Jump to content

11.04.21 Sheffield Utd (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

11 minutes ago, elx said:

Noen som har en god stream? Jeg har sagt opp sumo og blir ikke å abbonnere noe mer for denne møkkagjengen, men kan ha en stream oppe på skjerm nr 2 :=) 

Jeg finner streams her: http://www.rojadirecta.me/

Eller her: https://footybite.cc/event/sheffield-united-arsenal-live-stream/616709

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Det blir 0-3 i da. Pepe scorer de første to. Usikker på tredje målscorer

0 - 3 er akseptabelt. Ingen skader takk. Skal ikke være nødvendig å tape for det svakeste laget i PL. Særlig med tanke på inngangen mot kampen torsdag. Det har vært nok støy rundt laget vårt den siste tiden . Da trenger vi en komfortabel seier i dag.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

0 - 3 er akseptabelt. Ingen skader takk. Skal ikke være nødvendig å tape for det svakeste laget i PL. Særlig med tanke på inngangen mot kampen torsdag. Det har vært nok støy rundt laget vårt den siste tiden . Da trenger vi en komfortabel seier i dag.

Da skal du få det

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Laca jobber for laget i dag.

Det gjør han.

Martinelli er et konstant uroelement. Har ikke tatt de rette avgjørelsene hver gang i dag, men den energien og viljen han viser for å komme til målsjanser og jobbing for laget er enorm.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Det gjør han.

Martinelli er et konstant uroelement. Har ikke tatt de rette avgjørelsene hver gang i dag, men den energien og viljen han viser for å komme til målsjanser og jobbing for laget er enorm.

Er rett og slett trist at han ikke får spille mer.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det ikke straffe på den siste corneren? SU spiller kaster seg inn med armen over hodet og blir truffet i armen. Lang avstand og ingen som påvirker ham. Jeg skjønner stadig ingenting av disse reglene. 
 

Mye som er bra, men det er litt for kaotisk og for lite ro i det offensive. Kommer ingen temposkift. Alt er tut og kjør med lite rytme. 
Savner Martin som er ekstremt god på å ta ned tempo for deretter å sette ekstrem fart i kula. Får en helt annen uforutsigbarhet og stort sett blir pasningsspillet mer presist

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, elx said:

Er rett og slett trist at han ikke får spille mer.

Det har vært grunner til det, men han burde helt klart få spille mer. Aubameyang burde ikke spille på kanten såfremt det ikke er krise. Dog mener jeg at Martinelli burde få spille mer på topp.

5 minutes ago, sas2002 said:

Ny høyreback skal inn. Marokanern fra Inter er drømmen.

Hakimi hadde vært rått, men klarer ikke å se for meg at han ender opp hos oss..

Just now, RP7 said:

Hvorfor er det ikke straffe på den siste corneren? SU spiller kaster seg inn med armen over hodet og blir truffet i armen. Lang avstand og ingen som påvirker ham. Jeg skjønner stadig ingenting av disse reglene. 

Ikke jeg heller. Det er ikke så nærme heller at han ikke kan flytte på hånda eller noe heller. Han hopper inn med hånda over hodet.. burde vært straffe etter reglene dette.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...