Ben Elfen Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Just now, Gunners68 said: Hehe. Soton keeperen fikk seg et uforglemmelig øyeblikk. Så er det å holde på ledelsen nå da. Feil fokus. Du mente vel å øke ledelsen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Nei , i vår klubb dreier det seg om å holde på ledelsen. Vi er ikke akkurat kjent for å drepe kamper tidlig. dessverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 51 minutes ago, Gunners68 said: Jepp , stemmer det. 4 - 0 i dag også så gir vi godkjent 🙂 Er helt grusomt å se hvor begrenset Bellerin har blitt. Tierney har åpna bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 12 minutes ago, sas2002 said: Er helt grusomt å se hvor begrenset Bellerin har blitt. Tierney har åpna bra Han trenger kamptrening - Bellerin er en klassespiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Den skulle du fikset bedre Nketiah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Ledelse på bortebane til pause er absolutt godkjent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Har ikke sett så mye, men kunne vel vært ett par til? Var elendig start så jeg på rapportene. Når jeg så burde iallefall Eddie servert Auba mål, gikk han for avslutning eller hva var det der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 1 minute ago, Marius- said: Har ikke sett så mye, men kunne vel vært ett par til? Var elendig start så jeg på rapportene. Når jeg så burde iallefall Eddie servert Auba mål, gikk han for avslutning eller hva var det der? Elendig start??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Just now, Ben Elfen said: Elendig start??? Stod at vi knapt hadde ballen første 7min på tv2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Fake news 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 1 minute ago, Gunners68 said: Fake news 🙂 Hehe, ikke første gang fra den kanten det! Derfor jeg spurte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Bevis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Hentet fra Tottenshit Mail det der Marius. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 1 minute ago, Gunners68 said: Hentet fra Tottenshit Mail det der Marius. Sikkert en tott som skriver ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Gutta er livredde for å spille med solen i øynene. Høyrekanten er nesten ikke i bruk. Det er jo forståelig, men det gjør oss forutsigbare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 1 minute ago, Marius- said: Sikkert en tott som skriver ja 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Nå blir vi for defensive Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 (edited) Vært en svak 2 til nå se på ozil. Haha, er det mulig Edited June 25, 2020 by Marius- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 51 minutes ago, Ben Elfen said: Han trenger kamptrening - Bellerin er en klassespiller Klassespiller er Liverpools Arnold. Du mener vel han er samme klasse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 2 minutes ago, sas2002 said: Klassespiller er Liverpools Arnold. Du mener vel han er samme klasse? Tja, men ute av form Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 Skulle gjerne sett Laca inn nå. Vi trenger en som kan holde på ballen, høyt i banen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 2 minutes ago, Ben Elfen said: Tja, men ute av form Det er her jeg mener du mister gangsyn. Du mener han i form nå er i nærheten. Resten av verden er ikke enige. Bellerin var rå før skadene sine. Arnold tåler neppe samme skader han heller, men det har da ikke skjedd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 2 minutes ago, Marius- said: Det er her jeg mener du mister gangsyn. Du mener han i form nå er i nærheten. Resten av verden er ikke enige. Bellerin var rå før skadene sine. Arnold tåler neppe samme skader han heller, men det har da ikke skjedd. Da må du være den eneste i verden. Bellerin var lovende. Etter skadene så har utviklingen stoppet opp. Finnes 4-5 bedre høyrebacker i PL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 At ikke xhaka spiller Auba der er kriminelt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 25, 2020 Report Share Posted June 25, 2020 I denne omgangen har vi spilt hårreisende dårlig offensiv fotball. Vi har knapt klart å sette sammen fire pasninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts