Jump to content

08.04.21 Slavia Praha (H)


Simbad

Recommended Posts

12 hours ago, Bekkern said:

Vil heller ha Saka i en mer offensiv rolle slik at vi kan skape mer offensivt. Mot Pool var det elendig begge veier, men tror Cedric og Bellerin vil klare seg bra defensivt mot Slavia Praha. 

Enig. Cedric og Bellerin er variable, men Saka bør spille i vår offensive lagdel i denne kampen. Så hvorfor har jeg ikke nevnt Chambers på backen, for han har gjort en brukbar jobb etter at han kom i  backrollen. Med Luiz ute i midtforsvaret, så heller jeg til at Chambers bør ta over den rollen. Uansett hvor mye jeg liker Holding, så føler jeg pr. dato meg tryggere med Chambers i den rollen.

PS!! Saka, ESR og Xhaka var alle med på trening tirsdag og de bør derfor alle være aktuelle mot Praha.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Luiz og Tierney er ute av denne. Ødegaard skal testes før kampen, men ESR, Xhaka og Saka skal være klare.

Ønsket lag:

Leno 

Bellerin - Chambers - Gabriel - Cedric

Partey - Xhaka

Saka - ESR - Pepe

Laca

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Luiz og Tierney er ute av denne. Ødegaard skal testes før kampen, men ESR, Xhaka og Saka skal være klare.

Ønsket lag:

Leno 

Bellerin - Chambers - Gabriel - Cedric

Partey - Xhaka

Saka - ESR - Pepe

Laca

 

 

Når skal Martinelli få prøve seg ? Klar over at vi spiller årets viktigste kamp , men jeg tror han kan bringe noe nytt inn i laget sammen med Saka og ESR. Han er ikke dårligere en Laca.

Link to comment
Share on other sites

Ønsker å se:

Leno
Cedric - Chambers - Gabriel - Saka
Partey - Xhaka
Smith-Rowe - Ødegaard - Martinelli
Lacazette

Eventuelt dette laget hvis Ødegaard er ute:

Leno
Cedric - Chambers - Gabriel - Saka
Partey - Xhaka
Nelson - Smith-Rowe - Martinelli
Lacazette

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Stefanb said:

Ønsker å se:

Leno
Cedric - Chambers - Gabriel - Saka
Partey - Xhaka
Smith-Rowe - Ødegaard - Martinelli
Lacazette

Eventuelt dette laget hvis Ødegaard er ute:

Leno
Cedric - Chambers - Gabriel - Saka
Partey - Xhaka
Nelson - Smith-Rowe - Martinelli
Lacazette

Jeg ønsker Laca ut, gabi på topp og Pepe på kant. Ellers enig

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg ønsker Laca ut, gabi på topp og Pepe på kant. Ellers enig

Vil helt ærlig også se Martinelli på topp, men Lacazette har vært god denne sesongen synes jeg. Pepe føler jeg fortjener å droppes etter Liverpool kampen selv om han har vært god frem til dette.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Stefanb said:

Vil helt ærlig også se Martinelli på topp, men Lacazette har vært god denne sesongen synes jeg. Pepe føler jeg fortjener å droppes etter Liverpool kampen selv om han har vært god frem til dette.

Vårt førsteleddspress vil kun fungere med løpsmaskiner på topp. Det får vi med ESR, MØ, Pipip (Pepe) og Matty. Det har keg lyst til å se. Laca, Auba må gjerne komme inn etter at de har løpt seg tomme. 
 

laca har vært allright. God er å ta litt i
 

 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Stefanb said:

Herlig at vi får se Willian da. Er det en som kan løfte dette laget så er det jo han.. 😝

Dette er mobbing Stefan. Faktum er at han har vært mye bedre den siste tiden og at i etterklokskapens tegn, så burde han startet mot Liverpool. 

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Tapapa said:

Dette er mobbing Stefan. Faktum er at han har vært mye bedre den siste tiden og at i etterklokskapens tegn, så burde han startet mot Liverpool. 

Hvis dette er mobbing så kan man virkelig ikke si noe særlig lenger. Martinelli burde startet mot Liverpool fremfor Auba.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Tapapa said:

Så får jeg banne litt i kirka igjen. Martins skade, under forutsetning av at hans plass bekles av ESR, sannsynligvis styrker oss. Jeg mener at ESR er bedre enn MØ i den posisjonen. 

#metoo

Men, jeg tror Smith-Rowe hadde vært en helvetes god nummer 8 for oss ved siden av Partey.

Link to comment
Share on other sites

Jeg merker at jeg har veldig lave forventninger til kampen og nærmer meg holdningen 'vinn eller forsvinn' mht Arteta. Eller, han virkelig rydder opp i den gamle garden til sommeren og kvitter seg med absolutt alle som ikke følger hans instruksjoner. Lacazette sin kommentarer etter WHU var egentlig ganske sjokkerende. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Hjemmekamp mot Slavia Praha bør og skal vinnes. Imidlertid første 27 min viser lite av en revansjelysten gjeng som ble pissa på mot Liverpool! 

Laget framstår som et lag, ikke en gjeng hodeløse kyllinger som vi gjorde mot Liverpool. Fortsetter de sånn, så tror jeg det blir seier. Fy fan så godt å ha Xhaka tilbake. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Laget framstår som et lag, ikke en gjeng hodeløse kyllinger som vi gjorde mot Liverpool. Fortsetter de sånn, så tror jeg det blir seier. Fy fan så godt å ha Xhaka tilbake. 

Skal sies at det er litt forskjell i kvalitet på de to lagene.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Bekkern said:

Skal sies at det er litt forskjell i kvalitet på de to lagene.

Enig der, men hvis alle springer hodeløst rundt, så kan vi tape for Yven IF også. Det er litt struktur i laget i dag. Hadde vi hatt det mot Liverpool også så er det absolutt mulig at vi hadde tapt, men vi hadde ikke framstått som en gjeng idioter. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Enig der, men hvis alle springer hodeløst rundt, så kan vi tape for Yven IF også. Det er litt struktur i laget i dag. Hadde vi hatt det mot Liverpool også så er det absolutt mulig at vi hadde tapt, men vi hadde ikke framstått som en gjeng idioter. 

Yven IF skal ikke undervurderes😉

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...