Jump to content

2019.11.23 Southampton (H)


Polljen

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Southampton   Southampton    crest
Lørdag 23. november 2019, kl. 16:00. Emirates Stadium
Premier League, 13. serierunde.
Kampen sendes IKKE live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo (der vises oppgjøret Crystal Palace - Liverpool på det tidspunktet)
Kampen sendes i opptak på TV2 Sport 1 kl 18:15 og på Sport Premium 2 kl 20:30.

 

Skadeoppdatering: Ceballos pådrog seg et "hamstring-problem" tidlig i november og er forventet tilbake i full trening i midten av desember.

Vår motstander Southampton ligger nest sist på PL-tabellen med en uavgjort og fire tap på sine siste fem kamper. Arsenal ligger som nummer seks på tabellen med en seier, to uavgjorte og to tap på sine siste fem kamper i PL.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvis spillerne virkelig støtter Emery slik som de uttaler er dette en kamp det må vises i. Og da trengs det mer enn bare tre poeng. Vi er nødt til å se skikkelig fremgang, kanskje spesielt offensivt. Der har det vært begredelig i det siste, med unntak av i cupen og dels i EL. 

Emery er avhengig av å få fansen på sin side igjen hvis han skal få fortsette Project Emery. Da trenger han hjelp fra spillerne. Hvem av spillerne skal stå frem å ta ansvar? Guendouzi har til tider vært den eneste på midten som har prøvd å ta skikkelig ansvar, men jeg er for benking av ham hvis det kan få noen av våre andre midtbanespillere til å stikke frem brystkassa. 

Vi har en av verdens beste målscorere i stallen, nå er det på tide å bli bedre på å spille ham til sjanser. Offensivt har vi på papiret noen fantastiske spillere, på tide at de begynner å finne hverandre.

Leno

Bellerin-Chambers-Luiz-Tierney

Torreira-Willock

Özil

Pepe-Laca-Auba

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Hvis spillerne virkelig støtter Emery slik som de uttaler er dette en kamp det må vises i. Og da trengs det mer enn bare tre poeng. Vi er nødt til å se skikkelig fremgang, kanskje spesielt offensivt. Der har det vært begredelig i det siste, med unntak av i cupen og dels i EL. 

Emery er avhengig av å få fansen på sin side igjen hvis han skal få fortsette Project Emery. Da trenger han hjelp fra spillerne. Hvem av spillerne skal stå frem å ta ansvar? Guendouzi har til tider vært den eneste på midten som har prøvd å ta skikkelig ansvar, men jeg er for benking av ham hvis det kan få noen av våre andre midtbanespillere til å stikke frem brystkassa. 

Vi har en av verdens beste målscorere i stallen, nå er det på tide å bli bedre på å spille ham til sjanser. Offensivt har vi på papiret noen fantastiske spillere, på tide at de begynner å finne hverandre.

Leno

Bellerin-Chambers-Luiz-Tierney

Torreira-Willock

Özil

Pepe-Laca-Auba

Det kan hende du må rydde plass for Xhaka , Simbad. Emery sier idag at det er mulig at Xhaka kan være med denne helgen. 

Det Arsenal trenger nå er et tap hjemme mot Soton med Xhaka fra start 🙂 Hvis Xhaka mot alle odds skulle være på benken denne helgen så håper jeg det kun er for å holde setene varme for resten av troppen. Vil ikke se den mannen igjen. 

 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Gunners68 said:

Det kan hende du må rydde plass for Xhaka , Simbad. Emery sier idag at det er mulig at Xhaka kan være med denne helgen. 

Det Arsenal trenger nå er et tap hjemme mot Soton med Xhaka fra start 🙂 Hvis Xhaka mot alle odds skulle være på benken denne helgen så håper jeg det kun er for å holde setene varme for resten av troppen. Vil ikke se den mannen igjen. 

 

Så du ønsker ikke at Xhaka skal spille en kjempekamp?

Merkelig logikk

Link to comment
Share on other sites

 

Ønsker at alle i Arsenal skal spille en kjempekamp , Nen Elfen , tro det eller ei.

Når spilte forresten Arsenal sist en kjempekamp i PL , Ben Elfen. Sitter fortsatt og venter på en kjempekamp denne sesongen . Har ventet i flere år på at Arsenal skal spille to - 2 - kjempekamper på rad i PL.

Det har vært langt mellom kjempekampene til Xhaka også. Har ventet lenge på de - og vet at når Xhaka er lederen vår så er det ikke rart vi sliter. Har ikke hatt sansen for Xhaka i det hele tatt , da jeg mener han ikke er god nok for rollen han har i en Arsenal drakt. 

Da jeg til slutt  måtte oppleve og sitte på Emirates og være vitne til det Xhaka gjorde mot Palace så var begeret fullt for min del. Er ikke for buing mot enkelt spillere - det får i så tilfelle være mot laget etter en elendig forestilling. 

Tror folk på Emirates har problemer med å akseptere Xhaka i tiden som kommer.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Verminator5 said:

Fem bak mot ligaens nest dårligste lag...hjemme. Det er status høsten 2019.

Helt vanvittig ræva.

Mannen er jo verre enn Mourinho på å stille defensivt, men evner jo faen ikke å få resultater engang..

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Helt klart et par tre mann for lite...

 

Egentlig er det ikke manageren feil at hele laget sovner til samme tid 

Han står jo for å motivere spillerne. I mine øyne har det tydet lenge på at spillerne ikke spiller for Emery. De synes han er en jævla klovn, og jeg er helt enig.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...