbene i ligaen(e)) er tøffe og stiller et ultimatum til de fem "utbryterklubbene" om at de blir kastet ut av alle engelske turneringer hvis de gjør alvor av denne nye turneringen. Der er nok mye penger å hente fra denne "superligaen", men ikke hvis inntektene fra hjemlig spill forsvinner.

 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...