Jump to content

2020.07.18 Manchester City (N) FA-cup


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Niles er min MOTM i dag. Nesten hatt total kontroll på Mahrez og Foden. Bare sluppet de forbi én gang hver, hvis jeg husker riktig.

Han har blitt mye mer fokusert under Arteta virker det som. Ingen nonchalante involveringer i dag. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ray1955 said:

Herlig - dette fortjente vi fan meg.

Enig. City har mye ball, men vi skaper de største sjansene. Mot Tottene fortjente vi å vinne, men tapte, mot Pool fortjente vi egentlig ikke å vinne, men vant. I dag fortjente vi å vinne og vinner. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Enig. City har mye ball, men vi skaper de største sjansene. Mot Tottene fortjente vi å vinne, men tapte, mot Pool fortjente vi egentlig ikke å vinne, men vant. I dag fortjente vi å vinne og vinner. 

Nettopp !!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Jeg trur han gjør det

Legg pengene på bordet som gjør at Auba signerer omgående. Ingen grunn til å la de store klubbene i europa  slippe til med bud. Går Auba må vi likevel signere en ny mål scorer. Likeledes må det bruke penger i bakerste rekker uansett om vi slo Pool og City denne uken.

Arteta har skapt virkelig positive vibber på en rekke områder. Dette kan bli meget bra fremover , men vi er ikke helt komplette ennå. Håper Arteta blir backet av styret og at han får midler til å styrke laget. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Jeg håper vi klarer å signere Ceballos også. Et flott talent som både jobber knallhardt hjem, ikke redd for å gå inn i dueller og har et bra blikk for spillet, samt god nærteknikk. 

God spiller men på langt nær line viktig som Auba

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Simbad said:

Jeg håper vi klarer å signere Ceballos også. Et flott talent som både jobber knallhardt hjem, ikke redd for å gå inn i dueller og har et bra blikk for spillet, samt god nærteknikk. 

Ja det håper jeg inderlig !

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...