Jump to content

2020.02.16 Newcastle United (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

7 minutes ago, Marius- said:

Problemet er at hvis han flagger så kan ikke VaR gjøre noe. En linjedommer flagger neste gjør det ikke. 

Jeg vet. Derfor det er bedre å bare la spillet gå i mine øyne og heller ta det når sjansen er over/målet er satt.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Jeg vet. Derfor det er bedre å bare la spillet gå i mine øyne og heller ta det når sjansen er over/målet er satt.

Selvsagt. Det er også instruksen dems når det er tight. Men den nissa der var klar i sin sak;

Klar offside. Som selvsagt var totalt feil. Det bare poengterer hvor konsekvent ting er. Selv med var kan de gule overstyre det meste 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Ah, herlig løp av Saka der. Synd han ikke treffer med innlegget. 

Syntes nesten lacca kunne slengt seg frem der jeg da. Men fine bevegelser og samspill. Det er under hele tatt tatt seg opp noe voldsomt etter begredelige første 30min av kampen. Det er nesten total kontroll, stolpeskuddet deres ødelegger det. Dæven der vant vi endelig en kamp med 3 mål i PL! Første gang på evigheter!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Syntes nesten lacca kunne slengt seg frem der jeg da. Men fine bevegelser og samspill. Det er under hele tatt tatt seg opp noe voldsomt etter begredelige første 30min av kampen. Det er nesten total kontroll, stolpeskuddet deres ødelegger det. Dæven der vant vi endelig en kamp med 3 mål i PL! Første gang på evigheter!

Enig. Han burde ha nådd frem der. Nesten prikkfritt av Saka i den situasjonen på alle måter.

Deilig med Özil mål! Fantastisk spill :D

Link to comment
Share on other sites

MotM for meg er Özil, med Pepe, Saka og Ceballos på plassene bak. Ceballos styrte mye, men hadde et par halvtabber. 

Mustafi og Bellerin hadde et par nestenkatastrofer i første, men spiller seg fint opp begge to. Slet likevel en del med Maximin som var millimetre unna et mål. 

Xhaka med et par store feil i første, en feil i andre men var oppofrende og kjempet bra. Virket mer mobil enn vi har blitt vant med fra den kanten og var til og med oppe på høyrevingen ved en anledning. Godkjent pluss på ham fra meg. Auba jobbet knallbra hjem og fikk seg nok et mål. 

Nketiah nære ved et par anledninger, men tilfører ikke like mye i banespillet som Laca. Likevel en godkjent kamp av ham. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Langt steg i riktig retning. Endelig en storseier, glede og samhold. Hvisker vi ut første halvtimen ser det voldsomt bra ut. Nå må vi starte en rekke med seire før jeg tenker på noe videre opp på tabellen. Mange å trekke frem idag, men gøy at «alle» våre kanoner scorer i Auba, Pepe, ozil og lacca. Positivt vi klarte å stekke motstander så ozil fikk plass, det har vært mangelvare. Auba burde ikke være på kanten slik vi nå spiller. Han bøtta inn der under emery, men er sterkere i midten i dagens system. Pepe får vi bare håper tar av, han har mye å gå på. Ceballos - xhaka er jeg ikke sikker på ennå, men etter dagens kamp får de få sjansen. 
 

Kudos til Arteta også sett kampen under ett, selv om jeg var fryktelig skeptisk etter 30min. Da så det neppe bra ut i hans øyne heller. Håper og tror vi får en rekke av kamper nå, men det må gjennomføres. Avventer det før evt 5/4 plasser kan gi oss noe av sesongen. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...