Jump to content

2019.07.06 - 2019.07.28 Pre-season


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 hours ago, Stefanb said:

Vil bare si: Xhaka som kaptein og førstevalg på midten vil bare føre med seg dritt i tiden som kommer. Dårlig mentalitet og ikke god nok. Jeg er virkelig ferdig med fyren.

Du er nok dessverre ikke ferdig med fyren. Kommer til å se han uke etter uke i neste sesong. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Marius- said:

Du er nok dessverre ikke ferdig med fyren. Kommer til å se han uke etter uke i neste sesong. 

Var nesten overrasket over at det var Willock som måtte vike, og ikke Xhaka. Desidert best på midten i første omgang, kan fort spille seg inn i start11eren i løpet av høsten!

Chambers så også vesentlig tryggere ut enn Mustafi (uten at det sier så mye). Hang ikke med på målet til Asensio i likhet med resten av forsvaret, men bortsett fra det synes jeg at han leverte en god kamp. 

Link to comment
Share on other sites

Noe jeg ikke helt forstår er hvorfor vi etter mye reisevirksomhet i statene - to og en halv uke unna seriestart -  også skal klemme inn en tur både til Angers OG Camp Nou før vi skal opp til Tyneside 11 august.

Ikke akkurat hva restituerende kropper trenger(?) 

 

 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Bergkamp88 said:

Noe jeg ikke helt forstår er hvorfor vi etter mye reisevirksomhet i statene - to og en halv uke unna seriestart -  også skal klemme inn en tur både til Angers OG Camp Nou før vi skal opp til Tyneside 11 august.

Ikke akkurat hva restituerende kropper trenger(?) 

 

 

Samler bonuspoeng

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke dette er så stress altså. Har du sett flyet disse gutta reiser med? Det er ikke akkurat som charterflyet til Spania hvor man sitter trangt og jævlig i 3-4t, selv om man har bestilt ekstra benplass..

Link to comment
Share on other sites

Joda, klart det er en annen komfort.

I mine øyne virker det uansett som en i overkant høy reisehyppighet på så kort tid, men sett på en annen side - gitt vår horrible borteform de siste par årene -  er det kanskje ikke så dumt likevel. Og som Ben Elfen poengterer, bonuspoengene kommer flyvende inn.

Edited by Bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Stefanb said:

Kanskje vi kan slenge på litt mer pund på Zaha-budet mtp. at vi kommer til å ha sykt mye bonuspoeng?

#BringZahaHome

Hvis bonuspoengene kan overføres kan vi by 40 millioner pund pluss 30.000 bonuspoeng (i avbetalinger over 4 år) for Zisha? 

Burde holde det

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Hvis bonuspoengene kan overføres kan vi by 40 millioner pund pluss 30.000 bonuspoeng (i avbetalinger over 4 år) for Zisha? 

Burde holde det

Jeg har noen (få) bonuspoeng hos SAS og sponser gjerne klubben med de hvis det hjelper 😜

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Marius- said:

Streaming sender, ingen norske.

ikke helt riktig, så vidt jeg forstår.

44 minutes ago, Noname said:

Håpløst.. Burde vært tilgjengelig med video på arsenal.com i land hvor ingen har kjøpt rettigheter!

 

Det finnes så vidt jeg vet en norsk mediabedrift som har kjøpt rettighetene til bl.a. denne kampen.

VG har rettighetene til denne kampen, de viser den dessverre ikke på VGTV, men derimot på VG+, der den kan sees av de som abonnerer på den "tjenesten". 

Streaming er derfor for de fleste den eneste aktuelle muligheten, men hvis noen allerede abonnerer på VG+ eller betaler kr 39,- for en ukes tilgang på tjenesten så kan de se kampen der.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/b5jgyv/se-storlagene-eksklusivt-paa-vg-i-sommer-27-treningskamper-sendes-live

 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Kan se ut som det blir mye av det samme Iår også. Dominerende deler av kampene, lite sluttprodukt, for så å skru av litt når man tror man har kontroll og tape kampene. Ligger liksom innebygget i DNA til Arsenal at man skal skru av totalt iløpet av kampene (særlig hvis man får en avgjørelse imot). Nå er dette treningskamp så blåser i resultatet, det er oppførselen som skremmer. Vi trenger noen nye fjes bakover også. 

Da var det over,  første hjemme i år = 1-2 tap

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Lite sluttprodukt ja men selv om det er treningskamp så handler pre season også om å terpe og nok engang så er det ALT for enkle mål vi slipper inn. Mait.Niles er aldri en back og kommer aldri til å bli det heller. Tar heller Jenko og det sier litt hvor mye vi sliter på høyresia vår. Xhaxa kan sitte på benken til seriestart. Tar Torreira og spanjolen sentralt mot Newca.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, sas2002 said:

Lite sluttprodukt ja men selv om det er treningskamp så handler pre season også om å terpe og nok engang så er det ALT for enkle mål vi slipper inn. Mait.Niles er aldri en back og kommer aldri til å bli det heller. Tar heller Jenko og det sier litt hvor mye vi sliter på høyresia vår. Xhaxa kan sitte på benken til seriestart. Tar Torreira og spanjolen sentralt mot Newca.

Torreira og han Ceballos eller hva han heter kan bli bra. Vekk med xhaka. Så får vi håpe ozil kan finne en eller annen form i 20/21

Link to comment
Share on other sites

Når Mustafi holder handa i lufta og springer på mål nr 2 er rett og slett ikke pinlig lengre. Bli kvitt han fort fort!.  Idag buet de fleste når han kom inn. Han har ikke selvtilitt eller evner til å spille for oss lengre

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, sas2002 said:

Når Mustafi holder handa i lufta og springer på mål nr 2 er rett og slett ikke pinlig lengre. Bli kvitt han fort fort!.  Idag buet de fleste når han kom inn. Han har ikke selvtilitt eller evner til å spille for oss lengre

Støtter du buinga? 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...