Jump to content

2019.09.15 Watford (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Emerys plan er jo nettopp det, at vi skal ha mulighet til å rotere ofte, både på mannskap og formasjon. At alle spillerne er klare for at det kan bli endringer. Noe jeg liker veldig godt er at han virker å ha troa på våre unggutter 

At enkelte andre managere gjerne holder seg fastlåst i én formasjon og et system betyr ikke at det alltid er det beste. Ja, man kan diskutere at Emery ofte har bommet med planen fra starten av kampen, men han endrer da ofte planen etter kampbildet også, og det viser seg gjerne at det hjelper.

Link to comment
Share on other sites

For første gang i Emery sin periode er jeg enig i uttaket. Må han bytte to til pause i dag skal jeg for evig og alltid holde munn ang uttak. 

Håper han kommer i en litt skjev 4231 med Ceballos høyre, Özil i midten og Pepe litt fremskutt høyre.

Det er latterlig med kvalitet der:-))

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo strengt talt en dårlig omgang fotball, fra vår side. Samhandlingen fremover har generelt vært veldig dårlig. Heldigvis skaper Aubameyang et mål ut av intet, og pirker inn ett mål etter et vakkert angrep. To glimt av klasse er alt som skal til. Guendouzi ser ut som morgendagens kaptein, selv om han kunne spart seg hjerneblødningen på 17 meter.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...