Jump to content

2019.09.22 Aston Villa (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nesten 0-2 i sekken.

Emery har ingen plan, ingenting konkret i måten han vil at laget skal spille på. Eneste jeg vet er at han vil at vi skal spille ut fra eget forsvar. Og vi vet alle hvordan det har gått.

Og nå får vel jaggu Niles sitt andre gule for dagen. 

Herregud. Jeg gir opp

Link to comment
Share on other sites

Det sies at på jobbintervjuet la Emery frem en overbevisende plan til styret for hvordan han skulle reinkarnere Arsenal. Den eneste konkrete planen jeg kan se i dagens Arsenal er, som en meddebattant over her påpeker, at vi skal spille oss ut uansett om spilleren er markert eller ei. 

Har mistet troen på prosjektet. Når enkle forsvarsfeil får stå i veien gang etter gang etter gang så er det liten handlingsvilje. Og hvorfor er Xhaka kaptein og hvorfor bygges laget rundt han? 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Det har sett nøyaktig likt ut fra første kamp. Null struktur og vi blir et dårligere lag for hver uke som går

Jeg syns i starten du var litt triggerhappy ang Emery :) men slik jeg ser laget framstå om dagen er det ingenting som tilsier bedring eller adresssering av det virkelige problemet; forsvaret. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Det har sett nøyaktig likt ut fra første kamp. Null struktur og vi blir et dårligere lag for hver uke som går

Synes bare det har blitt verre og verre som du sier. Fra første stund så var det faktisk ikke så ille som nå. Da han tydeligvis litt av Wenger sine tanker igjen, og tidvis fine kombinasjoner.

Nå er det mer enkelte spillerprestasjoner som drar oss opp, men generelt sett samtidig et latterlig forsvar som lekker mål etter mål i hver kamp, og som koster oss utallige poeng..

Jeg trenger ikke å se mer av Emery for å vite at han ikke er mannen til å lede Arsenal. Det samme gjaldt Wenger også de siste 2 sesongene, men jeg var villig til å gi Emery litt tid grunnet at et regimeskifte ikke var bare bare når forrige manager hadde sittet i 22 år.. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Daniboy22 said:

krise i forsvar, men er krise i angrep også ,null samhandling og null plan.

Det kommer mye av at alt bak angrepet ikke henger sammen også. Man kan ikke forvente at 6-7 gir skal dra igang bilen når 1-5 gir ikke funker. :)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...