Jump to content

15.04.21 Slavia Praha (B)


Simbad

Recommended Posts

58 minutes ago, Simbad said:

Mye enig. Jeg ser at Arteta er i ferd med å forandre laget, kulturen og mentaliteten i klubben. En slik endring tar tid, og det vil ta lenger tid enn mange ønsker, men de positive tegnene jeg ser sier meg at vi er i ferd med å nærme oss de beste. Det vises ikke på tabellen så langt, men i enkeltkamper synes jeg det så absolutt synes.

Det er også små marginer som har gjort at vi har tapt poeng i enkelte kamper. Noen ganger kan det være lurt å se på mer enn bare resultatet. Det beste eksempelet er kanskje kampen mot Wolves hvor vi var soleklart best før en klønete inngripen av Luiz og en dommertabbe av de store gjorde at vi endte opp med nada.

Det er mange som glemmer at grunnlaget Rijkaard la for Barcelona var minst like viktig for dem som det Pep gjorde.

Det er ikke sikkert at Arteta er den manageren som gjør oss til en potensiell serievinner igjen, men han er absolutt i ferd med å endre grunnlaget til det bedre. 

Noen ganger blir det verre før det blir bedre. 

👍

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Håper på dette laget i dag. Kanskje for offensivt, men vi må score mål.

                         Leno

Cedric     Gabriel       Mari       Xhaka 

                 Partey          ESR

Pepe                Saka          Martinelli 

                         Laca

Link to comment
Share on other sites

Trodde dette forumet var et sted hvor folk kunne få lov til å ha meninger å skrive om disse meningene. Er det sånn at alle må være enige ? Noen syntes at Arteta er rette mann og andre vil ha han vekk med tap i kveld. Spillerstallen vår har det vært skrevet mangt om. Noen syntes den er jævlig god - topp 4 klasse - andre mener det stikk motsatte. Så hvem er dette forumet for ? Hvorfor er det ikke lov å si i fra selv om det som kommer er jævlig negativt. 

Det er folk som har uttalt her inne at de skal slutte med det ene og det andre , men de er som alle her inne. De elsker Arsenal , de sier ikke opp abonnementer , de drar likevel til London , og de følger alle kampene på en eller annen måte. Folk er så engasjerte at de er nærmest utilregnelige når de lar fingrene ta seg ut over tastaturet på sin pc og skriver sine meninger etter et tap. 

Jeg er enig i at det til tider har vært veldig negativt her inne , og jeg har bidratt , men det er fordi jeg forventer mer av klubb eier , spillere og manager når det blir så dårlig som det til tider har vært denne sesongen - og tidligere sesonger.

 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Gunners68 said:

Trodde dette forumet var et sted hvor folk kunne få lov til å ha meninger å skrive om disse meningene. Er det sånn at alle må være enige ? Noen syntes at Arteta er rette mann og andre vil ha han vekk med tap i kveld. Spillerstallen vår har det vært skrevet mangt om. Noen syntes den er jævlig god - topp 4 klasse - andre mener det stikk motsatte. Så hvem er dette forumet for ? Hvorfor er det ikke lov å si i fra selv om det som kommer er jævlig negativt. 

Det er folk som har uttalt her inne at de skal slutte med det ene og det andre , men de er som alle her inne. De elsker Arsenal , de sier ikke opp abonnementer , de drar likevel til London , og de følger alle kampene på en eller annen måte. Folk er så engasjerte at de er nærmest utilregnelige når de lar fingrene ta seg ut over tastaturet på sin pc og skriver sine meninger etter et tap. 

Jeg er enig i at det til tider har vært veldig negativt her inne , og jeg har bidratt , men det er fordi jeg forventer mer av klubb eier , spillere og manager når det blir så dårlig som det til tider har vært denne sesongen - og tidligere sesonger.

 

Dette forumet er helt superlight når det gjelder negativitet. Sjekk forumer i UK som Arsenal-Mania og andre. Jeg gir faen om vi taper så lenge du gir 100% uavhengig om du heter Bellerin eller Auba. Det skjer alt for sjeldent. Vi får heie i kveld så får vi ta en oppsummering hvordan stemninga er kl 23.😳🙂

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Gunners68 said:

Trodde dette forumet var et sted hvor folk kunne få lov til å ha meninger å skrive om disse meningene. Er det sånn at alle må være enige ? Noen syntes at Arteta er rette mann og andre vil ha han vekk med tap i kveld. Spillerstallen vår har det vært skrevet mangt om. Noen syntes den er jævlig god - topp 4 klasse - andre mener det stikk motsatte. Så hvem er dette forumet for ? Hvorfor er det ikke lov å si i fra selv om det som kommer er jævlig negativt. 

Det er folk som har uttalt her inne at de skal slutte med det ene og det andre , men de er som alle her inne. De elsker Arsenal , de sier ikke opp abonnementer , de drar likevel til London , og de følger alle kampene på en eller annen måte. Folk er så engasjerte at de er nærmest utilregnelige når de lar fingrene ta seg ut over tastaturet på sin pc og skriver sine meninger etter et tap. 

Jeg er enig i at det til tider har vært veldig negativt her inne , og jeg har bidratt , men det er fordi jeg forventer mer av klubb eier , spillere og manager når det blir så dårlig som det til tider har vært denne sesongen - og tidligere sesonger.

 

Ingen her som har sagt at ikke er lov til å være negativ. Men den kommentaren her er jo et veldig godt eksempel på hva jeg skreiv tidligere. Prøvde å få ut en positiv kommentar, men ender med negative kommentarer.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Bekkern said:

En klubb som Arsenal skal slå Slavia Praha, punktum finale. Forventer at våre såkalte nøkkelspillere går foran i krigen og viser at de vil være med videre. Et forum skal være til for alle, både positivitet og negativitet. 

Auba og Martin er ikke med. Samme som sist bare at Smith Rowe inn for Martinelli. Xhaxa som 3 stopper. Arteta med samme formasjon som mot Sheff U. Samme kampbildet her men Slavia er mer direkte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg elsker følelsene Arsenal gir meg. På godt og på vondt. Glede, sinne, frustrasjon og til tider raseri. Det er noe av det mest fantastiske man har i verden. Noe som betyr enormt mye og som likevel egentlig ikke er annet enn ubetydelig tidsfordriv og avkobling fra virkeligheten. 

Jeg jobber og har jobbet med fotballspillere på høyeste nivå i mange år. Ingenting er viktigere enn selvtillit. Negativitet rundt en klubb fanges opp av alle som er involvert og påvirker resultatene. MU er beste eksempelet på det. Så få tap med et så ekstremt marginalt lag. Alt pga hypen om at de ikke taper bortekamper. Helt sykt. 
 

Støtt om laget. Fyll på med positive tanker og tro. 
Nyt alt som ikke betyr noe. La følelsene få utløp og tøm hjernen for alle bekymringer. 
 

Satser på seier i dag. Alt annet er katastrofe😱😂😂

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, RP7 said:

Støtt om laget. Fyll på med positive tanker og tro. 

Nyt alt som ikke betyr noe. La følelsene få utløp. 
 

😱😂😂

Har ingen problemer med å være enig. Er spesielt enig i punktet om å la følelsene få utløp, men det betyr også at det kan komme ut følelser som ikke alle er like glad for å oppleve. Er man misfornøyd så må det også få lov til å komme ut. Det er hele poenget med å leve seg inn i det som skjer som en "ekte" supporter på (og utenfor) banen. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Polljen said:

Har ingen problemer med å være enig. Er spesielt enig i punktet om å la følelsene få utløp, men det betyr også at det kan komme ut følelser som ikke alle er like glad for å oppleve. Er man misfornøyd så må det også få lov til å komme ut. Det er hele poenget med å leve seg inn i det som skjer som en "ekte" supporter på (og utenfor) banen. 

Det er hele poenget. Uten de verste opplevelsene kan man heller ikke verdsette de beste. Hele registeret skal spilles på

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...