Jump to content

2020.02.16 Newcastle United (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, RP7 said:

Arsenal er meget gode 

Viser tidvis hva som bor i oss, men vi er veldig avhengige av å ha Özil i god form. Føler også vi er litt hemmet med Auba på venstrekant (pluss Auba blir hakket mer hemmet selv), men vi er langt bedre enn "middelhavsfarer". 

Pepe kommer til å eksplodere. Han har så mye bra at det er umulig at han ikke tar steget opp så lenge han jobber hardt og er motivert.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Viser tidvis hva som bor i oss, men vi er veldig avhengige av å ha Özil i god form. Føler også vi er litt hemmet med Auba på venstrekant (pluss Auba blir hakket mer hemmet selv), men vi er langt bedre enn "middelhavsfarer". 

Pepe kommer til å eksplodere. Han har så mye bra at det er umulig at han ikke tar steget opp så lenge han jobber hardt og er motivert.

Alle lag er avhengig av sine beste spillere..;-)

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Alle lag er avhengig av sine beste spillere..;-)

Problemet er bare at uten Özil så funker vi jævlig dårlig fordi vi har ingen som kan spille den rollen i nærheten av samme måte som han. Hadde vært moro med Ødegaard som erstatter. Eneste norske spilleren jeg virkelig ønsker meg.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Problemet er bare at uten Özil så funker vi jævlig dårlig fordi vi har ingen som kan spille den rollen i nærheten av samme måte som han. Hadde vært moro med Ødegaard som erstatter. Eneste norske spilleren jeg virkelig ønsker meg.

Er ikke mange i verden som kan erstatte ham slik han spiller nå. 
 

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Er ikke mange i verden som kan erstatte ham slik han spiller nå. 
 

Mener som nummer 10. Ingen av våre spillere trives i den rollen. Ceballos er bedre dypt, ditto med Willock. Nelson er kanskje den eneste som faktisk er på sitt beste i den rollen, men der har vi egentlig aldri fått se han spille for førstelaget.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Det der er så irriterende. Der skal spillet gå til VAR evt. overkjører.

Problemet er at hvis han flagger så kan ikke VaR gjøre noe. En linjedommer flagger neste gjør det ikke. 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...