Jump to content

25.02.21 Benfica (H)


Simbad

Recommended Posts

arsenal-1.png?itok=7a6a0zug Arsenal   v   Benficabenfica.png?itok=gFxePCYB

Torsdag 25. februar 2021, kl. 18:55. Georgios Karaiskakis Stadium, Athen
Europa League , 32-delsfinale 2. kamp
Kampen sendes live på TV2 Sport 1 / TV2 Sumo

 

Ønsket lag:

Leno 

Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney

Elneny - Ceballos

Saka - Ødegaard - ESR 

Aubameyang

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ryker vi mot benfica og blir nr 10 i PL så er jeg jammen ikke sikker om Arteta får min støtte til høsten. Mye er bedre men poengmessig er vi ikke i nærheten. Mye av denne stallen er også her over sommeren så det gjelder å levere de neste 3 mnd nå 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Hadde vi spilt med Lacazette fra start fremfor Aubameyang så ville vi nok skapt mer. Auba var helt usynlig dessverre, og i mine øyne fortjener han ikke å starte grunnet sine svake prestasjoner de siste månedene.

På tide at Auba får seg litt tid på benken. Laca har fått sine muligheter med blandet hell. På tide at Martinelli får litt tid nå. Han kan være en for fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, sas2002 said:

Ryker vi mot benfica og blir nr 10 i PL så er jeg jammen ikke sikker om Arteta får min støtte til høsten. Mye er bedre men poengmessig er vi ikke i nærheten. Mye av denne stallen er også her over sommeren så det gjelder å levere de neste 3 mnd nå 

Ryker vi torsdag så er jo sesongen over - i februar. Arteta vil få min støtte for å fortsette i jobben. Men , for å lykkes må Arteta få støtte til å kjøpe noen bedre spillere. Når Emery var på vei ut drømte vi om mange managere fra øverste nivå. Det kan vi bare glemme. De setter ikke navn og CV på spill i Arsenal. 

I en periode i dag fikk vi en  leksjon i fotball på øverste nivå. Da fikk vi se hvilket nivå vi må opp på for å kjempe om titler. Vi er ikke der. Vi blir heldigvis ikke pisset på lenger som vi gjorde tidligere , da vi kunne kollapse totalt. Vi kom mer med i kampen i perioder , men vi klarte vel knapt å produsere en eneste mål sjanse.

Det er forbedringer å se i laget . Vi har gode spillere , gode talenter , men vi trenger noe ekstra i laget. La oss håpe Arteta får det i sommer. I dag er vi på 10 plass og vi havner vel der ca til slutt.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Ryker vi torsdag så er jo sesongen over - i februar. Arteta vil få min støtte for å fortsette i jobben. Men , for å lykkes må Arteta få støtte til å kjøpe noen bedre spillere. Når Emery var på vei ut drømte vi om mange managere fra øverste nivå. Det kan vi bare glemme. De setter ikke navn og CV på spill i Arsenal. 

I en periode i dag fikk vi en  leksjon i fotball på øverste nivå. Da fikk vi se hvilket nivå vi må opp på for å kjempe om titler. Vi er ikke der. Vi blir heldigvis ikke pisset på lenger som vi gjorde tidligere , da vi kunne kollapse totalt. Vi kom mer med i kampen i perioder , men vi klarte vel knapt å produsere en eneste mål sjanse.

Det er forbedringer å se i laget . Vi har gode spillere , gode talenter , men vi trenger noe ekstra i laget. La oss håpe Arteta får det i sommer. I dag er vi på 10 plass og vi havner vel der ca til slutt.

Trur nok city hadde et gir til idag hvis de måtte. Vi var egentlig ikke i nærheten og det virket som at spillerne ikke tok det så tungt heller. Hvor var viljen tii prøve idag? Vi tar ut Elneny og setter inn Ceballos med 5 min igjen. Om vi taper 2-0 eller 1-0 gir jeg blanke i. Vi prøvde ikke og det var kun Xhaxa som trykte til i dueller. Må vi ha en høyreback, ny spiss for Laca og en ny Ramseytype for å prestere bedre? Det kommer ikke til å skje til sommeren!

Arteta må tørre mer!

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, sas2002 said:

Trur nok city hadde et gir til idag hvis de måtte. Vi var egentlig ikke i nærheten og det virket som at spillerne ikke tok det så tungt heller. Hvor var viljen tii prøve idag? Vi tar ut Elneny og setter inn Ceballos med 5 min igjen. Om vi taper 2-0 eller 1-0 gir jeg blanke i. Vi prøvde ikke og det var kun Xhaxa som trykte til i dueller. Må vi ha en høyreback, ny spiss for Laca og en ny Ramseytype for å prestere bedre? Det kommer ikke til å skje til sommeren!

Arteta må tørre mer!

Arteta må definitivt tørre mer på torsdag. Enig i at vi skulle ha forsøkt mer i dag også. Vi var ikke i nærheten i dag. Håper laget kan trykke på bedre torsdag. Laget og enkelt spillere må heve seg torsdag. 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Simbad said:

Nytt ønske om lag mot Benfica, hvis Holding ikke blir klar tar Luiz plassen hans:

Leno 

Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney

Elneny - Ceballos

Saka - Ødegaard - ESR 

Martinelli

 

Du har satt Auba på en vel fortjent reserve benk. Elneny i stedet for Xhaka ? Elneny kan legge ned et godt stykke arbeid for laget som er viktig. Offensivt spill er han totalt blottet for. Ballen skal bare spilles bakover. Men , som sagt så kan han arbeide hardt for laget og det renger vi. Xhaka har vært ujevn. Har hatt en del kamper i senere tid hvor han absolutt får godkjent , men han kan finne på mye rart. Synd vi ikke har en som er bedre en de to. Vi trenger en ny makker til Partey.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Du har satt Auba på en vel fortjent reserve benk. Elneny i stedet for Xhaka ? Elneny kan legge ned et godt stykke arbeid for laget som er viktig. Offensivt spill er han totalt blottet for. Ballen skal bare spilles bakover. Men , som sagt så kan han arbeide hardt for laget og det renger vi. Xhaka har vært ujevn. Har hatt en del kamper i senere tid hvor han absolutt får godkjent , men han kan finne på mye rart. Synd vi ikke har en som er bedre en de to. Vi trenger en ny makker til Partey.

Xhaka har ikke vært dårlig de siste kampene, men heller ikke fantastisk. Synes han også begynner å se sliten og frustrert ut i begge de to siste kampene. Ceballos kan finne medspillere i gode offensive posisjoner, samt jobber godt bakover.

Link to comment
Share on other sites

Arteta skal få ut neste sesong. Ancelotti gjør det bedre prestasjonsmessig og poengmessig med Everton med en samme type stall som oss.Moyes overpresterer med West Ham og Ole Gunnar overpresterer litt med Scummen. Rodgers er bra. Ingen av disse er uansett aktuelle hvis Kroenke skulle få illebefinnende i august og kicke ut Arteta så han får nok god tid. 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Verminator5 said:

Partey kan visstnok bli klar til i morgen. Hvor mange kamper vil han vare denne gangen?

A) 5 kamper

B) 3 kamper

C) 1 omgang

D) Skader seg i oppvarming

Du som manager kan ikke spå 3 kamper, din oppgave er å gi beskjed til det medisinske apparatet slik at dette blir en langvarig rekke uten skade
Går for C :)

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Verminator5 said:

Partey kan visstnok bli klar til i morgen. Hvor mange kamper vil han vare denne gangen?

A) 5 kamper

B) 3 kamper

C) 1 omgang

D) Skader seg i oppvarming

Ikke noe enkelt spørsmål dette. Er det lov å bruke 50 - 50 eller ringe en venn 🙂 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...