Jump to content

01.11.20 Manchester United (B)


Simbad

Recommended Posts

Partey er en klassespiller.

Angående Pepe og Willian, Pepe er en spiller med mer ekstremferdigheter, så han kan skape mer ut av absolutt ingenting. Willian er en mer direkte spiller, uten de fineste detaljene. Willian er nok mer disiplinert, så hvis det er det Arteta er ute etter, skjønner jeg at han velger ham.

Liker ikke at begge stopperne våre har gult kort før det har gått 30 min.. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Holding ikke virket helt på topp. Nettopp tilbake fra skade, så ikke så rart. Får håpe han holder hodet kaldt i andreomgangen.

Midtbanen vår har hatt veldig god kontroll. Partey og Elneny begynner å forme en god midtbaneduo. Når de blir enda mer samspilt tror jeg vi kommer til å ha et ekstremt godt midtbanepar. 

Willian vært frisk, og bare noen cm unna mål etter bra kombinasjon med Auba. Saka er Saka. Alltid farlig når han kommer rettvendt mot 16-meteren. Laca jobbet bra, men ikke så involvert i det offensive spillet som jeg gjerne skulle sett ham. Både Auba og Laca frastjålet gode muligheter av tåa til Lindelöf. Tierney og Bellerin prøvd å involvere seg fremover. Bellerin vært flinkere enn Tierney denne omgangen, men innleggsfoten til Tierney er klasse. Håper vi lærer oss å angripe de innleggene mer aggressivt, for de er vanskelige å forsvare seg mot hvis man er presset.

Gabriel fortsetter å imponere. Ble lurt en gang og fikk seg et fortjent gult kort, men har ellers vært solid. 

Link to comment
Share on other sites

Mye velfortjent skryt til Partey, men han stiller i skyggen av Elneny. Egypteren har vært enorm. Varierer mellom offensive og defensive pass, løper enormt og vinner ballen ofte. I tillegg tar han ut Fernandes i hele omgangen. Fotfølger ham og hindrer at han involveres. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, RP7 said:

Mye velfortjent skryt til Partey, men han stiller i skyggen av Elneny. Egypteren har vært enorm. Varierer mellom offensive og defensive pass, løper enormt og vinner ballen ofte. I tillegg tar han ut Fernandes i hele omgangen. Fotfølger ham og hindrer at han involveres. 

Elneny har jeg alltid elsket. Partey er en ny crush

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...