Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2020


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

39 minutes ago, Ben Elfen said:

Han Gnabry ser god ut - skulle likt å se ham i Arsenaldrakt 😂

Alle kan se gode ut for middelmådige lag. Først må han klare å spille seg inn på et lag under den geniale Tony Pulis. Lykkes han hos ham, så bør vi kjøpe Gnsbry. 

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Tapapa said:

Alle kan se gode ut for middelmådige lag. Først må han klare å spille seg inn på et lag under den geniale Tony Pulis. Lykkes han hos ham, så bør vi kjøpe Gnsbry. 

😂😂😂
 

vi tapte bare 1-5 for Bayern ergo er vi bedre en. barca

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Gunners68 said:

Til dere som følger med på diverse andre ligaer i europa så er spørsmålet om hvor god Gabriel er i forhold til de stopperne vi alt har ?

Han er god. Ikke bedre enn det Luiz er på sitt beste, men han passer mye bedre inn i en bakre firer enn Luiz. Langt høyere tempo i kroppen. Solid stopper, men fortsatt ung og vil selvfølgelig gjøre feil. Ikke at dette ikke er noe våre erfarne midtstoppere ikke gjør pdd.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Han er god. Ikke bedre enn det Luiz er på sitt beste, men han passer mye bedre inn i en bakre firer enn Luiz. Langt høyere tempo i kroppen. Solid stopper, men fortsatt ung og vil selvfølgelig gjøre feil. Ikke at dette ikke er noe våre erfarne midtstoppere ikke gjør pdd.

Ok - takker for svar. Hvis det er riktig at vi ikke har spesielt mye penger og handle for så er da mitt neste  spørsmål om vi skal gå for Gabriel eller Partey , som det også skrives mye om ?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners68 said:

Ok - takker for svar. Hvis det er riktig at vi ikke har spesielt mye penger og handle for så er da mitt neste  spørsmål om vi skal gå for Gabriel eller Partey , som det også skrives mye om ?

Personlig ville jeg gått for Partey. Enda mer prekært nå som Ceballos tilsynelatende ikke kommer tilbake på lån.

Drømmen hadde vært Ceballos, Partey og Gabriel ved siden av Willian. Nå er drømmen Partey, Auoar og Gabriel.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Stefanb said:

Personlig ville jeg gått for Partey. Enda mer prekært nå som Ceballos tilsynelatende ikke kommer tilbake på lån.

Drømmen hadde vært Ceballos, Partey og Gabriel ved siden av Willian. Nå er drømmen Partey, Auoar og Gabriel.

Ok. Jeg er dessverre for ensporet , da jeg bare følger engelsk fotball. Ser noen av dere her på forumet kaster inn forskjellige navn fra europa og da faller jeg ut 🙂 Nå kaster du inn navnet Auoar og ved sjekk finner jeg ut at han er i Lyon. Kan ikke huske at jeg har sett hans navn nevnt i rykter til oss - men det var kanskje det som var drømmen din. Men , det vil vel se lysere ut iallefall med Partey og Gabriel inn i troppen ? 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Ok. Jeg er dessverre for ensporet , da jeg bare følger engelsk fotball. Ser noen av dere her på forumet kaster inn forskjellige navn fra europa og da faller jeg ut 🙂 Nå kaster du inn navnet Auoar og ved sjekk finner jeg ut at han er i Lyon. Kan ikke huske at jeg har sett hans navn nevnt i rykter til oss - men det var kanskje det som var drømmen din. Men , det vil vel se lysere ut iallefall med Partey og Gabriel inn i troppen ? 

Auoar ble linket til oss på fredag før kampen mot City i går. Det ble sagt at Edu hadde tatt kontakt med Lyon og kommet med et bud som var penger + Guendouzi for han, men at Lyon avviste dette. 😛 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Gunners68 said:

Var pengesummen vi ville gi for liten eller ble både spiller og bud feil ? 

De ønsket ikke Guendouzi og ville ha penger fremfor en byttehandel + penger.

Vi sliter virkelig med å selge Guendouzi etter han har falt ut med klubben. Virker som om veldig få er interesserte i å ha en ustyrlig franskmann i troppen..

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Stefanb said:

De ønsket ikke Guendouzi og ville ha penger fremfor en byttehandel + penger.

Vi sliter virkelig med å selge Guendouzi etter han har falt ut med klubben. Virker som om veldig få er interesserte i å ha en ustyrlig franskmann i troppen..

Det er nok ikke bare Matteo vi kommer til å slite med å bli kvitt. Matteo , Torreira og Laca er salgsvare. Det er verre med diverse andre spillere. Arteta satte ham ut av laget med umiddelbar virkning etter det som skjedde i Brighton. Forøvrig ikke den eneste gangen han har tråkket over streken. Matteo har vel også en penge grisk agent og er det noe tak i agenten så er det på tide med gode råd for hvordan man skal oppføre seg. 

Holding , Elneny , Mustafi, Sokratis og Kola er andre som er nevnt. Virker ikke som om telefonene gløder vedrørende salg disse.

 

Link to comment
Share on other sites

Er mange som trenger å forsvinne fra klubben. Som du sier så er det Guendouzi (ikke pga. talent, men pga. holdninger), Elneny, Kolasinac, Sokratis, Mustafi, Elneny, Torreira og potensielt Lacazette.


Det går nå rykter i kveld om at Aubameyang har signert ny kontrakt. Han postet på twitter i stad et timeglass ikon for å symbolisere nedtelling. Håper annonseringen kommer i kveld, eller i samspann med Gabriel til uka ;)

Link to comment
Share on other sites

Har hele tiden følt meg sikker på at de ville komme til en enighet med Auba. Klubben kunne ikke la  en topp scorer som han forsvinne til en annen klubb. Så var det Gabriel da. Partey og Auoar også . Da kunne vi se lyst på sesong åpningen hvis de signerte 🙂 

Det rører seg litt innad  i klubb ledelsen og la oss håpe at det blir tatt noen kloke  valg av spillere. Det er ikke så mange signeringene vi trenger for å bli et langt bedre lag. Får Arteta de rette typene så kan det bli moro fremover.

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Verminator5 said:

Vi har rettet altfor lite oppmerksomhet mot George Lewis. Han har signert for Arsenal. Måtte han bli en suksess! Veldig morsomt med en nordmann i Arsenal :) 

Enig, men merker at jeg er skeptisk til hans sjanser til å spille seg inn på laget. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Verminator5 said:

Vi har rettet altfor lite oppmerksomhet mot George Lewis. Han har signert for Arsenal. Måtte han bli en suksess! Veldig morsomt med en nordmann i Arsenal :) 

Enig. Drit gøy. Håper han får en fin utvikling

Link to comment
Share on other sites

Gabriel fra Lille ser ut til å være klar for oss i følge l’equipe er det bare spørsmål om tid nå.  Men enda en stopper inn sitter vi da med: Saliba , Gabriel , Luiz , Sokratis , Holding , Mustafi , Chambers , Mari . Da bør der vell være mulig å kvitte seg med en 2-3 spillere i denne posisjonen?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...