Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2020


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

45 minutes ago, sas2002 said:

Vi får 400 mill for Torreira og Martinez. Nå har vi snart råd til Partey. Vi trenger musklene og råskapen hans. Både ballvinner og litt box til box.

Vi har muskler og råskap i Guendouzi. Trenger kun reservekeeper inn. Ingen fler. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Tapapa said:

Vi har muskler og råskap i Guendouzi. Trenger kun reservekeeper inn. Ingen fler. 

Men , Arteta har noe på gang og ønsker forsterkninger. Guendouzi er en av de Arteta har tilbyd samt penger. Han har andre i planene en Guendouzi tydeligvis.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
26 minutes ago, Tony said:

Partey starter for Atletico Madrid i dag så da er vel ikke han på vei til Arsenal. 🤨

Tror ikke dette er noe vesentlig om han kommer eller ikke.

Aouar startet for Lyon i helga også på tross av at han selv har sagt at han skal forlate Lyon i sommer og Aulas har bekreftet at vi er i dialog.

Link to comment
Share on other sites

Torreira, Kolasinac og Sokratis ut tror jeg er rimelig sikkert. Er vi heldige klarer vi å kvitte oss med Mustafi også.

Inn så tror jeg Houssem Aouar kommer. Partey er nok litt vanskelig, men jeg er ganske sikker på at klubben er meget interessert i han. Atletico derimot har vært kødne hele veien her, og Partey vil ikke presse seg ut av klubben.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Stefanb said:

Torreira, Kolasinac og Sokratis ut tror jeg er rimelig sikkert. Er vi heldige klarer vi å kvitte oss med Mustafi også.

Inn så tror jeg Houssem Aouar kommer. Partey er nok litt vanskelig, men jeg er ganske sikker på at klubben er meget interessert i han. Atletico derimot har vært kødne hele veien her, og Partey vil ikke presse seg ut av klubben.

Fabrizio Romano melder at Kolasinac er i boks. Vil Napoli fortsatt ha Sokratis, nå som Kolubaliy blir værende? Vil klubben låne ut Torreira til Atletico Madrid, når de er så kødne andre veien? Det eneste som er sikkert, er at dette er et svært krevende vindu. Gleder meg til det er ferdig!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Fabrizio Romano melder at Kolasinac er i boks. Vil Napoli fortsatt ha Sokratis, nå som Kolubaliy blir værende? Vil klubben låne ut Torreira til Atletico Madrid, når de er så kødne andre veien? Det eneste som er sikkert, er at dette er et svært krevende vindu. Gleder meg til det er ferdig!

Hvis Kola er i boks synes jeg det er rart han starter kampen i dag.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tony said:
15 hours ago, Verminator5 said:

Ser at flere engelske medier melder st Saliba er på vei til Rennes på lån.

Obss her skjedde et eller annet. Er ikke Verminator5 som melder det her. Får ikke forandret det med telefonen.

Link to comment
Share on other sites

Utifra kommentarene til Arteta virker det som at han ikke er fysisk og psykisk klar for PL enda. Et utlån kan være akkurat det han trenger for å forberede seg skikkelig, med så mye spilletid som mulig for et ok lag. 

Gutten er fortsatt bare 19 og det er ytterst få 19 år gamle midtstoppere som spiller fast for lag som oss.

Jeg håper han kan få dette året på utlån og utvikle seg til Gabriels stopperkollega på sikt.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Obss her skjedde et eller annet. Er ikke Verminator5 som melder det her. Får ikke forandret det med telefonen.

Som Verminator5 sier: det blir nok utlån på gutten. Leste kommentar om at han hadde det vanskelig da han mistet sin mor for litt siden og covid 19 har gjort det vanskelig å få ha kontakten han trenger med familien. Gutten er bare 19 år. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Som Verminator5 sier: det blir nok utlån på gutten. Leste kommentar om at han hadde det vanskelig da han mistet sin mor for litt siden og covid 19 har gjort det vanskelig å få ha kontakten han trenger med familien. Gutten er bare 19 år. 

Kloke ord fra Verminator5, atter en gang. Jeg tror vi må verne om Saliba, og la han utvikle seg i en fornuftig takt. Det er litt typisk oss Arsenal-supportere å forvente altfor mye av unge spillere. 

Et nytt utlån til Frankrike er nok ikke dumt. Rennes skal spille i CL i år, så vi får inderlig håpe at han ikke ønsker å forbli der :) 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Verminator5 said:

Kloke ord fra Verminator5, atter en gang. Jeg tror vi må verne om Saliba, og la han utvikle seg i en fornuftig takt. Det er litt typisk oss Arsenal-supportere å forvente altfor mye av unge spillere. 

Et nytt utlån til Frankrike er nok ikke dumt. Rennes skal spille i CL i år, så vi får inderlig håpe at han ikke ønsker å forbli der :) 

😅 Skjønner ikke hvorfor den kom inn i bobla med navnet ditt på. Må være fordi æ skreiv på telefonen på venterommet på drammen sykehus og at æ hadde glømt brillene.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...