Jump to content

2019.09.24 Nottingham Forest (H) Carabao Cup


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 minutes ago, Rosicky07 said:

Nettopp ferdig på jobb, fikk ikke sett kampen! Hvordan så Holding, bellerin og skotten ut?

Holding høy, blond og tynn. Gjorde jobben. Ble ikke satt på noen prøver. Toppet med kapteinsbind og scoring. 

Bellerin klippet håret og så bra ut for første gang på lang tid. Godt innhopp. 

Skotten.. tja, blek og tynn som skotter flest. Et herlig driv med ball og så virkelig bra ut. Var helt sluttkjørt etter 65 min. 

Link to comment
Share on other sites

Willock begynner å bli en favoritt. Martinelli, Nelson og Saka spennende. Synd med Smith Rowe, men forhåpentligvis er det ikke alvorlig. 

Chambers veldig god i dag. Både fremover og bakover. Fortjente nesten å score også. Tierney god. 

Mustafi tredje sist på målet til Joe! Nydelig stikker til Bellerin som øyeblikkelig leverer målpoeng. 

Jeg håper Holding tar steget opp nå og dytter Luis ned på benk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har (i mange år) kommet med mange nedsettende ord om ligacupen som en "pokalturnering", og jeg har ikke endret mening om det. Men som en mulighet til å gi matctrening til benkeslitere, ungdommen og de som er på vei tilbake fra skader så er den verdifull. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, RP7 said:

Holding høy, blond og tynn. Gjorde jobben. Ble ikke satt på noen prøver. Toppet med kapteinsbind og scoring. 

Bellerin klippet håret og så bra ut for første gang på lang tid. Godt innhopp. 

Skotten.. tja, blek og tynn som skotter flest. Et herlig driv med ball og så virkelig bra ut. Var helt sluttkjørt etter 65 min. 

Hahaha! 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Simbad said:

Willock begynner å bli en favoritt. Martinelli, Nelson og Saka spennende. Synd med Smith Rowe, men forhåpentligvis er det ikke alvorlig. 

Chambers veldig god i dag. Både fremover og bakover. Fortjente nesten å score også. Tierney god. 

Mustafi tredje sist på målet til Joe! Nydelig stikker til Bellerin som øyeblikkelig leverer målpoeng. 

Jeg håper Holding tar steget opp nå og dytter Luis ned på benk.

Mustafi var det han som hadde stikker til bellerin? Var vel holding det vel

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, RP7 said:

Holding høy, blond og tynn. Gjorde jobben. Ble ikke satt på noen prøver. Toppet med kapteinsbind og scoring. 

Bellerin klippet håret og så bra ut for første gang på lang tid. Godt innhopp. 

Skotten.. tja, blek og tynn som skotter flest. Et herlig driv med ball og så virkelig bra ut. Var helt sluttkjørt etter 65 min. 

😂😂. Dette var et BE svar. 
Chambers har, etter min mening, vært vår beste forsvarer i år (inkludert preseason). 
tror du han kunne ha fungert som defensiv midtbanemann i Arsenal? Jeg tror det

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Polljen said:

Jeg har (i mange år) kommet med mange nedsettende ord om ligacupen som en "pokalturnering", og jeg har ikke endret mening om det. Men som en mulighet til å gi matctrening til benkeslitere, ungdommen og de som er på vei tilbake fra skader så er den verdifull. 

Det var også ofte Wenger sin tilnærming. Spille igang etablerte og ungdom. Helt topp. Vi starta helt ny 11’er noe få andre gjorde

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

😂😂. Dette var et BE svar. 
Chambers har, etter min mening, vært vår beste forsvarer i år (inkludert preseason). 
tror du han kunne ha fungert som defensiv midtbanemann i Arsenal? Jeg tror det

Ja, jeg tror det. Spesielt hvis vi skal spille med 3 bak så ville jeg hatt ham som defensiv sentralt. Han har en god fot, er sterk i duellspill og flink til å være spillbar. Posisjoneringen hans er god og motoren er stor. 

Jeg mener som deg at han har mye å bidra med. Gir også mulighet til å endre formasjon underveis uten å foreta bytter. Det er noe jeg anser som viktig. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Ja, jeg tror det. Spesielt hvis vi skal spille med 3 bak så ville jeg hatt ham som defensiv sentralt. Han har en god fot, er sterk i duellspill og flink til å være spillbar. Posisjoneringen hans er god og motoren er stor. 

Jeg mener som deg at han har mye å bidra med. Gir også mulighet til å endre formasjon underveis uten å foreta bytter. Det er noe jeg anser som viktig. 

Siden du er enig med meg har du rett @RP7  

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Mustafi trenger bare selvtillit. Og unngå noen kamper med enorme flauser. Det har vært mangelvare i lengre tid. Han fikk nok av sjanser ifjor uten at han leverte, så alt er opp til han om han fremdeles skal ha en karriere i Arsenal videre

Mustafi, har som resten klovnene, hadde usedvanlig vanskelige arbeidskår og kommet dårlig ut av det. Han er en god spiller

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...