Jump to content

2019.12.09 West Ham United (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, Verminator5 said:

Vi rykker ned denne sesongen. Merk mine ord.

Forundrer meg faen ikke.

Hent inn Vieira som manager så tror jeg neppe de tør annet enn å i det minste yte 100% utpå banen..

Det er liksom 0 intensitet der ute. De gir så fullstendig FAEN 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Vi rykker ned denne sesongen. Merk mine ord.

Det er faktisk ikke til å spøke med. Vi ser ut som et nedrykkslag.  Det er ingen selvtillit i laget. Får vi mål i mot oss så går vi i oppløsning. Tviler på at vi klarer å snu dette i dag. Så venter City og Everton. Dette er blytungt.

Link to comment
Share on other sites

Et lag fullstendig blottet for selvtillit og som ikke tar innover seg at de må sloss for å snu dette. Nytter ikke å spille nå, det må kjempes og vinnes stygt. Alle dueller må tas og kortene må flagre. Når Cresswell unngikk kort så er det bare å hoppe inn i knehøyde. Dean har lagt listen skyhøyt. 

Spiller på oss færre brudd en før og laget er stort sett i balanse. Målet demonstrerer alt som er galt: Ingen vilje og ikke lyst til å få vondt. Da taper man forballkamper selv om laget er i balanse. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Gunners68 said:

Det er faktisk ikke til å spøke med. Vi ser ut som et nedrykkslag.  Det er ingen selvtillit i laget. Får vi mål i mot oss så går vi i oppløsning. Tviler på at vi klarer å snu dette i dag. Så venter City og Everton. Dette er blytungt.

Det er ikke et snev av spøk eller tull i mitt innlegg. Det vi har prestert i kalenderåret 2029, tilsier nedrykk. Det blir bare verre og verre. Det blir vanskeligere å snu trenden, jo lengre tiden går. Jeg ser ikke noe som tyder på at dette kan snus.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...