Jump to content

2019.12.12 Standard Liege (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er kun Sako som kan kjempe om en tropplass i framtiden. Smith Rowe og Nelson og Willock må nok ned et nivå. Jevnt nivå i PL over tid vil de nok aldri klare er jeg redd. Matteo må bare spille 1 omgang idag siden han må spille på søn. Det gjøres så ekstremt mye feilvalg i forsvarsleddet konstant at man lurer på om det er bevisst😄

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

Nelson og Saka er gode. Sokratis solid. Willock ditto. Guendouzi er også god. ESR har vist veldig mye bra. Niles er fantastisk det ene øyeblikket og hodeløs like etterpå.

Martinez har sikkert drept et par hundre Gooners med hjerteproblemer i kveld, samme med Mavropanos og Luiz.

Link to comment
Share on other sites

Møkkabane, det taler aldri til vår fordel. Uansett ser det ut som jobben gjøres, så sant det ikke kommer 5 mål imot i andre. 

Mer stødig etter tabbene baki der, noe som bare skulle mangle. Vi har på de antatt 2 beste midtstopperne uten at det ser slik ut. 
 

Nelson syntes jeg har positiv drive, saka litt uheldig og nonchalant. Håper ikke han blir som Amn. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, sas2002 said:

Laca har vært svak siden okt. Nelson har slått 4 dårlige cornere på rad nå

Ja enig. Han popper plutselig opp ut av det blå med et bra mål, men han er svak i alle andre faser av spillet for tiden. Det har egentlig i mine øyne pågått siden forrige sesong..

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, sas2002 said:

Laca har vært svak siden okt. Nelson har slått 4 dårlige cornere på rad nå

Nelson får helt sikkert slå den neste corneren også. 4 dårlige cornere er ingenting. Det er verre med de som har spilt 4 dårlige kamper på rad og fortsatt får spille fra start.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Stefanb said:

Merkelig hvordan alle målene vi slipper inn om dagen går inn via en Arsenalspiller.

Jeg forstår ikke hva du syns er merkelig. Vi slipper motstander til 20+ skuddmuligheter hver kamp og presser svært sjeldent ballfører. Det sier seg selv at den statistiske sannsynligheten for slike mål øker.

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller borte mot et helt ok lag. Vi har satt opp laget med tanke på helgen og at vi ikke skal tape med mer enn 4 mål. Synes det har vært fornuftig. 
spiller vi bra? Nei. 
mer det helt krise? Nei. 
 

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...