Jump to content

2019.12.29 Chelsea (H)


Polljen

Recommended Posts

Veien oppover fra bunn er tung. Jeg forventer ingen gavepakker annet enn hardt arbeid av gutta. Det har de gjort i dag. De har jobbet knallhardt, men mangler fortsatt det siste lille. Lacazette er vaksinert mot å score om dagen, og burde trolig vært droppet til benken sånn sett.

Pepe for Nelson. Burde vært for Laca.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Svak andre omgang, men Chelsea skaper ikke mye før skåringen, typisk at vår beste spiller i år skal gjøre noe slikt i en så viktig kamp. Men hvorfor Jorginho er på banen, må gudene vite. rett å slett den svakeste dommeravgjørelsen jeg har sett i år, han står 3 meter vekke fra situasjonen.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Vært en mye dårligere andreomgang uansett. Ikke helt ufortjent selv om de skulle vært 10

1-1 hadde vært "fortjent" sånn sett, men utligningen vi slipper inn er jo bare helt krise og en individuell feil som bare er helt latterlig. Hvordan Leno som har vært bunnsolid i i denne super tøffe perioden plutselig går og gjør noe sånt er ikke noe man kan planlegge for rett og slett.

Mye positive ting i dag, men som jeg sa etter forrige kamp og i pause: Det er fortsatt MYE jobb igjen å gjøre her. 

Link to comment
Share on other sites

Laget hadde fortjent å få med seg noe i dag. 1 omgangen var meget bra. Ut i 2 omgang mister vi fasongen litt. Dommeren uheldig med flere avgjørelser som får betydning for kampen.

Absolutt mange gode tendenser idag , men så kommer det dessverre noen personlige feil som ødelegger for oss.

 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...