Jump to content

06.03.21 Burnley (B)


Simbad

Recommended Posts

2 minutes ago, Stefanb said:

VAR ser ikke på den engang. Ikke kom her og fortell meg at de som styrer dette ikke dømmer på skjønn.  Faen meg latterlig!

Er det jeg og sier.. VAR fungerer ikke. 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, elx said:

Er det ieg og sier.. VAR fungerer ikke. 

VAR fungerer i prinsippet, men når dommerne bak der ikke fungerer så fungerer ikke VAR.

Jeg skjønner ikke at ikke klubbene i ligaen slår seg sammen og nå går ut mot dømmingen. Dette er så forbanna latterlig!

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Det er en soleklar straffe. Armen høyt og langt ut fra kroppen. Da spiller ikke avstand noen rolle. Faen ta hele VAR konseptet. Det er en jævla parodi

Jeg heller mer og mer mot korrupsjon. Fulham ble frastjålet et mål på noe som ikke skal være hands, og dette bør være hands 100 av 100 ganger. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Jeg heller mer og mer mot korrupsjon. Fulham ble frastjålet et mål på noe som ikke skal være hands, og dette bør være hands 100 av 100 ganger. 

Jepp. Jeg har ropt på korrupsjon i mange år. Med VAR er det bare ENDA tydeligere i mine øyne. De kan ikke gjemme seg bak at det "skjedde i kampens hete".

Ellers Pepe med kanskje årets miss.

Link to comment
Share on other sites

Så kan man spørre seg selv. Denne blir sjekket av VAR.

Hvorfor blir ikke forrige situasjon sjekket av VAR? 

Jævla korrupte fitte liga. Fyfaen jeg begynner å bli lei. Ikke lenge før jeg gir opp hele jævla fotballen.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Ikke straffe på denne situasjonen. Men det hadde vært VELDIG rettferdig med ett straffespark.

Straffespark burde det vært i stad ja. Helt latterlig at VAR Ikke er inne og ser på den engang.

VAR gjør riktig her, men det er merkverdig hvorfor VAR alltid trekkes inn når det er avgjørelser mot oss? F.eks. et "kanskje" straffe mot oss, eller offside mot oss etc.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...