Jump to content

Willian Borges da Silva


Simbad

Recommended Posts

On 3/1/2021 at 3:56 PM, Gunners68 said:

Eboue er et eksempel på hvordan man kan komme tilbake etter å ha blitt knust av fansen. En annen er Mustafi. På tross av alle hjerneblødningene så kom han alltid tilbake. Han var nærmest lagt ut for salg lenge før vinduet åpnet. Men , noen bud kom selvfølgelig ikke på Mustafi. Plutselig var Mustafi i laget igjen av en eller flere årsaker. Dette skjedde opp til flere ganger. Han fikk hard  medfart av fans og ikke minst media.  Han nektet å gi seg og var faktisk den som spilte seg best opp under Artetas i hans  første tid som manager , til lårskaden satte ham ut. Hadde ikke sans for Mustafi som spiller , men har absolutt sans for hans evne til aldri å gi seg.

Mustafi who. Har allerede glemt han. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
47 minutes ago, Tapapa said:

Dæven, han har blitt feit. Ikke fotbsllsupporterfeit, men syk feit til å være en toppspiller. 

Og jeg som trodde maten i England smakte dritt. 

Jeg søkte fat Willian på Google. Det er tydeligvis ikke første gang han kommer feit til preseason 😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Dæven, han har blitt feit. Ikke fotbsllsupporterfeit, men syk feit til å være en toppspiller. 

Og jeg som trodde maten i England smakte dritt. 

Ganske sikker på at han har vært i USA. Fat Willy.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Willian har sikkert til salt i grøten fra før av , men stemmer dette at han går uten et øre så står det respekt av det. Han er ute av laget , tydeligvis ikke i Artetas planer , så da er det knapt plass på benken. Håper andre ser hva han gjør for å komme seg videre på tampen av karrieren. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Verminator5 said:

Mange har kritisert Edu og Arteta voldsomt for denne signeringen. Dersom vi offisielt er kvitt Willian før onsdag, vil jeg gi de skryt for hvor raskt de fikk han ut døren igjen. 

Enig. Han var Chelseas beste spiller sesongen før han kom til oss. Han var en gamble som dessverre ikke slo til. Men da vi hentet ham gav det mening. Det som ikke gav mening var lengden på kontrakten. Det ser ut til at Edu/Arteta kan lære av sine feil. Det er positivt. 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Simbad said:

Enig. Han var Chelseas beste spiller sesongen før han kom til oss. Han var en gamble som dessverre ikke slo til. Men da vi hentet ham gav det mening. Det som ikke gav mening var lengden på kontrakten. Det ser ut til at Edu/Arteta kan lære av sine feil. Det er positivt. 

Jeg skal ikke kritisere at de hentet Willian. Det ga mening i mitt hode. Rutine, fysikk og teknikk. Han passet profilen, på papiret. Dessverre ble det ikke slik. Om det stemmer at Willian sier opp kontrakten, og sparer klubben for £20 mill, blir jeg mektig imponert.

Link to comment
Share on other sites

On 8/29/2021 at 1:13 PM, Verminator5 said:

Jeg skal ikke kritisere at de hentet Willian. Det ga mening i mitt hode. Rutine, fysikk og teknikk. Han passet profilen, på papiret. Dessverre ble det ikke slik. Om det stemmer at Willian sier opp kontrakten, og sparer klubben for £20 mill, blir jeg mektig imponert.

 

Her er vi helt enige, vi tar en sjanse i Willian som har vært svært god for Chelsea. 
Hvis han som ryktene sier, "gir fra seg" kontrakten så er det pure class.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Lykke til Willian. En gamble som dessverre ikke gav suksess. 

 

Stemmer det, big kudos hvis ryktene stemmer. At han sa fra seg kontrakten er faktisk en big deal.

 

Lykke til :=)

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, elx said:

 

Stemmer det, big kudos hvis ryktene stemmer. At han sa fra seg kontrakten er faktisk en big deal.

 

Lykke til :=)

Jepp. Forhåpentligvis gjør dette at vi kan takke Willian for at vi får inn minst én(gjerne flere) forsterkning til før vinduet stenger. 

Link to comment
Share on other sites

Lykke til videre Willian. 

Tilfellet Willian er en av flere grunner til at jeg begynner å bli så skeptisk til Arteta. Etter Fulham-kampen så var han veldig svak i lang tid, men hadde allikevel klippekort på laget. Han ble til slutt droppet og løftet spillet sitt. I siste del spilte han godt, men da fikk han ikke mye spilletid. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...