Jump to content

14.02.21 Leeds (H)


Simbad

Recommended Posts

38 minutes ago, Stefanb said:

Korrupsjon eller at de er inkompetente (pluss impotente) er det eneste det kan være.

Det er liksom ikke "skjønn" det går på her.

Var det en clear and obvious feil? Hvis ikke skal ikke VAR gripe inn. Det hele er tragikomisk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

33 minutes ago, RP7 said:

Var det en clear and obvious feil? Hvis ikke skal ikke VAR gripe inn. Det hele er tragikomisk

Nei det var jo ikke det uansett. Så igjen faller det på at personen er inkompetent, eller at de konsekvent er korrupt. Jeg skjønner virkelig ikke en dritt.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stefanb said:

Nei det var jo ikke det uansett. Så igjen faller det på at personen er inkompetent, eller at de konsekvent er korrupt. Jeg skjønner virkelig ikke en dritt.

Enig. Reglene som er skrevet svart på hvitt blir ikke fulgt. Jeg har hele tiden tenkt at siden de har én av tidenes verste PLdommere som dommersjef, så er det inkompetanse, men på bakgrunn av de siste situasjonene og uttalelser fra dommerne begynner jeg å helle mot korrupsjon.

Link to comment
Share on other sites

i utgangspunktet burde VAR-ordningen være en styrke, noe som gjorde fotballen mer rettferdig. Men når man ser hvordan ordningen "misbrukes", slik at dømmingen blir MYE mer "tilfeldig" og inkonsekvent enn uten, da mister man all respekt. Om man ikke var konspiratorisk fra før, har jo VAR nærmest fjernet enhver tvil...!? Man har ødelagt noe potensielt berikende, og gjort det til den fullstendige katastrofe.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...