Jump to content

19.12.20 Everton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Ben Elfen said:

Hvem det klages på her er definitivt ikke en målestokk. 

Neida, men rart at vi da vil ha han inn. Han har jo vært elendig i år. (ikke kun i år) Men det har vel forsåvidt hele laget.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

Neida, men rart at vi da vil ha han inn. Han har jo vært elendig i år. (ikke kun i år) Men det har vel forsåvidt hele laget.

Jeg synes ikke han har vært så dårlig jeg da. 
 

2 minutes ago, Ray1955 said:

Nkhetiah og Pepe virker helt paralyserte, fatter ikke hvordan de skal score, inn med Laca og Martinelli.

pepe har spilt svært godt i dag

Link to comment
Share on other sites

Wenger , Emery og Artetas klokketro på enkelte spillere er  en del av forklaringen at vi er på vei nedover. Bellerin er en av de. Ikke mer en et par uker siden Tony Adams uttalte at det var på tide at noen lærte Bellerin å opptre som en forsvarsspiller. Det er sikkert ikke uten grunn at mr Arsenal sa dette om Bellerin.

Link to comment
Share on other sites

Willian er no av det tristeste jeg har sett i Arsenal drakt Gud bedre . Nei, håper dette var siste gang jeg fikk se Arteta som Arsenal manager. Oppgaven er alt alt alt for stor for deg.  Alle piler peker ned og alarmklokkene. Er så Møkk lei.... det bommes på laguttak , det bommes på bytter og en gameplan har vi ikke. Offensivt går alt på måfå. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...