Jump to content

06.03.21 Burnley (B)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Stefanb said:

K-o-r-r-u-p-t

Jeg leste en artikkel i stad om bygningsarbeidere som jobber på de kommende VM-stadionene i Qatar. Der dør det i snitt 12 mennesker hver uke. Den som tror fotball er skjermet for korrupsjon er rett og slett naiv.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Verminator5 said:

Jeg leste en artikkel i stad om bygningsarbeidere som jobber på de kommende VM-stadionene i Qatar. Der dør det i snitt 12 mennesker hver uke. Den som tror fotball er skjermet for korrupsjon er rett og slett naiv.

Jepp. FIFA er velkjent for å være kanskje den mest korrupte organisasjonen i verden. Den som tror det samme ikke gjelder Premier League er som du sier naiv.

Wenger har vært inne på det flere ganger. Den mannen vet det.

Link to comment
Share on other sites

F.... Jeg blir gal av dette laget og av VAR tullet. Det er noe jævla idioti og det er ikke lov å gjøre så mange feil. 
Helt feil lag fra start. Med Pépé på banen så er laget et helt annet. 
Partey grusom hele kampen. Saka langt bedre på venstre og Willian løper i ring rundt seg selv... 

Forb.. nå. Jeg hater disse tidligkampene

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Granit Xhaka må faen meg benkes for life. Jeg er så møkkalei av at den jævla klovnen taper oss poeng etter poeng. 

Helvettes hjernedøde klovn.

Dette er ikke Xhakas feil. Dette er lagets feil. Laget har så destruktiv mentalitet, at det er på grensen til ubegripelig. Vi er helt avskrudd i store deler av kampen. Vi taper alt av dueller. Vi gjør innledende taktiske tabber. Tapapa og Ben Elfen kommer sikkert til å skrive innlegg som nyanserer mitt inntrykk av denne kampen, men per nå var dette jævlig dårlig!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Rosicky07 said:

Sier det igjen. Håper aldri jeg ser Xhaka i Arsenal drakt igjen... lurer på hvor mange poeng han har kostet aleine siden han kom 20-30?

Jeg håper mannen krasjer faller ned trappen ut av stadioen og ødelegger en av føttene så vi aldri ser han på en fotball bane igjen.

Link to comment
Share on other sites

Helt sjukt at vi ikke vinner denne kampen. Førsteomgang har vi nesten full kontroll, så får Xhaka hjerneblødning. Andreomgang starter vi dårlig, men spiller oss opp, blir snytt for et straffespark og har mer enn nok sjanser til å både score ett og tre mål. Men i dag ville det seg bare ikke, og dommerne i PL er korrupte. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Jeg håper mannen krasjer faller ned trappen ut av stadioen og ødelegger en av føttene så vi aldri ser han på en fotball bane igjen.

Om du virkelig mener dette, håper jeg at du forsvinner fra forumet. Å håpe at noen ødelegger egen helse og karriere er ganske fucked up.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Rosicky07 said:

Sier det igjen. Håper aldri jeg ser Xhaka i Arsenal drakt igjen... lurer på hvor mange poeng han har kostet aleine siden han kom 20-30?

Du ser Xhaka igjen først kommende torsdag mot Olympiakos. Deretter tre dager senere mot Spurs. Han er i stand til å gjenta bedriftene i begge kampene. Dette må vi leve med til vi får en partner til Partey som er bedre en de vi har idag,

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, elx said:

Jeg håper mannen krasjer faller ned trappen ut av stadioen og ødelegger en av føttene så vi aldri ser han på en fotball bane igjen.

Den kan du redigere litt tenker jeg

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Du ser Xhaka igjen først kommende torsdag mot Olympiakos. Deretter tre dager senere mot Spurs. Han er i stand til å gjenta bedriftene i begge kampene. Dette må vi leve med til vi får en partner til Partey som er bedre en de vi har idag,

 

Partey har fire grove balltap som nesten koster oss i dag. Han var grusom. Den avgjørende feilen gjør Xhaka, resten av kampen er han faktisk veldig god. 
Vi blir snytt av VAR i dag. Jeg fatter ikke at det er mulig

Link to comment
Share on other sites

Her har vi en overkommelig kamp foran oss for å komme nærmere toppen... og dette er det vi klarer. Gå fotball med null bevegelse. Noen store sjanser på slutten samt korrupte dommere forandrer ikke på det faktum at dette må du løse bedre Arteta.

Du får en prøve sesong men fra aug så må du få bedre resultater

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Ben Elfen said:

Jo.

Vi er klart bedre enn motstanderen i alle kamper vi spiller. Også denne. Det er bare tilfeldigheter at vi ikke vinner denne kampen lett. 

Ikke enig, enkelte kamper har vi jo ikke prestert en ting, hadde kamper vi ikke skapte noe.

Link to comment
Share on other sites

Arteta var ikke heldig med lag uttaket i dag. Vi hadde sjansene i 1 omgang til å avgjøre kampen Drepe en kamp i 1 omgang er noe vi dessverre sjelden gjør. Langt oftere kan vi lede for deretter å slippe motstanderen mer og mer inn i kampen. Det var spillere i dag som skuffet veldig. Xhakas hjerneblødning ødela mye. 

VAR klarte nok en gang å vise at det hele er en farse. Enten får de ha VAR å bruke det slik meningen er , eller de får avskaffe det helt. Straffen var soleklar. Ingen som kan forsvare dagens VAR tabbe .

Veldig skuffende at vi ikke klarer å slå Burnley. Topp 4 kan vi bare glemme nå. Vi får iallefall langt tøffere motstand i de kommende kampene. Typisk Arsenal å avgi poeng når vi har muligheten til å få kontakt. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Pirès#7 said:

Ja xhaka dreit seg, for første gang på lang tid. Vært sykt god leeenge nå. At vi ikke scorer på de 7-8 1000 prosent sjansene ellers er grunnen til at vi ikke vinner. 

Det stemmer ikke at det er første gang på lang tid. Hans pasning var den som førte til målet i mot mot Leicester og han hadde en fryktelig tversover mot Benfica som heldigvis ikke førte til baklengs.

Han har hatt ganske mange situasjoner i det siste, bare ikke så ille som denne.

Veldig uenig i at han har 'Vært sykt god leeenge nå.' Han har vært helt ok. I enkelte kamper ok pluss. Men sykt god har han ikke vært. 

 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...