Jump to content

2019.04.24 Wolverhampton (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, Gunners77 said:

Og Ramsey vil ikke klubben signere.

Idioter.

Det verste er at enhver Wolvesspiller er i stand til å dra av eller løpe gjennom. Ikke en Arsenalspiller er i stand til det samme. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Jasså, først drar han over lacca så sparker han vekk ballen. Rødt det, Neida han snakker med han! Hahah ikke bare vi som suger, dommerstanden er minst like ræva

Gjør du ingenting så år du ingenting. 

Mål gitt

Link to comment
Share on other sites

Vi sliter kolosalt angrepsmessig fordi iwobi og mikkemus verken evner eller orker å utfordre 1 mot 1. Vi har null plan offensivt og slik har det vært borte i hele år. Hvorfor ikke bare spille som Burnley og ligge lavt. Neida Emery er som Wenger sta og forsvarer spillerne som sku har vært skippa til havs for lengs

Link to comment
Share on other sites

Elendig natt.

Det verste er at disse to kampene mer eller mindre hadde sikret oss top 4 og kanskje til og med 3. plass. Godt gjort å rote bort den muligheten mot CP hjemme og Wolves borte i løpet av 3 dager. 

Jeg skjønner at spillere er slitne etc, men man taper uansett ikke disse to. To uavgjorte hadde vært dårlig, men OK. To tap er katastrofe. 

Begge laguttak har vært til strykkarakter. 

Mulig jeg har sovet i timen, men hvor er mannen som ble hentet i januar??

Link to comment
Share on other sites

I dag er det virkelig dagen derpå etter to tap på 3 dager. Vi er nå inne i en down periode som gjør at vi mest sannsynlig ikke klarer noe borte mot Leicester. I hjemmekampen mot Brighton møter vi et lag som kjemper for livet for å unngå nedrykk. De var ikke langt unna å klare poeng borte mot Spurs. Til slutt er det borte mot Burnley , som sikkert ikke har noe i mot å avslutte sesongen  med en seier mot Arsenal.

Den siste perioden vi har vært inne i har vært preget av dårlig spill /innsats - samt dårlige lag uttak. Det er ingen tvil om at det er spillere som har vist at de ikke har noen fremtid i vår klubb - hvis klubben har topp 4 ambisjoner. Vi må starte en fornyelse av det defensive - hvor vi innen neste sommer er kvitt flere av de som har figurert i startellveren i de senere år. Vi kan ikke kvittte oss med  alle på en gang / erstatte de - men nå må det ryddes opp. 

Jeg antar at også Øzil er en mann som forsvinner denne sommeren.  Emery får ikke det han forventer av Øzil og vil utvilsomt ha ut vår best betalte spiller. Han har startet 6 bortekamper denne sesongen. Var også ute av startellveren lenge - også i hjemmkampene.  Den Øzil som vi hadde i en periode ser vi ikke mye til i dag. Det er ikke nok å servere en lekkerbisken i ny og ne. Personlig ville jeg gjerne ha sett klubben bruke en vanvittig sum på en stopper i verdensklasse og betale 3,5 mill i uken enn å se en Øzil som vi har gjort denne sesongen. Han kan kun brukes i medvind. Blåser det litt i mot så er han ubrukelig. Vi har ikke mye kreativitet fremme , han kan slå  de rette pasningene , holde på ballen - men han må vise dette langt mer en det han gjør. 

Vi har et lag som er totalt blottet for ledere. Vi har ingen som tar tak i laget og maner til innsats. Det finnes ingen adams eller Vieira.  Det er vel en som skiller seg litt ut og det er vel Sokratis.

Vi har fortsatt kontakt med topp 4. Men , jeg er temmelig sikker på at vi ikke vinner de tre siste kampene. Tviler på at vi havner i topp 4. Drømmen om CL må skje i EL - men det blir ikke lett der heller.

Emery har gjort sine blundere - med det som har vært tilgjengelig av spillere. Jeg vil fortsatt gi ham flere overgangs vinduer så vi kan fornye stallen vår.  Først da kan vi ta steget opp. 

Link to comment
Share on other sites

Skal vi være konkurransedyktig og kjempe mot de store gutta neste sesong så må det bli en storrengjøring men det kommer ikke til å skje. ...

Kronke tjener fortsatt store summer på denne klubben selv om vi spiller EL på torsdager neste sesong også. Lønnsnivået er langt over normalen. Hvem vil bla opp 150 mill og gi Mustafi samme lønn som han mottar hos oss? Ingen!. Agenter styrer dette, ikke klubbene.  Hvorfor lykkes ikke Emery på bortebane på samme måte som Wenger? Han kjenner ikke PL så godt og han har fått kultursjokk på hvor hardt det egentlig er. Han har kommet i en situasjon der folk begynner å miste litt trua om han er riktig mann til å føre denne klubben videre. Jeg vil fortsatt gi han 2 vinduer til men å tru at Arsenal kommer til å kjempe om de gjeveste titlene de neste årene, det kommer ikke til å skje. Vi er langt bak de beste. 

 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...