Jump to content

29.11.20 Wolves (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, Pirès#7 said:

Hvorfor? Det siste vi trenger nå. Enda en defensiv sjel. Få inn Nelson øyeblikkelig

Jeg tror ikke jeg ønsker at Nelson skal erstatte Xhaka eller Ceballos. Det er ikke sånn at det bare er å kaste inn offensive spillere når man ligger under. Sentral midtbane fungerer dårlig nå, der må adresseres. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Verminator5 said:

Hvorfor er du bekymret for Artetas skjebne? Du vil jo åpenbart ikke ha han som manager.

 

Er helt naturlig å være engstelig for Arteta per nå. Han har ikke akkuratt fått det til.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

 

Er helt naturlig å være engstelig for Arteta per nå. Han har ikke akkuratt fått det til.

Om man vil ha en annen manager, kan man vel ikke være bekymret for at sittende manager forsvinner?

Å kvitte seg med Arteta nå er sportslig hjerneblødning.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Bekkern said:

Da vil jeg vite konkret hva som skal gjøres for å snu dette?

Og slike svar forventer du fra meg? Et ombyggingsprosjekt er ikke gjort på 11 måneder. Det var alle klar over når prosjektet begynte. Alle var klar over at Arteta måtte få tid, og støtte i overgangsmarkedet. Er dette glemt?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Og slike svar forventer du fra meg? Et ombyggingsprosjekt er ikke gjort på 11 måneder. Det var alle klar over når prosjektet begynte. Alle var klar over at Arteta måtte få tid, og støtte i overgangsmarkedet. Er dette glemt?

 

Man kan si hva man vil, dette laget er bedre enn 14. plass.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...