Jump to content

2019.07.06 - 2019.07.28 Pre-season


Polljen

Recommended Posts

1 minute ago, Ben Elfen said:

Støtter du buinga? 

Nei du skal aldri bue som fans. Eboue fikk også oppleve dette og han forsvant fort men de fleste som var på kampen idag var ikke hardcore supportere, men turister men ja jeg er drittlei tøvet og gjentatte feil fra Mustafi. Mye tryggere med Chambers selv om han heller ikke er god nok.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har de senere år vært buing mot laget etter dårlige prestasjoner - og det er ganske ille å være vitne til. Når man da på hjemmebane går etter en enkelt spiller så er bunnen nådd. Mustafi virker nå til å være fullstendig ødelagt. Han roter det til i kamp etter kamp. Emery må finne en løsning på forsvars problemene våre. Han kan ikke fortsette med Mustafi lenger.

At folk har fått nok , som Marius påpeker over her , er også forstålig . Håper likevel at dette ikke gjentar seg ved å ta en enkelt spiller.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Har de senere år vært buing mot laget etter dårlige prestasjoner - og det er ganske ille å være vitne til. Når man da på hjemmebane går etter en enkelt spiller så er bunnen nådd. Mustafi virker nå til å være fullstendig ødelagt. Han roter det til i kamp etter kamp. Emery må finne en løsning på forsvars problemene våre. Han kan ikke fortsette med Mustafi lenger.

At folk har fått nok , som Marius påpeker over her , er også forstålig . Håper likevel at dette ikke gjentar seg ved å ta en enkelt spiller.

Jeg har ikke sett noen av treningkampene i år og er selv veldig lei av Mustafi som stopper. Men, som høyreback i en 442 så foretrekker jeg han foran AMN. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

 Jeg har ikke sett noen av treningkampene i år og er selv veldig lei av Mustafi som stopper. Men, som høyreback i en 442 så foretrekker jeg han foran AMN. 

AMN varierer også veldig i sine prestasjoner. Må vi ha Mustafi på banen så må det være på høyre siden. Han gjør minst skade der. Vet ikke om AMN vil gjøre det bedre denne sesongen eller om vi har sett det beste av han også. Vi må bare få inn nye og bedre spillere i forsvaret. Dette vinduet er det beste vinduet og handle i og det må skje noe ganske fort.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Godt å se at ingen forsvarer buing 😘

Folk har mange meninger om mye i fotballen , men dette temaet virker det som de fleste er enige om - ingen buing - iallefall ikke mot en enkelt spiller på laget.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, sas2002 said:

Nei du skal aldri bue som fans. Eboue fikk også oppleve dette og han forsvant fort men de fleste som var på kampen idag var ikke hardcore supportere, men turister men ja jeg er drittlei tøvet og gjentatte feil fra Mustafi. Mye tryggere med Chambers selv om han heller ikke er god nok.

Buing (av eget lag) er selvsagt en uting, men av og til så er det ikke vanskelig å forstå bakgrunnen for at dette skjer. 

Når det gjelder Eboue så mener jeg at det ikke var buingen som gjorde at han etterhvert forlot klubben. Etter min mening så var det etter den beryktede buingepisoden at vi fikk se en ny forbedret Eboue som i større grad spilte for drakta. Jeg fikk stor sans for Eboue post-buing. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Er selvsagt kjedelig med buing på egene spillere. Men virker som folk er lei av at han koster oss poeng helg etter helg. Det ser ikke ut til å forandre seg med det første. Virker som han og Arsenal ikke er noe god match. Tror begge parter hadde godt av å avslutte samarbeidet. Men det står vell ikke klubber i kø 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Rosicky07 said:

Er selvsagt kjedelig med buing på egene spillere. Men virker som folk er lei av at han koster oss poeng helg etter helg. Det ser ikke ut til å forandre seg med det første. Virker som han og Arsenal ikke er noe god match. Tror begge parter hadde godt av å avslutte samarbeidet. Men det står vell ikke klubber i kø 

---

åpenbart at Mustafi er "ødelagt", inkludert hans forhold til fansen. Ja, han har gjort mange tabber, og jo hardere han prøver å rette opp feilene, desto verre har det blitt. Det er det beste for alle parter om man skiller lag. Mustafi må bort for eventuelt å kunne starte på ny frisk. Men hovedgrunnen til at man har havnet i en slik ulykksalig ond sirkel er ikke bare Mustafis manglende individuelle ferdigheter eller vurderingsevne, men også den manglende organiseringen av forsvaret. Når du gang på gang havner i en mot en situasjoner med et uorganisert forsvar ute av balanse blir ting ofte seende stygt ut... Og uansett hvor dårlig Mustafi er; det er HELT uakseptabelt å bue på våre egne spillere. Man kan eventuelt bue i protest mot laget hvis de KOLLEKTIVT gjør for dårlig INNSATS, men det er helt urimelig, ufint og uakseptabelt å peke ut syndebukker. 

det er symptomatisk at man sliter med å bli kvitt spillere som ikke er gode nok. Dette henger naturligvis sammen med hvordan de har prestert. I dette tilfellet handler det vel om å gå til en mindre ambisiøs klubb, og slike klubber er ofte spesielt fokusert på å styrke troppen defensivt. Det er det vanskelig å se at våre forsvarsspillere vil bidra til! Dessuten handler det om lønn. Våre spillere vil neppe akseptere en lønnsnedgang uten videre, og i Arsenal har mange spillere åpenbart for høy lønn. En relativt flat lønnsstruktur gjør det vanskelig å lokke de største stjernene til klubben, men på den annen side også vanskeligere å kvitte seg med de spillerne som er for dårlige.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er til en viss grad uenig i en nulltoleranse mot buing. Jeg er enig med Piscator i at det ikke skal forekomme mot (egne) enkeltspillere, men når kollektivet svikter fullstendig så kan jeg forstå at laget får høre det. 

Å bruke "stillhet" som et tegn på at en er misfornøyd fungerer dårlig da det ofte er merkbart stille på Emirates selv om spillet ikke slik at det er en fullstendig svikt i av vårt lag. 

Stillhet er normalt når laget spiller en middelmådig kamp, men hvorfor skal ikke fansen få gi beskjed når laget svikter fullstendig? 

Jeg oppfordrer ikke til buing, uansett spill, men jeg ser absolutt tilfeller der jeg ikke vil ta avstand til en slik reaksjon fra de som sitter på tribunen. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Polljen said:

Jeg er til en viss grad uenig i en nulltoleranse mot buing. Jeg er enig med Piscator i at det ikke skal forekomme mot (egne) enkeltspillere, men når kollektivet svikter fullstendig så kan jeg forstå at laget får høre det. 

Å bruke "stillhet" som et tegn på at en er misfornøyd fungerer dårlig da det ofte er merkbart stille på Emirates selv om spillet ikke slik at det er en fullstendig svikt i av vårt lag. 

Stillhet er normalt når laget spiller en middelmådig kamp, men hvorfor skal ikke fansen få gi beskjed når laget svikter fullstendig? 

Jeg oppfordrer ikke til buing, uansett spill, men jeg ser absolutt tilfeller der jeg ikke vil ta avstand til en slik reaksjon fra de som sitter på tribunen. 

Buing mot kollektivet i feks en dårlig omgang er helt innafor. Det har alltid skjedd i den engelske ligaen. Men buing direkte mot en spiller er ikke like greit, igår kom ceballos inn til enorm jubel, man kunne bare holdt kjeft etterpå når mustafi løp innpå, så ville man forstått beskjeden. 

Link to comment
Share on other sites

Troppen til kveldens kamp mot Angers er offentliggjort.

Det at Laca er utelatt er ventet siden han fikk en liten skade på søndag. Det som er mer uventet er at Özil og Kolasinac ikke er med til denne kampen heller, var "kapringsforsøket" så følelsemessig tøft at de ikke er klare for spille enda (PS!! jeg ordlegger meg slik i beste mening)? Eller er det noe rundt de som vi ikke kjenner til?

Leno er heller ikke med, han spiller nok mot Barca til helgen. Torreira, Iwobi og Elneny er vel nylig tilbake fra ferie og ikke kampklare. Vår spanske lånespiller er heller ikke med.
 

Martinez og Macey.
AMN, Chambers, Sokratis, Mustafi, Medley og Thompson.
Guendouzi, Xhaka, Willock, Burton, Olayianka, Mikke, Nelson og Martinelli.
Auba, Nketiah og John-Jules.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Polljen said:

Troppen til kveldens kamp mot Angers er offentliggjort.

Det at Laca er utelatt er ventet siden han fikk en liten skade på søndag. Det som er mer uventet er at Özil og Kolasinac ikke er med til denne kampen heller, var "kapringsforsøket" så følelsemessig tøft at de ikke er klare for spille enda (PS!! jeg ordlegger meg slik i beste mening)? Eller er det noe rundt de som vi ikke kjenner til?

Leno er heller ikke med, han spiller nok mot Barca til helgen. Torreira, Iwobi og Elneny er vel nylig tilbake fra ferie og ikke kampklare. Vår spanske lånespiller er heller ikke med.
 

Martinez og Macey.
AMN, Chambers, Sokratis, Mustafi, Medley og Thompson.
Guendouzi, Xhaka, Willock, Burton, Olayianka, Mikke, Nelson og Martinelli.
Auba, Nketiah og John-Jules.

Det er kommet frem opplysninger som tilsier at de ble jaget i lang tid før det lille klippet man ser på webben med Sead som klinker til. Tror uansett de er med søndag i Barcelona. Ikveld blir det nok ett ungdomslag med noen rutinerte innhopp mot slutten hvis jeg skal tippe.

verdt å merke seg at Saka ikke er med, nevnes at han selges. Samme med jenkinson som visstnok har fått beskjed om å finne seg ny klubb. Mustafi er der da, men mulig han ikke forstod beskjeden? 😂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

. Samme med jenkinson som visstnok har fått beskjed om å finne seg ny klubb. Mustafi er der da, men mulig han ikke forstod beskjeden? 😂

Forskjellen på Mustafi og Koscielny er at Kos vil bort fra klubben for en hver  pris, Mustafi vil ikke bort for noen pris.

For å være litt "useriøs" så tror jeg Mustafi tidligst innser at det er på tide å dra når han ikke kommer med i troppene til de tre første ligakampene og da endelig tar hintet.

Link to comment
Share on other sites

Dette laget starter kveldens kamp (med forbehold om feil formasjon tenkt fra min side):

Martinez

Chambers   Mustafi   Medley   Monreal (c)

Guendouzi   Burton   Martinelli

John-Jules    Nelson

Nketiah

Link to comment
Share on other sites

Ble endel bedre i 2 omgang, uansett det eneste man får ut av dette er tempo i bena. Defensive ser håpløst ut ennå, og offensivt blir det spett når man ikke spiller de faste. Martinelli jobber iallfall som en hest i 90min. Dagens glede. Medley er ikke klar som stopper, forferdelig kamp. Mustafi spilte ganske bra, håper Monaco så på! Ellers er det bare å bite negler nå, og håpe på at nelson ikke skadet seg for lang tid...

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at Pepe ikke er offentligjort er at de ønsker å få Tierney avtalen løst før helgen så han blir med i slengen :)

Men vi MÅ ha inn en stopper før vinduet stenger også. Sier bare grøss med Mustafi, Jenko og Chambers som skal ruleres på utover høsten!

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, sas2002 said:

Grunnen til at Pepe ikke er offentligjort er at de ønsker å få Tierney avtalen løst før helgen så han blir med i slengen :)

Men vi MÅ ha inn en stopper før vinduet stenger også. Sier bare grøss med Mustafi, Jenko og Chambers som skal ruleres på utover høsten!

Det er som en katastrofe å la disse fortsette. Koster oss mange poeng over en hel sesong. Nå må disse folkene snart være historie i vår klubb. Vi trenger kvalitet nå.

Link to comment
Share on other sites

Syntes disse har fått nok av sjanser til å vise seg frem og de tilfører oss ikke noe på banen i det hele tatt. Vi tar ingen steg oppover med slike spillere i laget. Vi må bli kvitt daukjøtt en gang for alle. Start opprydningen etter Wenger ,  men sannheten er dessverre den at vi ikke får solgt de. Det burde si ganske mye om hva vår stall består av.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...