Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2020


Stefanb

Recommended Posts

12 hours ago, Verminator5 said:

Sitter med en klump i magen ang. Gabriel. Han var på medical hos Everton i vinter, men ombestemte seg. Manure-kapteinen har hatt hjerneblødning i syden, og slikt liker nok ikke OGS. Prøver de seg igjen? De hiver jo penger etter spillere. 

Han har allerede signert, ifølge Evening Standard. 

Les her.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

40 minutes ago, Tapapa said:

Han har allerede signert, ifølge Evening Standard. 

Les her.

 

Arsenal have added Willian and are closing in on the signing of Gabriel Magalhaes,

 

i følge artikkelen du lenker til. 
jeg er trygg på at både han og Auba signerer - nå må vi fokusere på midtbanen

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Arsenal have added Willian and are closing in on the signing of Gabriel Magalhaes,

 

i følge artikkelen du lenker til. 
jeg er trygg på at både han og Auba signerer - nå må vi fokusere på midtbanen

Feeden oppdateres hele tiden. Hvis du scriller litt ned, så kan du lese følgende:

Gabriel signs Arsenal contract

Gabriel Magalhaes will be unveiled as an Arsenal player this week after signing a deal with the Premier League club until 2025, according to Fabrizio Romano.

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Tapapa said:

Feeden oppdateres hele tiden. Hvis du scriller litt ned, så kan du lese følgende:

Gabriel signs Arsenal contract

Gabriel Magalhaes will be unveiled as an Arsenal player this week after signing a deal with the Premier League club until 2025, according to Fabrizio Romano.

Han sier det selv på insta😀

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ben Elfen said:

Arsenal have added Willian and are closing in on the signing of Gabriel Magalhaes,

 

i følge artikkelen du lenker til. 
jeg er trygg på at både han og Auba signerer - nå må vi fokusere på midtbanen

Amen.

Får vi ikke tak i Partey burde alternativet være Denis Zakaria i mine øyne, eller Sangaré fra Toulouse. Får vi ikke tilbake Ceballos så må det kanskje handles enda mer.

Pdd. står vi med Xhaka, Torreira, Elneny, Willock og Guendouzi. Det er jævlig svakt for å si det pent.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Det blir viktig å slanke stallen for daukjøtt, i dette vinduet. One down, several to go:

https://www.skysports.com/football/news/11095/12060595/henrikh-mkhitaryan-joins-roma-from-arsenal-on-permanent-deal

Ja , nå må dau kjøttet  ut en gang for alle. Arteta har nå virkelig ting på gang og vi har en gylden mulighet til å blande oss inn i toppen.  Vi har i en lengre tid vært et lag ingen har fryktet - hverken på hjemme bane  eller borte. Nå har det snudd , vi seiler i medvind - laget spiller for manageren og de tror på han. Styre og stell i klubben må støtte Arteta nå og følge opp.

Få ut flere av de som er daukjøtt og få inn en eller to klasse spillere. Det vil koste penger , men det skal det gjøre hvis topp 4 og CL er det store målet. 

Link to comment
Share on other sites

Fantastiske nyheter at Ceballos kommer tilbake. Midtbanen vår er ekstremt tynn pdd., for å ikke snakke om hvor god han var etter restarten.

Håper det ender opp med å bli en permanent overgang, men et lån er veldig veldig innafor pdd.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Stefanb said:

Fantastiske nyheter at Ceballos kommer tilbake. Midtbanen vår er ekstremt tynn pdd., for å ikke snakke om hvor god han var etter restarten.

Håper det ender opp med å bli en permanent overgang, men et lån er veldig veldig innafor pdd.

Er dette skrevet i sten? Jeg har ikke sett annet enn at det pågår "advanced talks".

Men ja, Ceballos på lån er en god avtale, slik situasjonen er nå. Håper det blir permanent overgang når markedet har normalisert seg. Kanskje han annonseres sammen med Auba og Gabriel, en gang rundt juletider? :) 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Er dette skrevet i sten? Jeg har ikke sett annet enn at det pågår "advanced talks".

Men ja, Ceballos på lån er en god avtale, slik situasjonen er nå. Håper det blir permanent overgang når markedet har normalisert seg. Kanskje han annonseres sammen med Auba og Gabriel, en gang rundt juletider? :) 

 

Link to comment
Share on other sites

Hvis denne Gabriel er så god som mange skal ha det til , så ønsker jeg velkommen forsterkninger til klubben. Holding har lenge vært ute av laget grunnet dårlige prestasjoner. Nå er det en rekke spillere som har fått en ny vår under Arteta , men defensivt har vi lenge vært langt under pari. Det er en gledelig fremgang nå , men jeg ønsker som sagt forsterkninger velkommen. Ikke mer daukjøtt , men folk som kan løfte laget.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg tror et utlån er veldig riktig for Holdings  utvikling. Luiz takker nok for laget om ett år. Da kan Holding komme tilbake, med enda mer erfaring.

En skadefri sesong for Holding , med mye spilletid er rette sorten nå for Holding. Newcastle nevnes og en sesong under den tidligere stopperen Steve Bruce kan gjøre underverker.  

Link to comment
Share on other sites

On 8/19/2020 at 4:58 PM, Verminator5 said:

Vi har rettet altfor lite oppmerksomhet mot George Lewis. Han har signert for Arsenal. Måtte han bli en suksess! Veldig morsomt med en nordmann i Arsenal :) 

Han har debutert på a-laget, scoret mot Tottenham u23 og scoret igjen mot Ipswich Town. Kanskje han slår igjennom? Det hadde virkelig vært noe!

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Tony said:

Da ser det ut som Aouar er tapt for Arsenal. Ser ut som han går til Man c.

Kilde? For dette er ikke noe jeg har hørt. Juninho (sportdirektør i Lyon) hadde et intervju i går hvor han bekreftet interessen og det tidligere budet fra Arsenal på rundt €35m + Guendouzi, men at de ikke ønsket Guendouzi da han ikke var av den profilen de var ute etter.

Sam Lee derimot som er ganske troverdig når det gjelder City overganger og rykter sier at City ikke var interessert den 3. september.

https://twitter.com/ContentEPL/status/1301617824700477441/photo/1

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...