Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Klareste røde korte i årets sesong Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Deilig!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Du verden. Her øyner jeg 3 poeng 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Til tross for dårlig fotball, så slår vi spikeren i kista. DEILIG!!! Måtte vi nå våkne opp fra Covid-19 koma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Nå må de vel for h.... klare det inn 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Ja ingen stor kamp men seier er seier. Tror fremdeles ikke det er sjans for noe cl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Just now, Ray1955 said: Nå må de vel for h.... klare det inn 🙂 Det er noen minutter igjen Ray 😞 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 1 minute ago, Marius- said: Ja ingen stor kamp men seier er seier. Tror fremdeles ikke det er sjans for noe cl Nei og jeg vil heller ikke til EL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Just now, sas2002 said: Nei og jeg vil heller ikke til EL. Enig, troe faktisk det hadde vært gunstig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Gratulerer med 3 poeng! Ingen kjempeprestasjon idag heller, men får håpe dette resultatet gjør at gutta senker skuldrene og selvtilliten kommer littegrann fram Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 God prestasjon og fullt fortjent seier. Ikke mange lag som hadde slått oss slik vi spilte i dag. Gratulerer med seier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Mye bedre kjemping i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Endelig!! Dette må vi bygge videre på. Kun to poeng opp til basketballhønene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 3 poeng , holdt nullen - borte , ingen stor kamp , men Arsenal bedre en fryktet på forhånd. Dette gir en bra inngang i FA cup kampen mot Sheffield. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Just now, Verminator5 said: Endelig!! Dette må vi bygge videre på. Kun to poeng opp til basketballhønene. Ja sålenge begge er utenfor noe Europa er det fint å komme forran dem evt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 2 minutes ago, Ben Elfen said: God prestasjon og fullt fortjent seier. Ikke mange lag som hadde slått oss slik vi spilte i dag. Gratulerer med seier Hva mener du her? med hadde fler skudd enn oss og vant vel alt utenom ballinnehav. Det var ingen stor kamp men fortjent tilslutt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Tierney og Saka hadde grei kontroll. Xhaxa ok. Dårlig tempo og masse personlige feil hos begge lag. Oppsummert helt ok men ikke no mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 9 minutes ago, Marius- said: Hva mener du her? med hadde fler skudd enn oss og vant vel alt utenom ballinnehav. Det var ingen stor kamp men fortjent tilslutt. Av lag fra 10 og nedover kanskje. Hæ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 12 minutes ago, Marius- said: Ja sålenge begge er utenfor noe Europa er det fint å komme forran dem evt Jeg forstår logikken din, men jeg er ikke enig. Jeg vil at klubben skal få inntekter fra spill i Europa OG komme foran Tottenham. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 17 minutes ago, Verminator5 said: Jeg forstår logikken din, men jeg er ikke enig. Jeg vil at klubben skal få inntekter fra spill i Europa OG komme foran Tottenham. Pool og chelsea fikk masse positivitet ved å ikke spille i europa 1 år. Penger har klubben men evnene til å ordne spillerlogistikk mangler totalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Det jeg mente er at vi spilte en stabil og trygg kamp. Motstanderen kom kun til en stor sjanse. Vi lå kompakt og kjørte flere gode kontra. I tillegg til våre to mål hadde vi en i tverrliggeren og en gåll annullert for offside. holding spilte en kjempekamp. Mustafi god (som vanlig). Tierny sikker bakover, en del dårlige pass. Bellerin hadde ikke sin beste kamp. Xhaka og spanjolen i midten spilte bra uten å skinne. Trioen på topp jobbet utrettelig og spilte meget godt. Hadde vi byttet ut Ceballos med en (motivert og i form) Özil i dag hadde vi vunnet med langt klarere sifre. Det eneste vi manglet i dag var de geniale pasningene. Alle hadde slitt mot oss om vi hadde spilt på den måten. Det er hva jeg mente. jeg foretrekker å se på det positive fremfor å lete med lupe etter feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 7 minutes ago, Ben Elfen said: Det jeg mente er at vi spilte en stabil og trygg kamp. Motstanderen kom kun til en stor sjanse. Vi lå kompakt og kjørte flere gode kontra. I tillegg til våre to mål hadde vi en i tverrliggeren og en gåll annullert for offside. holding spilte en kjempekamp. Mustafi god (som vanlig). Tierny sikker bakover, en del dårlige pass. Bellerin hadde ikke sin beste kamp. Xhaka og spanjolen i midten spilte bra uten å skinne. Trioen på topp jobbet utrettelig og spilte meget godt. Hadde vi byttet ut Ceballos med en (motivert og i form) Özil i dag hadde vi vunnet med langt klarere sifre. Det eneste vi manglet i dag var de geniale pasningene. Alle hadde slitt mot oss om vi hadde spilt på den måten. Det er hva jeg mente. jeg foretrekker å se på det positive fremfor å lete med lupe etter feil Greit oppsummert men tar du kampen i betrakning så ligger vi der vi av en grunn. Vi er noen poeng bedre en Soto og vi komner nok til å ligge der ved serieslutt. Tipper vi ender mellom 8-10. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 5 minutes ago, sas2002 said: Greit oppsummert men tar du kampen i betrakning så ligger vi der vi av en grunn. Vi er noen poeng bedre en Soto og vi komner nok til å ligge der ved serieslutt. Tipper vi ender mellom 8-10. Nei. Tar vi denne kampen som betraktning så er vi topp 4. Det er nivået vi spilte på i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 31 minutes ago, Ben Elfen said: Nei. Tar vi denne kampen som betraktning så er vi topp 4. Det er nivået vi spilte på i dag Da er vi fryktelig uenig og det er dessverre lov😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 32 minutes ago, Ben Elfen said: Nei. Tar vi denne kampen som betraktning så er vi topp 4. Det er nivået vi spilte på i dag Der er vi uenige. Men det er greit det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts