elx Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Hade bra Maitland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Niles rødt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Nesten 0-2 i sekken. Emery har ingen plan, ingenting konkret i måten han vil at laget skal spille på. Eneste jeg vet er at han vil at vi skal spille ut fra eget forsvar. Og vi vet alle hvordan det har gått. Og nå får vel jaggu Niles sitt andre gule for dagen. Herregud. Jeg gir opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Taktiske genier de spillerne våre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Moss er jo som vanlig ræva. Men ikke like ræva som oss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 10 mann. Lykke til Emery. Nå vil alle ha deg vekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Fantastisk av AMN. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Spark Emery nå!! Og kvitt oss med møkka!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Sokratis du stokk dum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Herregud og flaut.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Håret fikk gult også. Tipper vi får flere røde her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Hadde tatt Sokratis av for det der. Fy faen så flau oppførsel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 1 minute ago, Marius- said: Håret fikk gult også. Tipper vi får flere røde her Gjett hvem - Xhaka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Ser ikke kampen, men tror jeg skal gjøre det for å se hvor dårlig det har blitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Det sies at på jobbintervjuet la Emery frem en overbevisende plan til styret for hvordan han skulle reinkarnere Arsenal. Den eneste konkrete planen jeg kan se i dagens Arsenal er, som en meddebattant over her påpeker, at vi skal spille oss ut uansett om spilleren er markert eller ei. Har mistet troen på prosjektet. Når enkle forsvarsfeil får stå i veien gang etter gang etter gang så er det liten handlingsvilje. Og hvorfor er Xhaka kaptein og hvorfor bygges laget rundt han? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Det har sett nøyaktig likt ut fra første kamp. Null struktur og vi blir et dårligere lag for hver uke som går Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 1 minute ago, RP7 said: Det har sett nøyaktig likt ut fra første kamp. Null struktur og vi blir et dårligere lag for hver uke som går Jeg syns i starten du var litt triggerhappy ang Emery men slik jeg ser laget framstå om dagen er det ingenting som tilsier bedring eller adresssering av det virkelige problemet; forsvaret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 1 minute ago, RP7 said: Det har sett nøyaktig likt ut fra første kamp. Null struktur og vi blir et dårligere lag for hver uke som går Synes bare det har blitt verre og verre som du sier. Fra første stund så var det faktisk ikke så ille som nå. Da han tydeligvis litt av Wenger sine tanker igjen, og tidvis fine kombinasjoner. Nå er det mer enkelte spillerprestasjoner som drar oss opp, men generelt sett samtidig et latterlig forsvar som lekker mål etter mål i hver kamp, og som koster oss utallige poeng.. Jeg trenger ikke å se mer av Emery for å vite at han ikke er mannen til å lede Arsenal. Det samme gjaldt Wenger også de siste 2 sesongene, men jeg var villig til å gi Emery litt tid grunnet at et regimeskifte ikke var bare bare når forrige manager hadde sittet i 22 år.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniboy22 Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 krise i forsvar, men er krise i angrep også ,null samhandling og null plan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Just now, Daniboy22 said: krise i forsvar, men er krise i angrep også ,null samhandling og null plan. Det kommer mye av at alt bak angrepet ikke henger sammen også. Man kan ikke forvente at 6-7 gir skal dra igang bilen når 1-5 gir ikke funker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 15 minutes ago, RP7 said: Ser ikke kampen, men tror jeg skal gjøre det for å se hvor dårlig det har blitt Jepp. Emery er ferdig. Nå er jeg overbevist, han har ingenting å tilføye Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Ceballos ut ja. Da har vi ingen kreative midtbanespillere igjen. Grabba emery nei det ble feil. De sa feil her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Får satse på å unngå nedrykk denne sesongen og ny manager neste sesong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Vi får banke støvet av Sam Allardyce så vi unngår nedrykk 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Allergi all inn. Spørs om han vil nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.