Jump to content

2019.04.24 Wolverhampton (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg fatter ikke at laget kan settes sammen på denne måten. HM7 er så svak at han tilnærmet er Wolves beste spiller. Torreira er sjanseløs i en slik rolle med Iwobi, Özil og HM rundt seg. Forsvaret er katastrofalt dårlig. Alle tre målene er gavepakker og hjerneblødninger. Hvordan er det mulig? På en dag som i dag er vi blandt de absolutt dårligste lagene i PL. Det er ingenting som fungerer og da er de ikke i stand til å la kampen gå til pause på 1-0. Vi presterer i stedet for å slippe inn nr 3 på overtid. Jeg er rett og slett målløs. Det er så pinlig. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Til alle negative sjeler. 

Mener dere Arsenal kun har noe i Champions League å gjøre dersom de er kandidater til å vinne? 

Dette er ikke negativitet. Det er realisme min kjære venn

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Til alle negative sjeler. 

Mener dere Arsenal kun har noe i Champions League å gjøre dersom de er kandidater til å vinne? 

Nei, men du og din bror mener vi er så mye bedre enn vi er. Vi er gode noen ganger, men oftes ræva når det drar seg til. Det var slik siste år med Wenger også, og særlig er ryggraden i klubben borte som sola. Bare en gjeng overbetalte surrehuer som en sjelden gang møter opp. Borte mot wolves skulle man ikke bruke mer kalorier enn nødvendig 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Nei, men du og din bror mener vi er så mye bedre enn vi er. Vi er gode noen ganger, men oftes ræva når det drar seg til. Det var slik siste år med Wenger også, og særlig er ryggraden i klubben borte som sola. Bare en gjeng overbetalte surrehuer som en sjelden gang møter opp. Borte mot wolves skulle man ikke bruke mer kalorier enn nødvendig 

Broren hans ser heldigvis ikke kampen. 

Link to comment
Share on other sites

Ikke start den leksen der om å være negativ , Ben Elfen.  Noen av oss vil gjerne ha Arsenal tilbake der vi var for mange år siden. Da vi var et konkurranse dyktig lag i alle tuneringer. Vi er et lag for øyeblikket som er langt unna å vinne CL - noe alle vet. Saken er den at i disse tider blir vi pissa på og mange av oss syntes nok er nok. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sas2002 said:

Det finnes for mye Wengersk i Emery. Vi trenger en Benitez som kan øve på forsvarspill. Dette er realiteten. 

Det finnes ikke et snev av Wenger i Emery. Vi klarer ikke sette sammen to pass og en kombinasjon på 45 minutter. Alt offensivt samspill er revet i filler. Det er helt grusomt 

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Det finnes ikke et snev av Wenger i Emery. Vi klarer ikke sette sammen to pass og en kombinasjon på 45 minutter. Alt offensivt samspill er revet i filler. Det er helt grusomt 

Tja vi scorer jo mer mål. Så det er vel en sannhet med modifikasjoner. Men bakover er det åpent som en sil

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Det finnes ikke et snev av Wenger i Emery. Vi klarer ikke sette sammen to pass og en kombinasjon på 45 minutter. Alt offensivt samspill er revet i filler. Det er helt grusomt 

Er faktisk helt sant, vi hadde _MYE_ mer spill med Wenger bak roret. Dette er bare latterlig og trist.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Jeg må berømme de av dere som fortsetter å se på denne dritten her. Kudos! Selv har jeg sett mitt siste minutt Arsenal-fotball i 2018/2019 sesongen.

Du er tilbake til neste kamp! 

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler nå at jeg trolig trenger enda en ferie fra Arsenal, den tidlig i vinter var tydeligvis ikke nok. Jeg har rett og slett ikke mer vettigt å komme med rundt det vi viser på banene eller det som bør skje i sommervinduet.

Jeg skal også i denne poteniselle ferien ta meg noen små turer innom å sørge for at det blir kamptråder for resten av sesongen, og så er jeg forhåpentligvis tilbake i full vigør i juli/august (men jeg er ikke sikker). Kanskje er dette bare en lite kortvarig og overdrevent "arsenal-sammenbrudd" fra min side, time will show. Men akkurat nå er jeg så jævla dritlei, at jeg logger ut på alle plattformer når det gjelder Arsenal, om det så er dager, uker, måneder eller..........

 

God natt

 

Link to comment
Share on other sites

EL kampene får man se, ellers ofrer jeg nok ikke kvelder for resten av pl. Det er tragiske greier. Man vet de kan, men de gidder ikke levere hver uke gitt. Det er samme spillere som banka tottenham, Chelsea og United. Men er visst kun slike kamper man skal gidde noe

Link to comment
Share on other sites

Ikke et jævla løp i fra midtbanen og inn i bakrom på 65 min. Ikke en spiller som stuper i press eller klarer å gå av en spiller. 72% ballbesittelse uten enn avslutning. Wolves pisser på Arsenal Emery. Dette er så pinlig. 

Tidenes dårligste prestasjon. Hver gang Wolves får ballen er det målsjanse i mot. Det skal ikke være mulig. Fy faen

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...