Jump to content

29.11.20 Wolves (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Verminator5 said:

Og slike svar forventer du fra meg? Et ombyggingsprosjekt er ikke gjort på 11 måneder. Det var alle klar over når prosjektet begynte. Alle var klar over at Arteta måtte få tid, og støtte i overgangsmarkedet. Er dette glemt?

Forventer at spillet skal bli bedre og utvikle seg, og uavhengig av at Arteta skal få tid er det som vises nå helt forferdelig. Må se spor av bedring og nå går alt gale veien. Lever vel av resultater og sportslig framgang eller skal vi tilfredse med at vi ligger på 14 plass med 10 poeng etter 10 kamper?! 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Og slike svar forventer du fra meg? Et ombyggingsprosjekt er ikke gjort på 11 måneder. Det var alle klar over når prosjektet begynte. Alle var klar over at Arteta måtte få tid, og støtte i overgangsmarkedet. Er dette glemt?

Støttes og ikke glemt.

La Arteta få et par overgangsvindu til å kvitte seg med daukjøttet og få inn spillere som takler formasjon og spillestilen til Arteta.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Og slike svar forventer du fra meg? Et ombyggingsprosjekt er ikke gjort på 11 måneder. Det var alle klar over når prosjektet begynte. Alle var klar over at Arteta måtte få tid, og støtte i overgangsmarkedet. Er dette glemt?

Glemt?

Han har fått tid og brukt penger. Per nå er vi er bunnlag og alt peker feil vei. Dette er så fryktelig svakt at jeg ikke har ord. Arteta har en stor fremtid som manager, samtidig har han ingen erfaring og har kun vært assisterende for et topplag. Dette er nytt for ham og det ser ikke ut som han takler dette. Han er preget og klarer ikke snu trenden. Jeg er alvorlig bekymret. 
 

10 poeng på 10 kamper er uakseptabelt uansett hvem som styrer i Arsenal. Nå er det krise. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Tapapa said:

Gutse litt, satse på ungguttene og tørre å angripe. 

Jepp. Samt få våre to beste sentrale midtbanespillere spilleklare igjen. Xhaka blir altfor statisk og den venstrefoten som liksom skal være hans beste egenskap er fraværende. Vi trenger bedre samhandling i angrep. Det blir altfor mye ett og ett løp. Liten plan over bevegelsene og litt for mye håp på litt magi. Men vi mangler spillere som de Bruyne, Aguero, Salah og Mané. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Glemt?

Han har fått tid og brukt penger. Per nå er vi er bunnlag og alt peker feil vei. Dette er så fryktelig svakt at jeg ikke har ord. Arteta har en stor fremtid som manager, samtidig har han ingen erfaring og har kun vært assisterende for et topplag. Dette er nytt for ham og det ser ikke ut som han takler dette. Han er preget og klarer ikke snu trenden. Jeg er alvorlig bekymret 

Jeg er ikke uenig at vi spiller svakt om dagen, og jeg er ikke uenig i at spillet er bekymringsverdig. Det må være lov å kritisere både manager og spillere. Men jeg klarer ikke få meg selv til å ønske Arteta ut av klubben, på nåværende tidspunkt. 
 

Ønsker du ny manager?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Verminator5 said:

Det er jeg enig i. Vi har ikke hatt en god sesongstart. Det betyr ikke at det er lurt å sparke en manager etter 11 mnd, som ble hyllet for 2-3 måneder siden.

 

DET sa jeg dog ikke. Jeg mener ikke at vi bør sparke han på dette tidspunktet.

Det jeg sier er at det er naturlig å være engstelig for det.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bekkern said:

Elendig keeper og forsvarsspill!! Samt også at vi ikke er i nærheten på midten der som noen har påpekt tidligere at vi ikke har tempo. 

Skjønner ikke at du kan si at det er dårlig keeperspill? Ballen skifter retning 5 m foran og får kastet ut en fot. Glimrende redning. At det ikke ble jobbet bedre på returen fra forsvarsspillerne kan kritiseres.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Og slike svar forventer du fra meg? Et ombyggingsprosjekt er ikke gjort på 11 måneder. Det var alle klar over når prosjektet begynte. Alle var klar over at Arteta måtte få tid, og støtte i overgangsmarkedet. Er dette glemt?

Arteta må få tid og styret må gi ham de spillerne han ønsker. Det har vært en nedadgående kurve over lang tid i PL. De fleste vil snart forhåpentligvis innse en gang for alle at vi ikke er noe topp 4 lag. Tabellen lyver ikke . 

I perioder kan vi spille bra fotball , men vi kan være jævlig dårlige også. Det har vi vært i det siste. 3 hjemmetapet på rad. 

Ny manager tror jeg ikke så mye på akkurat nå. Skal vi igjen begynne tøvet om Allegri og andre managere i det øverste sjiktet ? Hvem av de er villig til å sette sin CV på spill for en sånn stall som vi har ? Vi har en del bra spillere , noen bra talenter og så har vi de som ikke hører hjemme i stallen til Allegri & Co.

Vi må nok innfinne oss med å se at de fleste er bedre enn oss i øyeblikket. Deretter får vi håpe på en ny klassespiller i januar vinduet. Det samme trenger vi til sommeren. Bedre spillere inn og vi kan forhåpentligvis begynne å se ut som et topp lag igjen. 

Link to comment
Share on other sites

Problemet er at vi mangler aggresivitet i midtbaneleddet. Partey vil hjelpe men problemet er også ekstremt mye stallfyll som ikke er gode nok. Det er dessverre mye av grunnen men det største problemet nå er Arteta sin gameplan. Det fungerer ikke og spillerne er frustrert og da kastes fort managerne under bussen. Slik er fotballen blitt. Er ferskvare. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

 

DET sa jeg dog ikke. Jeg mener ikke at vi bør sparke han på dette tidspunktet.

Det jeg sier er at det er naturlig å være engstelig for det.

Du hopper inn i mitt svar til en annen forumdeltager, og har tilgode å forstå mitt poeng😊

Vedkommende ønsker ikke Arteta i managerstolen. Hvordan kan han da uttrykke engstelse for at Arteta får sparken? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Du hopper inn i mitt svar til en annen forumdeltager, og har tilgode å forstå mitt poeng😊

 Vedkommende ønsker ikke Arteta i managerstolen. Hvordan kan han da uttrykke engstelse for at Arteta får sparken? 

 

Vet ikke, jeg har gitt opp:p

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg er ikke uenig at vi spiller svakt om dagen, og jeg er ikke uenig i at spillet er bekymringsverdig. Det må være lov å kritisere både manager og spillere. Men jeg klarer ikke få meg selv til å ønske Arteta ut av klubben, på nåværende tidspunkt. 
 

Ønsker du ny manager?

Det må skje en radikal bedring de neste kampene. I utgangspunktet har jeg hatt tro på Arteta, men alt går nå i feil retning og tviler på om han klarer å snu det. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Gunners68 said:

Arteta må få tid og styret må gi ham de spillerne han ønsker. Det har vært en nedadgående kurve over lang tid i PL. De fleste vil snart forhåpentligvis innse en gang for alle at vi ikke er noe topp 4 lag. Tabellen lyver ikke . 

I perioder kan vi spille bra fotball , men vi kan være jævlig dårlige også. Det har vi vært i det siste. 3 hjemmetapet på rad. 

Ny manager tror jeg ikke så mye på akkurat nå. Skal vi igjen begynne tøvet om Allegri og andre managere i det øverste sjiktet ? Hvem av de er villig til å sette sin CV på spill for en sånn stall som vi har ? Vi har en del bra spillere , noen bra talenter og så har vi de som ikke hører hjemme i stallen til Allegri & Co.

Vi må nok innfinne oss med å se at de fleste er bedre enn oss i øyeblikket. Deretter får vi håpe på en ny klassespiller i januar vinduet. Det samme trenger vi til sommeren. Bedre spillere inn og vi kan forhåpentligvis begynne å se ut som et topp lag igjen. 

Godt og reflektert innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Arteta har begynt byggingen av nytt lag. Han har sentrallinja klar med Leno, Gabriel, Partey og Auba. Det som må gjøres nå er å bygge laget rundt disse. Av spillere som er gode nok rundt sentrallinja har vi bare Tierney, Saka og martinelli. Så det må store utskiftninger til for å få et topp lag.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Tony said:

Skjønner ikke at du kan si at det er dårlig keeperspill? Ballen skifter retning 5 m foran og får kastet ut en fot. Glimrende redning. At det ikke ble jobbet bedre på returen fra forsvarsspillerne kan kritiseres.

Var for krass der, men det går an å gjøre det bedre. Er ikke en total retningsforandring. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Gunners68 said:

Arteta må få tid og styret må gi ham de spillerne han ønsker. Det har vært en nedadgående kurve over lang tid i PL. De fleste vil snart forhåpentligvis innse en gang for alle at vi ikke er noe topp 4 lag. Tabellen lyver ikke . 

I perioder kan vi spille bra fotball , men vi kan være jævlig dårlige også. Det har vi vært i det siste. 3 hjemmetapet på rad. 

Ny manager tror jeg ikke så mye på akkurat nå. Skal vi igjen begynne tøvet om Allegri og andre managere i det øverste sjiktet ? Hvem av de er villig til å sette sin CV på spill for en sånn stall som vi har ? Vi har en del bra spillere , noen bra talenter og så har vi de som ikke hører hjemme i stallen til Allegri & Co.

Vi må nok innfinne oss med å se at de fleste er bedre enn oss i øyeblikket. Deretter får vi håpe på en ny klassespiller i januar vinduet. Det samme trenger vi til sommeren. Bedre spillere inn og vi kan forhåpentligvis begynne å se ut som et topp lag igjen. 

Problemet er å få inn en klassespiller, hvem gidder å komme til oss slik ståa er nå? 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg er ikke uenig at vi spiller svakt om dagen, og jeg er ikke uenig i at spillet er bekymringsverdig. Det må være lov å kritisere både manager og spillere. Men jeg klarer ikke få meg selv til å ønske Arteta ut av klubben, på nåværende tidspunkt. 
 

Ønsker du ny manager?

Nei, men han trenger hjelp. Arteta har ikke kontroll og famler åpenbart i blinde. Det er ikke nye spillere han trenger, de han har er mer enn gode nok, det han trenger er en som kan lette på stemningen og få gutta til å våge

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner frustrasjonen med at vi ikke spiller bra og sliter med å sanke poeng. Men Arteta fikk så å si null pre-season med laget og han overtok spillere som rett og slett ikke er gode nok. Vi har fått inn Partey og Gabriel som så langt ser veldig bra ut. Willian tar jeg ikke med for han virker for meg å være en siste krampetrekning av Sanllehi.

Jeg ser på denne sesongen som en mellomsesong og håper Arteta får sitte minst en sesong til. Vi trenger å rydde opp i stallen. Luiz, Özil og Sokratis er nok garantert ute neste sommer og mest sannsynlig Mustafi også. Xhaka og Laca forsvinner kanskje i sommer og Ceballos har resten av sesongen til å overbevise Arteta om at han bør prøves å hentes ved sesongslutt. Da vil vi sitte igjen med muligheter for å hente spillere og spillertyper Arteta mener vi trenger. En Aouartype, en offensiv midtbanespiller som kan bli 'vår de Bruyne'. Evt en oppgradering på Holding og Elneny. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...