Jump to content

2020.07.15 Liverpool (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Oivster said:

Hauset opp som en av verdens beste stoppere, gjør den feilen med minimalt press. Registrerer at vårt midtforsvar er hoggestabber om dagen, men selv de beste gjør feil...

Tar gjerne Van Dijk 365 dager i året enn det vi stiller med!!

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Oivster said:

Hauset opp som en av verdens beste stoppere, gjør den feilen med minimalt press. Registrerer at vårt midtforsvar er hoggestabber om dagen, men selv de beste gjør feil...

Godt observert. 

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi FA-cupen og klarer St. Totteringhams day, så anser jeg sesongen for en stor suksess. 

Og, før jeg får kjeft av de negative, jeg tror vi taper for City og at Tottenham havner foran oss igjen. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Vinner vi FA-cupen og klarer St. Totteringhams day, så anser jeg sesongen for en stor suksess. 

Og, før jeg får kjeft av de negative, jeg tror vi taper for City og at Tottenham havner foran oss igjen. 

Siste setningen er den realistiske . Men , minner om semifinalen og finalen i 2017. ingen levnet oss en sjanse den gangen. Cup er fortsatt cup 🙂 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Siste setningen er den realistiske . Men , minner om semifinalen og finalen i 2017. ingen levnet oss en sjanse den gangen. Cup er fortsatt cup 🙂 

Jeg går for å være optimist av en grunn. Hver gang en av våre kamper sparkes i gang, så tenker jeg at vi har gode sjanser til å vinne. Jeg anser det for å være realistisk, da det ikke finnes et eneste lag på denne jord vi ikke kan slå på en god dag. Ingen. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Vinner vi FA-cupen og klarer St. Totteringhams day, så anser jeg sesongen for en stor suksess. 

Og, før jeg får kjeft av de negative, jeg tror vi taper for City og at Tottenham havner foran oss igjen. 

Med utgangspunktet vi hadde ved halvspilt sesong, absolutt.

FA-cupseier er alltid bra, men som deg tror jeg også City slår oss. Likevel, cup er cup.

Etter forrige sesong var vi fryktelig nære topp 4, og suksess i serien sånn sett ville vært å være enda nærmere/i topp 4.

Å komme foran Tottene vil alltid i mine øyne være suksess, til og med om hypotetisk begge klubbene skulle rykket ned. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Jeg går for å være optimist av en grunn. Hver gang en av våre kamper sparkes i gang, så tenker jeg at vi har gode sjanser til å vinne. Jeg anser det for å være realistisk, da det ikke finnes et eneste lag på denne jord vi ikke kan slå på en god dag. Ingen. 

Du verden jeg beundrer optimismen . Jeg får ikke til det der 🙂 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Du verden jeg beundrer optimismen . Jeg får ikke til det der 🙂 

Fint det, men jeg innser at årets utgave kan tape for hvem som helst også. Der kan vi nok enes, eller hur. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...