Jump to content

2020.06.25 Southampton (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Ben Elfen said:

God prestasjon og fullt fortjent seier. Ikke mange lag som hadde slått oss slik vi spilte i dag. Gratulerer med seier

Hva mener du her? 
med hadde fler skudd enn oss og vant vel alt utenom ballinnehav. Det var ingen stor kamp men fortjent tilslutt. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg forstår logikken din, men jeg er ikke enig. Jeg vil at klubben skal få inntekter fra spill i Europa OG komme foran Tottenham.

Pool og chelsea fikk masse positivitet ved å ikke spille i europa 1 år. Penger har klubben men evnene til å ordne spillerlogistikk mangler totalt.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg mente er at vi spilte en stabil og trygg kamp. Motstanderen kom kun til en stor sjanse. Vi lå kompakt og kjørte flere gode kontra. I tillegg til våre to mål hadde vi en i tverrliggeren og en gåll annullert for offside. 
holding spilte en kjempekamp. Mustafi god (som vanlig). Tierny sikker bakover, en del dårlige pass. Bellerin hadde ikke sin beste kamp. Xhaka og spanjolen i midten spilte bra uten å skinne. Trioen på topp jobbet utrettelig og spilte meget godt. Hadde vi byttet ut Ceballos med en (motivert og i form) Özil i dag hadde vi vunnet med langt klarere sifre. Det eneste vi manglet i dag var de geniale pasningene. Alle hadde slitt mot oss om vi hadde spilt på den måten. Det er hva jeg mente. 
 

jeg foretrekker å se på det positive fremfor å lete med lupe etter feil

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Ben Elfen said:

Det jeg mente er at vi spilte en stabil og trygg kamp. Motstanderen kom kun til en stor sjanse. Vi lå kompakt og kjørte flere gode kontra. I tillegg til våre to mål hadde vi en i tverrliggeren og en gåll annullert for offside. 
holding spilte en kjempekamp. Mustafi god (som vanlig). Tierny sikker bakover, en del dårlige pass. Bellerin hadde ikke sin beste kamp. Xhaka og spanjolen i midten spilte bra uten å skinne. Trioen på topp jobbet utrettelig og spilte meget godt. Hadde vi byttet ut Ceballos med en (motivert og i form) Özil i dag hadde vi vunnet med langt klarere sifre. Det eneste vi manglet i dag var de geniale pasningene. Alle hadde slitt mot oss om vi hadde spilt på den måten. Det er hva jeg mente. 
 

jeg foretrekker å se på det positive fremfor å lete med lupe etter feil

Greit oppsummert men tar du kampen i betrakning så ligger vi der vi av en grunn. Vi er noen poeng bedre en Soto og vi komner nok til å ligge der ved serieslutt. Tipper vi ender mellom 8-10.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, sas2002 said:

Greit oppsummert men tar du kampen i betrakning så ligger vi der vi av en grunn. Vi er noen poeng bedre en Soto og vi komner nok til å ligge der ved serieslutt. Tipper vi ender mellom 8-10.

Nei. Tar vi denne kampen som betraktning så er vi topp 4. Det er nivået vi spilte på i dag

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...