Jump to content

06.03.21 Burnley (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi har egentlig hatt rimelig god kontroll, og så gjør du det der..

Det verste er at det skjer ofte at han slår en forferdelig pasning mot slutten av omgangene. Han har gjort det nesten hver eneste kamp i det siste, selv om det ikke alltid ender med mål i mot. Nesten så det virker at han mister konsentrasjonen mot slutten av omgangene. Nok et tegn på at han ikke er god nok til å skulle kjempe om seriegull på sikt. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg hater tidligkamp lørdag. Nesten alltid trøbbel og helgen uendelig lang med tap. 

Spiller safe og smart i 38 minutter og deretter en hendelse som gjør at man lurer på om Xhaka har spilt på oddsen. Det er det dummeste jeg har sett noen sinne. Han kunne like gjerne skutt selv så hadde Woods sluppet å ha muligheten til å bomme. Herregud dette laget gjør meg helt gal....

Saka fryktelig svak, samme med Willian. Det blir for statisk med både Willian og Ødegaard sammen. En av dem må vike. 
Chambers helt ok og gjør ingen feil. Jeg liker ham og syns han bør rendyrkes som defensiv midtbane i stedet for vingback. 
 

Nå må intensiteten opp, det samme med presisjonen. Skjønner at det er vanskelig å spille på en potetåker, men det må de klare å håndtere bedre enn hva de har gjort så langt. 
 

Link to comment
Share on other sites

Vi kontrollerer for så vidt kampen, har mange sjanser, men klarer ikke å score, bortsett fra en gang, hvor Pope gjøre en svak involvering. Selvfølgelig må det også komme en tabbe. Irriterende as!! Tror vi skal klare å vinne, men ekstremt viktig å ikke havne under 2-1

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Ikke hands?????

VAR ser ikke på den engang. Jeg står på korrupsjon. Hjelper ikke med VAR når dommerne velger å ikke se på visse situasjoner bare fordi..

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

Når Fulham får hands mot seg når ballen skytes på en hånd som er helt inntil kroppen og ellers hadde truffet spilleren i kroppen er det der en soleklar hands på Pieters. Han gjør kroppen større, da skal det dømmes straffe når ballen går direkte i armen! Fy faen dommerne i PL kan brenne. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...