Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2020


Stefanb

Recommended Posts

Vi skal vissnok ha kommunisert til La Liga at intensjonen vår er å la Partey kjøpe seg ut av kontrakten.

Slik det fungerer i La Liga er at spilleren selv må overføre pengene til La Liga som deretter overfører nevnte sum til klubben.

La oss håpe at dette stemmer! Journalisten er Madrid basert og visstnok veldig troverdig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

9 minutes ago, Stefanb said:

Vi skal vissnok ha kommunisert til La Liga at intensjonen vår er å la Partey kjøpe seg ut av kontrakten.

Slik det fungerer i La Liga er at spilleren selv må overføre pengene til La Liga som deretter overfører nevnte sum til klubben.

La oss håpe at dette stemmer! Journalisten er Madrid basert og visstnok veldig troverdig.

Nå er det så mange tegn på at han kommer. Managerteamet Twitter et timeglass, Charles Watts melder han kommer, Ornstein melder han kommer. Nå krysser æ fingrer, bein og alt som kan krysses på st det ordner seg.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tony said:

Nå er det så mange tegn på at han kommer. Managerteamet Twitter et timeglass, Charles Watts melder han kommer, Ornstein melder han kommer. Nå krysser æ fingrer, bein og alt som kan krysses på st det ordner seg.

Amen! Krysser alt som lar seg krysse for å si det sånn 😂

Link to comment
Share on other sites

Dette ser veldig lovende ut. Partey ser ut til å være en spiller som vil gi oss noe vi ikke har hatt på lenge. Vil tro han passer godt inn i denne 3-4-3 formasjonen som Arteta har benyttet seg av i år. Er det Partey-Ceballos som blir førstevalget nå, eller hva tror dere? 

Forøvrig er denne artikkelen fra Squawka veldig interessant, hvor de går Parteys statistikk i sømmene. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil si det å sammenligne Aouar og Partey på mange måter blir litt feil. Partey er først og fremst en kriger(med box-to-boxferdigheter), Aouar er mer en offensiv playmaker.

Blir litt som å sammenligne Modric med Vieira. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Gunners68 said:

Rangerer du Partey som bedre en Auoar ?

To forskjellige posisjoner de trives i og veldig forskjellige spillertyper.

Jeg ønsket Partey over Aouar fordi han er eldre og vil trolig komme inn og prestere med en gang, pluss at han er en spillertype vi har manglet ekstremt lenge. Sterk, rask, god teknikk og en veldig god defensiv såvel som offensiv spiller.

Aouar er et veldig stort talent, men vil ikke forandre midtbanen som det Partey vil gjøre for oss. Ville trolig også trengt mer tid for å tilpasse seg ligaen og nivået også.

Håper fortsatt at vi ender opp med begge selvsagt da jeg mener vi trenger begge to, men hvis jeg bare kunne valgt en så er det Thomas Partey 😊

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Stefanb said:

To forskjellige posisjoner de trives i og veldig forskjellige spillertyper.

Jeg ønsket Partey over Aouar fordi han er eldre og vil trolig komme inn og prestere med en gang, pluss at han er en spillertype vi har manglet ekstremt lenge. Sterk, rask, god teknikk og en veldig god defensiv såvel som offensiv spiller.

Aouar er et veldig stort talent, men vil ikke forandre midtbanen som det Partey vil gjøre for oss. Ville trolig også trengt mer tid for å tilpasse seg ligaen og nivået også.

Håper fortsatt at vi ender opp med begge selvsagt da jeg mener vi trenger begge to, men hvis jeg bare kunne valgt en så er det Thomas Partey 😊

Er det noe særlig sjans for at vi ender opp med begge på nåværende tidspunkt da? Uttalelsene til Aouar etter gårsdagens kamp var vel spikeren i kista? 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Fabulous said:

Er det noe særlig sjans for at vi ender opp med begge på nåværende tidspunkt da? Uttalelsene til Aouar etter gårsdagens kamp var vel spikeren i kista? 

There's hope in a hanging snore som en annen nordmann en gang sa.

Aouar sa ikke at han sa nei til Arsenal e.l., men at han ikke så det som noe problem å bli i Lyon denne sesongen og at det ikke er noe "straff" å bli værende.

Det som taler for at det potensielt kan gå an å få til en avtale (hvis vi har økonomi til det selvfølgelig) er at Lyon trenger penger. Håpet var at de skulle selge 2 av Depay, Reine-Adelaide og Aouar. Dette var før de signerte  Lucas Paqueta for €20M. Altså er de nå enda dypere i dritten.

Tar man også i betraktning at Depay som skulle til Barcelona ikke virker å bli noe av (Barcelona må selge før de kjøper) og at Reine-Adelaide sin avtale med Hertha Berlin kollapset (og de har nå signert vår Guendouzi på lån) så kan det være en mulighet der for Aouar allikevel. Jeg tror at grunnen til at kollapsen mellom Arsenal og Lyon for Aouar går på at vi rett og slett ikke har gitt noe særlig mer enn €40M totalt i bud på Aouar og at Aulas helst vil ha rundt €50M.

Jeg ser på sannsynligheten som veldig liten, men det er definitivt noe der såfremt ikke Aouar selv har null interesse av å spille for Arsenal.

 

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Fabulous said:

Ser veldig lyst ut dette nå! Har vært noen rykter om at vi kom til å kreve penger for Torreira, men Romano mener fortsatt at det er en låneavtale som er avtalt fortsatt. 

Nå får vi håpe at du har rett StefanB, Aouar neste....?

Er ikke snakk om at jeg har rett her, men at det finnes et håp om en mulighet. Jeg tror dog ikke det skjer dessverre 😢

PS: Dette er hvorfor John Cross er en vits.

https://twitter.com/AFCBeef/status/1313106403473731585?s=19

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Er ikke snakk om at jeg har rett her, men at det finnes et håp om en mulighet. Jeg tror dog ikke det skjer dessverre 😢

PS: Dette er hvorfor John Cross er en vits.

https://twitter.com/AFCBeef/status/1313106403473731585?s=19

Neida, ikke slik ment. 

Hvordan ser vi for oss lagoppstillinga mot City? 

Leno

Luiz - Gabriel - Tierney 

Bellerin - Xhaka - Partey - Saka

Willian - Lacazette - Aubameyang

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...