Jump to content

2019.04.24 Wolverhampton (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er ikke rom for så mange stunt nå. Emery gamblet mot Palace og det gikk feil . Ikke mange kamper igjen og alle blir på en måte som en finale.  Taper vi mot Wolves så spøker det snart for topp 4. Vi kan risikere skader , men på dette stadiet mener jeg han må gå for det beste laget ala Polljens forslag.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Gunners68 said:

Det er ikke rom for så mange stunt nå. Emery gamblet mot Palace og det gikk feil . Ikke mange kamper igjen og alle blir på en måte som en finale.  Taper vi mot Wolves så spøker det snart for topp 4. Vi kan risikere skader , men på dette stadiet mener jeg han må gå for det beste laget ala Polljens forslag.

Amen! Full tenning med det beste mannskapet må til for å kunne slå Wolves. Dog er jeg usikker på om 4-2-3-1 eller 3-4-1-2 er beste formasjon mot dette laget.

Link to comment
Share on other sites

On 4/22/2019 at 9:51 AM, Polljen said:

 

Wolves    crest  Wolverhampton   v    Arsenal arsenal.png?2016-2017    
Onsdag 24. april 2019, kl 20:45, Molineux Stadium
Premier League, 31. serierunde 
(dette er Arsenals 35. kamp denne sesongen. men den er en utsatt kamp som skulle vært spilt for noen uker tilbake)

Kampen vises IKKE direkte på TV2 Sport Premium / Sumo, da den spilles samtidig med oppgjøret mellom United og City.
Kampen vises i opptak på TV Sport Premium 2, kl. 22:45.

Foruten våre tre langtidsskadde pluss Ramsey som kanskje også er ute resten av sesongen og Suarez som også sliter med en skade så bør resten av troppen være tilgjengelig.

Vår motstander Wolves, ligger på 10. plass i PL og har på sine siste fem kamper vunnet en, spilt to uavgjort og tapt to kamper. Arsenal har tre seire og to uavgjorte på sine siste fem.

For Arsenal så tåler de få poengtap (om noen i det hele tatt) i sine siste fire kamper denne sesongen, så jeg ser ingen grunn til å ikke starte med vår aller beste startellever. Jeg er i utgangspunktet en tilhenger av å hvile nøkkelspillere av og til i et hardt kampprogram, men det som skjedde på Emirates søndag gjør at jeg mener vi ikke kan tillate oss den luksusen nå. Det er å håpe at fiaskoen mot Palace tenner våre spillere på onsdag.


Leno
Sokratis - Koscielny - Monreal
AMN     - Torreire - Xhaka -     Kolasinac
Özil
Auba - Laca

Tre seire og to uavgjorte på sine siste fem ??

Link to comment
Share on other sites

Leno
AMN Sokratis Kos Monreal
Torreira Xhaka 
Mhiki Özil Iwobi
Laca

 

"Borteformasjon"

 

Aubameyang er ikke på benken heller. Syk, skadet??? Auba har problemer med bihulene (bihulebetennelse ??). Blir vurdert igjen foran kampen kommende søndag.

Benk: Cech, Mus, Kola, Håret 1 og Håret 2, Willock og Nketiah.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ray1955 said:

Går den i opptak på Sumo i kveld ?

Som det står i førsteposten, så sendes den i opptak på Sport Premium 2 kl 22:45, så hvis du har PL pakken på Sumo da kan du se den i opptak da

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Polljen said:

Leno
AMN Sokratis Kos Monreal
Torreira Xhaka 
Mhiki Özil Iwobi
Laca

 

"Borteformasjon"

 

Aubameyang er ikke på benken heller. Syk, skadet??? Auba har problemer med bihulene (bihulebetennelse ??). Blir vurdert igjen foran kampen kommende søndag.

Benk: Cech, Mus, Kola, Håret 1 og Håret 2, Willock og Nketiah.

Det var nok det beste laget vi kan stille i dag. Synd med Auba. I dag må Mhiki og Iwobi virkelig heve seg og dominere hver sin kant. Özil og Lacazette trenger rom og gode avleveringer. Uff så spennende dette blir. 

Link to comment
Share on other sites

Vi kan vel enes om at laget nå er toppet, gitt de som er tilgjenglige? Så Emery har vel også forstått at det er 4 finaler igjen i ligaen. Så da trenger vi ikke klage på oppstillingen idag. Derimot må de utvalgte levere, og slutte å gjemme seg vekk. Stå frem, vis at man er så gode lønna tilsier så skal disse ulvene spises.

Link to comment
Share on other sites

Wolves borte er en tøff affære, spesielt når vi også mangler Aubamayang. Jeg er sjelden pessimistisk i forkant av kamper, men jeg tror ikke vi drar dette i land i dag, gutta. 
Håper på å bli positivt overrasket. 
Jeg er stort sett enig i laguttaket, men jeg ville nok hatt Kolasinac inne på venstrebacken der. Godt Mustafi er vraket.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Ben Elfen said:

Synd med Auba. Deilig lag. 

Bør bli seier i dag. 

 

Stream når kampen nærmer seg mottas med glede

Easysport bruker å ha bra kvalitet på bildene, men varierende "signalsikkerhet" (faller lett ut i enkelte kamper). Reklamevinduer må klikkes bort to tre ganger før bildet kommer opp. http://www.easysport.tv/games/wolves-vs-arsenal/

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Marius- said:

Dere må kjøpe dere tjenester. Å bare tro man finner noe liggende er utdødende øvelse

Hvilke tjenster. Jeg prøvde meg for ett par år siden på en "tjeneste" som fikk mye skryt ute på nettet. Omfanget av hva som ble vist var stort, men kvaliteten på sendingene var etter min mening ikke bedre enn "vanlige" streamer. 

PS. Dette var en tjeneste med begrensinger i antall kunder (ble det påstått) 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Marius- said:

Betalende stream tjenester. Ser live jeg som alltid uten ett hakk, selv på hotell Wifi. Google opp de beste tjenestene som tar fremdeles imot nye kunder. 

Hvilken er det du bruker? For jeg har brukt flere som har vist seg å være _rævva_

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...