Jump to content

01.08.20 FA-cupfinale Arsenal-Chelsea (N)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Simbad said:

Chelsea hadde mye ball i andreomgangen, men vi er gode i forsvar i dag, med unntak av 10 min av førsteomgangen og en situasjon i andre. Fortjent seier!

Starten på kampen kunne ha ødelagt alt for oss. Satt bare og ventet på 0-2 , men heldigvis så kom vi sterkt tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Nå får vi bare håpe at dette gir styret et spark i ballene og at de gir penger til Arteta til å styrke stallen!

Helt riktig , og selv om vi slo Chelsea idag så vinner vi ikke PL neste sesong med samme mannskapet. Vi må forsterke på noen plasser.

Link to comment
Share on other sites

Første besøk på forumet på en evighet. Dette var moro! FA-cupen er vår!

Jeg har brukt sommeren bl.a. til å se Sunderland til I die på Netflix. Og en ting står klart: Managere trenger mye mer enn en halv sesong på å skape miljø og et vinnende fotballag. De trenger flere år og kompetente folk i styre og stell rundt seg.

Arteta virker å ha en veldig god idé om hvordan han skal skape dette laget. Men han trenger mye tid. For dette er det skrøpeligste Arsenal-laget siden midten av 90-tallet, kanskje enda tidligere. Det håper jeg han får, uansett hvordan neste sesong går, og uansett om Auba blir. 

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til alle oss Goonere😊👍 dette gjorde godt for spillere, staff og alle supportere. Nå gjelder det å hente inn riktig type spillere før neste sesong. Midtstopper, kreativ midtbanespiller og et rivjern på midten. Viktigst, få Auba signert i kveld. Mange som bør selges/ut på lån. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...