Jump to content

18.02.21 Benfica (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, sas2002 said:

Fungerer ikke nå offensivt. Smith rowe tatt ut av kampen. Auba vært svak.

Kan ikke forvente at det fungerer offensivt i 90 min. Vi har i store perioder av kampen spilt oss fint igjennom forsvaret men marginer og en elendig avslutning av Auba gjør at vi ikke har scoret enda. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Forferdelig tversover av Xhaka. Litt av den frustrasjonen og ukonsentrertheten som kommer frem der.. Heldigvis står Ceballos i veien. 

Luiz rykker ut og når ikke ballen. Dermed blottlegger han hele forsvaret 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Skal han rykke ut der, så skal han komme først. Utilgivelig spør du meg. 

Pasningen til Xhaka er mye mer utilgivelig. Upresset slår han en pasning uten ordentlig adresse og skaper en farlig situasjon ut av en vi burde ha kontroll på. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Just now, sas2002 said:

Slike feil har vært kjennetegnet i vår klubb i over 10 år nå. Auba, Xhaxa og Smith Rowe vært svak. Inn med Pepe men det blir vel William😄

Uenig. Smith Rowe har hatt mange fine involveringer. Samme med Xhaka, selv om han var ukonsentrert et lite øyeblikk mot slutten av omgangen. Auba har ikke fått det helt til, men han jobber godt. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Simbad said:

Pasningen til Xhaka er mye mer utilgivelig. Upresset slår han en pasning uten ordentlig adresse og skaper en situasjon vi burde ha kontroll på. 

Jeg mener du tar feil. Til tross for en elendig passning fra Xhaka, så skal han ikke rykke ut og lage en autostrada inn mot vårt mål. Der skal han holde posisjonen og la midtbanen rette opp feilen til Xhaka. 

Edit. Det er mer utilgivelig å gjøre en slik feil i forsvaret. Når en på midtbanen gjør feil, så skal forsvaret prøve å rette opp feilen. Når stopperen blottlegger seg slik, så er ser knapt noen igjen til å rette opp hans feil. Forsvaret har mye mindre rom for å gjøre feil. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Jeg mener du tar feil. Til tross for en elendig passning fra Xhaka, så skal han ikke rykke ut og lage en autostrada inn mot vårt mål. Der skal han holde posisjonen og la midtbanen rette opp feilen til Xhaka. 

Og jeg mener du har feil. Det er minimale marginer som gjør at Luiz ikke får ryddet den unna.

Men vi kan kanskje være enige i at Ceballos gjør en veldig bra jobb med å falle ned i rommet Luiz etterlater seg?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Og jeg mener du har feil. Det er minimale marginer som gjør at Luiz ikke får ryddet den unna.

Men vi kan kanskje være enige i at Ceballos gjør en veldig bra jobb med å falle ned i rommet Luiz etterlater seg?

Cebbe har vært vår beste spiller i første, etter mitt syn. Saka har ikke holdt et like høyt nivå som vi har blitt bortskjemte med i det siste. Jeg er uenig med sas2002 at ESR har vært så dårlig. Xhaka har også skuffet litt. Auba burde ha sendt oss i ledelsen og han har blitt veldig godt pakket inn 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Cebbe har vært vår beste spiller i første, etter mitt syn. Saka har ikke holdt et like høyt nivå som vi har blitt bortskjemte med i det siste. Jeg er uenig med sas2002 at ESR har vært så dårlig. Xhaka har også skuffet litt. Auba burde ha sendt oss i ledelsen og han har blitt veldig godt pakket inn 

Ceballos har vært veldig god denne omgangen. Helt enig med deg der, og med Saka. Men Saka har likevel skapt farligheter. 

ESR mener jeg har vært god. Jeg mener Xhaka har vært ok÷. Hatt noen fine stikkere og vendinger av spillet. Med unntak av de siste minuttene hvor han virker ukonsentrert og frustrert slik jeg ser det.

Auba har blitt stoppet effektivt av to tidligere PL-stoppere med unntak av da han fikk en fin pasning av en veldig offensivt god Bellerin. Da stoppet han seg selv. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...