Jump to content

22.11.20 Leeds (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

11 minutes ago, Stefanb said:

+1

Også det å spille Aubameyang i bakrom skal faen ikke skje.

Det er noe vanvittig krampaktig over det hele. Spillerens første reaksjon når de mottar ball, er å se etter Leno (satt på spissen).

Ceballos og Xhaka er statiske, og klarer ikke holde tritt med Leeds. Willock har kommet inn, men har tydelige instrukser om å følge sin mann. Problemet er sammensatt. TV2 sin overskrift «Arsenal er best individuelt» er meget treffende.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Det er noe vanvittig krampaktig over det hele. Spillerens første reaksjon når de mottar ball, er å se etter Leno (satt på spissen).

Ceballos og Xhaka er statiske, og klarer ikke holde tritt med Leeds. Willock har kommet inn, men har tydelige instrukser om å følge sin mann. Problemet er sammensatt. TV2 sin overskrift «Arsenal er best individuelt» er meget treffende.

Flott sagt faktisk.

Det er noe veldig hemmende over oss. Wenger sine famøse "håndbredd"-ytringer passer dette laget vanvittig godt. Er som å ha en sportsbil med 600 HK, men å kjøre den på økomodus.

Jeg skjønner at Arteta måtte hamre inn litt rigide holdninger for å få spillerne til å jobbe bakover og like det å ikke slippe inn mål, men han må ofre mer fremover. Kan ikke gjøre annet enn å smøre meg litt med tålmodighet før Arteta forhåpentligvis får orden på det.

3 minutes ago, Simbad said:

Nelson inn for Willian. Godt. Willian har vært ræva siden Fulhamkampen. 

Håper han får seg et mål eller målgivende. Han fortjener litt flyt!

Link to comment
Share on other sites

Nå skrur jeg faktisk av, sier opp min sumo. Og logger av hele jævla Arsenal for resten av sesongen.

Vi suger så inn i helvette. Jeg orker ikke bruke mer tid på dette pisset.

 

Vi blir pissa på av Villa og Leeds.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...