Jump to content

22.11.20 Leeds (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, elx said:

Nå skrur jeg faktisk av, sier opp min sumo. Og logger av hele jævla Arsenal for resten av sesongen.

Vi suger så inn i helvette. Jeg orker ikke bruke mer tid på dette pisset.

 

Vi blir pissa på av Villa og Leeds.

Støtter deg på den. Kobler meg ut sjøl og tar meg Arsenal pause til sommeren. Ikke nok med at en blir deprimert av corona dritten men en blir mer deprimert av å se på Arsenal. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, elx said:

Nå skrur jeg faktisk av, sier opp min sumo. Og logger av hele jævla Arsenal for resten av sesongen.

Vi suger så inn i helvette. Jeg orker ikke bruke mer tid på dette pisset.

 

Vi blir pissa på av Villa og Leeds.

 

1 minute ago, Tony said:

Støtter deg på den. Kobler meg ut sjøl og tar meg Arsenal pause til sommeren. Ikke nok med at en blir deprimert av corona dritten men en blir mer deprimert av å se på Arsenal. 

Litt av et engasjement gutta. Ja.. vi spiller ikke bra om dagen, men er jo tross alt da supporterne skiller seg ut. Enten så støtter man i tykt og tynt, eller så er man ikke en ekte supporter i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

 

Litt av et engasjement gutta. Ja.. vi spiller ikke bra om dagen, men er jo tross alt da supporterne skiller seg ut. Enten så støtter man i tykt og tynt, eller så er man ikke en ekte supporter i mine øyne.

I kampens hete er det lov med litt depressive tanker. I mitt og mange andres hode har vi vel litt andre forventninger og ambisjoner enn å prestere slik vi gjør nå. Arsenal skal være et topplag, og da vi driver på slik som vi gjør om dagen kan det koke litt for noen og enhver. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

4. Idiotisk at han ikke klarer å kaste ordentlig..

Er så amatørmessig. Nå har han blitt tatt for det så mange ganger og fortsetter å gjøre det. Det er grunnleggende kunnskap for høyrebacker hvordan man ikke har lov til å kaste... 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Bekkern said:

I kampens hete er det lov med litt depressive tanker. I mitt og mange andres hode har vi vel litt andre forventninger og ambisjoner enn å prestere slik vi gjør nå. Arsenal skal være et topplag, og da vi driver på slik som vi gjør om dagen kan det koke litt for noen og enhver. 

Snakker ikke bare om litt depressive tanker heller. Det har vært noen lyspunkter , men til tider spiller vi jævlig dårlig. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Er så amatørmessig. Nå har han blitt tatt for det så mange ganger og fortsetter å gjøre det. Det er grunnleggende kunnskap for høyrebacker hvordan man ikke har lov til å kaste... 

Like amatørmessig som å skalle ned motspillere. 

Link to comment
Share on other sites

Håper Nelson får fortsette. Eneste av vingene våre sammen med Saka som virker å ha vilje og evne til å skape noe med ballen i beina i tillegg til å jobbe hardt bakover. Pepe viser bare glimtvis hva han kan og Willian gjør så å si ingenting lenger. Ser veldig frem til å få Martinelli tilbake. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...