Jump to content

2019.12.09 West Ham United (B)


Polljen

Recommended Posts

1 minute ago, Marius- said:

Ja men nå har også spillet tatt seg opp, så sånn sett ikke ufortjent. Derav kommentaren min, at det var forventet med baklengs i første. 

Har  du konstant en spiker opp i ræva så har du grunn til å være deppa mener nå jeg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, Tapapa said:

Mange her har dessverre ikke forstått det, men Xhaka er en nøkkelspiller for oss. Håper det går bra med ham. 

Ikkje ueinig i at han er ein nøkkelspelar, men eg er tilbøyeleg til å påstå at det bør finnast nøklar som passar betre... 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Balsnes said:

Look it up.. ;)

Går vegen dette! 

Ellers er Tussi (om det var fra hundremetersskogen) er analysert ser jeg: 

  • Tussi diagnostiseres med «dystmia», en depressiv lidelse som varer over flere år

Min «depresjon» er ganske kortvarig, her inne følger det Arsenal sin progresjon. Ganske normalt for en supporter :)

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Ellers er Tussi (om det var fra hundremetersskogen) er analysert ser jeg: 

  • Tussi diagnostiseres med «dystmia», en depressiv lidelse som varer over flere år

Min «depresjon» er ganske kortvarig, her inne følger det Arsenal sin progresjon. Ganske normalt for en supporter :)

Absolutt, eg ville berre påpeike symptoma på eit tidleg stadium. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Ellers er Tussi (om det var fra hundremetersskogen) er analysert ser jeg: 

  • Tussi diagnostiseres med «dystmia», en depressiv lidelse som varer over flere år

Min «depresjon» er ganske kortvarig, her inne følger det Arsenal sin progresjon. Ganske normalt for en supporter :)

Du har nok rett. Det er nok mange av oss som har lidd av en Arsenalrelatert depresjon. Den er over for min del og oppturen bør fortsette minst til etter kampen mot Standard. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Mange her har dessverre ikke forstått det, men Xhaka er en nøkkelspiller for oss. Håper det går bra med ham. 

Jeg er fortsatt veldig uenig i den uttalelsen. Både Guendouzi og Torreira kan gjøre Xhakas jobb. Samt er mer mobile. 

Det er bare flaks at Xhakas feil på midten ikke har ført til flere baklengs. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Syv poeng bak Chelsea,det kan hentes inn.

Vi trenger Ceballos tilbake. Han er vel snart tilbake? 

Ceballos når vi spiller med slike offensive spillere har jeg mye mer troa på. Han skal muligens være klar for neste

Link to comment
Share on other sites

Utrolig deilig med en seier igjen! Gått altfor lang tid nå. Forhåpentligvis får spillerne selvtilliten tilbake nå. Men er fortsatt skeptisk med tanke på fortsettelsen. Mye pga lagene vi møter fremover, men også fordi jeg mener laget mangler en skikkelig sjef. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Sønnen til DT fra AFTV, fikk Torreiras drakt. Deilige bilder med Freddie, spillerne og fansen. City i neste runde passer så vanvittig dårlig.

Da kanskje AFTV faktisk er det de skal idag? Fan TV. En ting er hva man sier under kampens hete. En annen er hva man etter å ha summet seg lirer av seg. Der er AFTV værst i klassen, de leter etter de mest frustrerte 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Da kanskje AFTV faktisk er det de skal idag? Fan TV. En ting er hva man sier under kampens hete. En annen er hva man etter å ha summet seg lirer av seg. Der er AFTV værst i klassen, de leter etter de mest frustrerte 

Jeg gidder ikke se på AFTV. Bare søppel spør du meg

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Jeg gidder ikke se på AFTV. Bare søppel spør du meg

Ja er dessverre blitt det. Burde skifte ut alle e de som driver den. Konseptet er flott, men ikke når man over tid oppfører seg som en møkk. Det har blitt alle fans frustrasjons kanal. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Da kanskje AFTV faktisk er det de skal idag? Fan TV. En ting er hva man sier under kampens hete. En annen er hva man etter å ha summet seg lirer av seg. Der er AFTV værst i klassen, de leter etter de mest frustrerte 

Fan TV betyr ikke ubetinget støtte TV. Det er supportere der som sier det de mener. Det er mange frustrerte menn der, noen nyanserte og noen Tapapa’er. Akkurat som andre supportergrupper. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...