Jump to content

01.11.20 Manchester United (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, Gunners68 said:

Elneny har jobbet jævlig bra i denne kampen.

Elneny og Partey har vært enorme. Hadde det ikke vært for Leno dog så hadde Elneny scoret et selvmål, men bortsett fra det har han faen meg vært fantastisk i dag.

Link to comment
Share on other sites

Elneny MotM for meg! Partey en god nr 2! Leno står fram når han trengs. Holding og Gabriel solide. Gabriel er et kongekjøp! For et stoppertalent. Og han er bare 22(!) år gammel! 

Veldig god kamp av Bellerin også. Herlig løp på straffesparket. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Elneny helt ubeskrivelig god. Hadde vært århundrets nedtur med selvmål i dag. 
1 feilpass (som han brøt tilbake og fikk innkast to sek etterpå) ellers nøytraliserte han Fernandes og deretter van der Beek og var spillbar 94 minutter. Han må ha løpt mer enn noen andre. Presset hans siste 2 min mot to United-spiller viser hva han er laget av. 
Beste kamp av en Arsenalspiller denne sesongen. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, RP7 said:

Elneny helt ubeskrivelig god. Hadde vært århundrets nedtur med selvmål i dag. 
1 feilpass (som han brøt tilbake og fikk innkast to sek etterpå) ellers nøytraliserte han Fernandes og deretter van der Beek og var spillbar 94 minutter. Han må ha løpt mer enn noen andre. Presset hans siste 2 min mot to United-spiller viser hva han er laget av. 
Beste kamp av en Arsenalspiller denne sesongen. 

Helt enig.

Link to comment
Share on other sites

Elneny er veldig god til å spille oss ut av press. Uansett om han får ballen rettvendt eller feilvendt, er han flink til å finne gode pasningsmuligheter så og si uansett. Alltid bevegelig og posisjonerer seg så det er vanskelig for motstander å plukke ham opp. Dette er det han er god på.

Håper vi fortsetter å kjøre Partey og Elneny sammen fremover. Jeg tror de kan utvikle seg til å bli et fryktet midtbanepar. Gode med og uten ball, enorm løpskapasitet og gode pasningsspillere. Veldig vanskelig å ta ballen fra de. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Når Elneny spiller som han gjorde i kveld så er han bare herlig. Han har hatt slike perioder før også, men forhåpentligvis kan han opprettholde dette nivået litt oftere under Arteta. I så fall er han og Partey et veldig solid midtbanepar. Da har man også Xhaka og Ceballos i bakhånd som er vanvittig sterkt + Willock, Saka og Smith-Rowe ved behov.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Elneny er veldig god til å spille oss ut av press. Uansett om han får ballen rettvendt eller feilvendt, er han flink til å finne gode pasningsmuligheter så og si uansett. Alltid bevegelig og posisjonerer seg så det er vanskelig for motstander å plukke ham opp. Dette er det han er god på.

Håper vi fortsetter å kjøre Partey og Elneny sammen fremover. Jeg tror de kan utvikle seg til å bli et fryktet midtbanepar. Gode med og uten ball, enorm løpskapasitet og gode pasningsspillere. Veldig vanskelig å ta ballen fra de. 

Og bra tempo.
Han spiller med enorm selvtillit og ro

Link to comment
Share on other sites

Dette var en svært så etterlengtet seier på Old Trafford. Taktikken til Arteta lyktes 100 %. Hva vil ikke denne seieren bety for selvtilliten til hele laget. De har god kontakt med lagene foran seg. Elneny , Gabriel og Partey våre beste. Arteta kan vel ikke gjøre noe annet nå en å ha samme start ellver mot Villa neste helg. Elneny og Partey må fortsette samarbeidet 🙂 Var veldig imponert over det arbeidet Elneny la ned i denne kampen. De siste minuttene la han ned imponerende arbeid. Når folk legger ned sånt arbeid så får man gjerne betalt for det. 

Gabriel hadde tur som ikke fikk rødt i dag. Vi fikk straffe på Old Trafford av Mike Dean. Kan det bli bedre 🙂 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...