Jump to content

2020.07.18 Manchester City (N) FA-cup


Polljen

Recommended Posts

Interessant startellever.

Martinez

Bellerin-Mustafi-Luiz-Tierney

Niles-Xhaka-Ceballos

Pepe-Laca-Auba

 

Veldig usikker på Luiz i en toer i midtforsvaret. Spennende med Niles, tar han steget? 

Får håpe Bellerin snart begynner å vise litt bedre takter defensivt. Han har gjort mye småfeil i det siste. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

17 minutes ago, Simbad said:

Interessant startellever.

Martinez

Bellerin-Mustafi-Luiz-Tierney

Niles-Xhaka-Ceballos

Pepe-Laca-Auba

 

Veldig usikker på Luiz i en toer i midtforsvaret. Spennende med Niles, tar han steget? 

Får håpe Bellerin snart begynner å vise litt bedre takter defensivt. Han har gjort mye småfeil i det siste. 

Tipper vi spiller med 3 i forsvar og Bellerin/AMN dom vingbacker

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Ben Elfen said:

@Stefanb - opplys oss

Midtbanespiller som ofte er med fremover i angrep og bidrar med målpoeng. Teknisk god, forholdsvis god fysikk (dog kanskje litt treg til tider). Har trent med førstelaget en god stund. Han og Azeez har vært et rimelig godt par på midtbanen sammen.

Han har vært litt som Iwobi. Sakte, men sikkert tatt steg på steg. ;)

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Forferdelige første 12 minutter av oss. Gir bort ballen altfor lett, og skaper neste gigaproblemer for oss selv. 

Merkelig så forskjellig man kan tolke ting. Jeg syns vi har sett solide ut, med unntak av tabben til Mustafi. Og der burde vi ledet! 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Merkelig så forskjellig man kan tolke ting. Jeg syns vi har sett solide ut, med unntak av tabben til Mustafi. Og der burde vi ledet! 

Vi skapte ingenting de første 12. Og City hadde full kontroll. Vi hadde også veldig mange balltap. Men etter det har vi kommet veldig mye mer med i kampen og Auba putter nydelig! 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Vi skapte ingenting de første 12. Og City hadde full kontroll. Vi hadde også veldig mange balltap. Men etter det har vi kommet veldig mye mer med i kampen og Auba putter nydelig! 

Og City hadde vel to halvsjanser. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Og City hadde vel to halvsjanser. 

Ja, som jeg sier, de første 12 var det kun City, selv om de ikke klarte å utnytte feilene våre nok. Det vil jeg si er forferdelig av oss, også med tanke på at vi så vidt var over midtbanen med ballen.

Etter de 12 derimot har vi vært mye bedre. Presset City til feil og også skapt et par knallgode sjanser, hvorav Auba putta den ene. Samt sluppet City til mindre. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...