Jump to content

18.04.21 Fulham (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi blir frastjålet tre poeng av VAR-dommerne i dag. De prøvde å stjele det ene poenget også. 

Straffesparket er en soleklar dive og det å dømme offside på Saka på målet til Ceballos er latterlig. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Vi blir frastjålet tre poeng av VAR-dommerne i dag. De prøvde å stjele det ene poenget også. 

Straffesparket er en soleklar dive og det å dømme offside på Saka på målet til Ceballos er latterlig. 

Stemmer 100%

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ray1955 said:

Glitrende ? vel....

Jeg synes vi til tider spiller bra, men i dag mangler det siste lille som var tilstede mot Slavia.

Fulham skaper én sjanse som heldigvis for oss stryker stolpen. Og straffesparket jeg mener er feil idømt.

Ellers har vi 'full kontroll'. Skaper mer enn nok sjanser til å score både 3 og 4 mål, men Areola har en ekstremt god kamp, samt de har marginene på sin side i dag/vi er for upresise i avslutningene. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Synes vi spilte bra, men ble stoppet av banens beste. Skaper nok av sjangser. VAR orker jeg ikke å si noe om, men idag reddet vi ett poeng på Fergie time.

Er ikke så elendig som noen vil ha det til, laget kjempet som bare fan. Ett par nye på midten i sommer så har jeg troa IGJEN.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners77 said:

Trist hvis Lacca blir borte. Da ser det verre ut med alt. Han har vert god i det siste.

Vi får bare håpe Auba kommer seg i form fort, evt at Martinelli kan få til noe på spissplass. Nketiah ser jeg kun på som en grei spiller å putte innpå hvis vi jakter mål. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Jeg synes vi til tider spiller bra, men i dag mangler det siste lille som var tilstede mot Slavia.

Fulham skaper én sjanse som heldigvis for oss stryker stolpen. Og straffesparket jeg mener er feil idømt.

Ellers har vi 'full kontroll'. Skaper mer enn nok sjanser til å score både 3 og 4 mål, men Areola har en ekstremt god kamp, samt de har marginene på sin side i dag/vi er for upresise i avslutningene. 

At motstanders keeper leverer sesongbeste på Emirates er ikke uvanlig.
 

Fikk dessverre ikke sett 2.omgang. Basert på hva jeg leser burde denne kampen vært vunnet, uavhengig av VAR. Uavgjort hjemme mot nedrykkslag er ikke godt nok, selv om omstendighetene er uheldige. Ustabilitet er vårt største ankepunkt, og det er ganske naturlig med et så ungt lag. Gleder meg til sesongen er ferdig!

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Verminator5 said:

At motstanders keeper leverer sesongbeste på Emirates er ikke uvanlig.
 

Fikk dessverre ikke sett 2.omgang. Basert på hva jeg leser burde denne kampen vært vunnet, uavhengig av VAR. Uavgjort hjemme mot nedrykkslag er ikke godt nok, selv om omstendighetene er uheldige. Ustabilitet er vårt største ankepunkt, og det er ganske naturlig med et så ungt lag. Gleder meg til sesongen er ferdig!

Og det er akkurat dette mange virker å glemme. Vi er i ferd med å bygge laget opp på nytt, rundt spillere som Tierney, Saka, ESR og Martinelli. Da sier det seg selv at ustabilitet vil skje. Mange av de som var kjent for å være ustabile for oss er borte(Özil, Mustafi, Sokratis).

Jeg har fortsatt troa på Arteta. 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Ray1955 said:

Skal bli interessant det som skjer med denne superligaen - kanskje det ikke blir noen neste sesong for oss. Håper de klarer å stanse dette stuntet.

Håper de kaster alle klubber som blir med på dette pisset ut av hjemlig liga - inkludert Arsenal. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...